Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 02:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 feb 2018 08:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2018 08:46
Indlæg: 4
Hej med jer!

Jeg er lige kommet hjem fra Vinterferie i Frankrig (Uge 7) Der nede suget jeg omkring 3-4g cocain, ca hverdag.

Mit problem er bare at når jeg i løbet af denne uge har pusset næse også imorges, kommer der staigevæk blod ud ?
Min næse løber ikke med blod, men når jeg pusser den om morgnen kommer der en god klat blod ud, + jeg har lidt svien/tørhed i næse bordet i løbet af dagen.

Nogen der kender til det, eller ved hvad jeg kan gøre. ?
(Har ikke taget coke siden fredag d.16/02

mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2018 09:20 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Hehe det er sgu en sjov stavefejl. Næse bord. Der fandtes desværre ikke et eksempel på google images :D

Anyways, hvis du har fyldt næsten med 3-4 g pulver dagligt i en hel uge, som i øvrigt er himmelråbende meget, kan det vel heller ikke komme bag på dig, at din næse er lidt tør og skal sunde sig lidt?
At det bliver ved helt til nu er vel netop fordi du har slidt sådan på den, så det tager længere tid om at hele/læsionerne er større end ellers.

Det tager bare lidt tid - det er sikkert irriterende, men det går over af sig selv.
Det er prisen for ikke at tænke sig om mht dosering, sorry to say

Du er ikke på blodfortyndende præparater/drikker store mængder alkohol eller lignende, der kan have blodfortyndende effekt?

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2018 09:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2018 08:46
Indlæg: 4
Det var lidt af en stavefejl ja haha

Mente at jeg har taget 3-4g over en hel uge. :)

Angående blod fortynder, så drak jeg imens jeg to coke var på club hveraften, ved godt det er en dårlig ide at blande alko og jol, men det er altså her jeg opnår den bedste rus :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2018 09:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
3-4 gram kokain på én uge er stadig virkelig meget! Din krop fortæller dig nu, at du skal slappe af =)

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2018 09:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2018 08:46
Indlæg: 4
Meget sjovt du siger det, grunden til jeg tog så meget var fordi jeg ville nyde de sidste par gange jeg tog det, stopper ind til sommerferien


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2018 10:26 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Det er vist ikke så underligt med 3-4 g på en uge. Hvilket jeg også vil sige er meget! Kokain er kendt for at ætse næsen og føre til næseblod. Og jo mere man bruger, jo større er risikoen for bivirkninger og skader. Din næse skal nu nok blive fin igen. Men du bør måske holde lidt igen, hvis du skal tage kokain en anden gang :)

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team