Hej allesammen!

Lidt forhistorie:
Jeg er en mand på 30 år og vejer omkring 71 kg og er 172 cm høj.
I december 2017 valgte jeg at købe 250 kratom samt noget kava, for at se om det kunne afhjælpe min socialangst. Det gjorde ikke synderligt meget for min angst, men jeg blev dog ganske afhængig af denne kratom. Dette i et omfang der gjorde at jeg drak en kop på 8 g 3 gange om dagen i omkring 2-3 måneders tid.
Da jeg stoppede kunne jeg mærke at der var en lidt abstinent følelse i min krop (uro i kroppen, øget svedtendens og dårligere humør). Dette ramlede tilfældigvis sammen med at jeg havde en ven, der lige var begyndt at få udskrevet 50 mgs tramadoler (men som ikke rigtigt gad at tage dem selv).
Der begyndte mit tramadolmisbrug, det startede småt med 150 mg om dagen og endte på 500+mg om dagen. Der listede sig også etizolam ind i billedet de sidste par uger i 1 til 2 mg/dagen
Mit tramadol/benzo misbrug fik en ende her for en uges tid siden:
Tog en kold tyrker fordi jeg blev indlagt på hospitalet med infektionstal på 400+. Kunne da mærke abstinenserne, fy for satan. Kunne faktisk ikke holde dem ud. Jeg græd. Mine ben rystede og min krop gjorde ondt. Det kriplede og det kraplede og jeg kunne på ingen måde sove. Kulde og varmefornemmelser gav ingen mening overhovet! af med tøjet, på med tøjet, af med tøjet, på med tøjet. Det endte med at jeg forlod intensiv afdeling kl 5 om morgenen for at gå hjem, helt blåbleg i hovedet af betændelse, for at æde en benzo. Da fik jeg en times søvn.
Jeg stod op timen efter og tog tilbage til hospitalet. Der snakkede jeg med en sygeplejer som kiggede foruroligende på mig og sagde "Tag en hest af gangen".
Det gjorde at jeg startede med at tage små mængder tramadoler, for at fjerne abstinenserne, til mit infektionstal var banket ned.
Efter udskrivelsen og den sidste antibiotika tænkte jeg "nu skal det være slut!".
Da jeg havde læst en del om tramadol og dennes virkning på serotoninsystemet, besluttede jeg at jeg ville spare mig selv for den store depression og gå over på oxycodon og så kvitte dem istedet for. Det gjorde jeg så. de første par dage tog jeg 30 mg oxy og droppede tramadolerne helt. Kunne godt mærke at jeg var abstinent og sur men fik dog sovet lidt osv.
Så besluttede jeg mig for at tage en kold tyrker igen, disse piller skulle ikke styre mig!:
Det gjorde jeg så. Denne gang hjemme på min adresse: Det var det samme igen gråd, kriplen, kraplen og krampen. Det var fucking ulideligt! prøvede at udmatte/berolige min krop ved at løbe og træne, massere og udstrække, smøre mig ind i tigerbalsam og drikke baldrian the. Intet hjalp det. I mine mest desperate stunder fandt jeg mig selv slående på mine lægge med knyttede hænder imens jeg højlydt gjorde udtryk for, hvor ulidelig situationen var. yderligere sparkede jeg hul i min sofa. Tanker om at det hele havde været nemmere hvis jeg ingen bevidshed havde, nærmede sig som natten kom nærmere. Det mundede ud i, Efter 30+ timers kold tyrker, at jeg relapsede og tog 5 mg oxycodon. Så sov jeg. Dagen efter havde jeg en blanding af, doms og desiderede smerter efter slag og overudstrækning.
Nu sidder jeg så her efter en hurtig nedtrapning og har taget 10 mg oxy de sidste 5 dages tid. Har abstinenser i form af: Mild til middel uro i kroppen, ugidelig, nedtrykt og søvnen er kort og usammenhængende. Jeg har oxyer til de næste 4 dage og så er det slut. MEN! og nu nærmer spørgsmålet sig: Jeg har i min beholdning følgende: 4 x metadonpiller på 20 mg med en delekærv (som jeg aldrig har prøvet), 10-15 etizolam x 1 mg, 200 g kratom og så skulle der komme 14 pregabalin x 300 mg ind af døren snart.
Giver det mening for mig at bruge nogle af disse til at tage mine abstinenser med, så det gør den sidste tørn mere udholdelig eller forværre jeg min situation ved at tænke i disse baner?
På forhånd mange tak
Mvh Jegløs