Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 09:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 okt 2018 22:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
.


Senest rettet af terribilis 31 jan 2019 21:22, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2018 23:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Har gået med samme tanker lidt tid, selvom jeg bruger pibe i stedet. Tror næsten ikke engang det er så meget røgen (selvom det selvom også er det), men også den høje temperatur røgen kan nå at komme op. Ved ikke om det er helt hul i hovedet da man jo kan sige "røg er røg øøø" og at man ikke ligefrem kan temperatur justere med forbrænding, som ved vapes.

Tror svaret er at vi skal nosse os sammen til at købe en Cape :'(

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2018 10:59 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
det kan du sagtens, men det skal virkelig være god hash før det er nice.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2018 19:55 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jul 2018 18:40
Indlæg: 6
Geografisk sted: Gylland
Tror seriøst at bong er mere skadeligt end Joints selvom tobakken er ude af ligningen.

Ville sgu hellere riste mine smøger godt og få en god joint end at trække i sådan et gammelt lokum.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 okt 2018 01:17 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5085
Jeg har aldrig røget særligt meget bong, men de gange jeg har røget rent på bong, så synes jeg at en relativ lille bong/bubbler, med ret lidt hash af gangen, har været lækrest. Tror det handler meget om de store sug, og manges tendens til at holde røgen inde i uendeligheder, når de ryger bong. Og ja god hash er alfa omega. Jeg trykker en lille nol fladt på risten og tænder ild til den med lighteren, for at puste flammen ud og suge. Godt tørret skunk fungere også godt på bong/pibe. Men prøv evt. at anskaffe dig en god vaporizer, det minder imo. mere om joints end bong gør, ift. virkning, det er markant sundere end begge og mere skånsomt ved indhalering.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 okt 2018 19:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
.


Senest rettet af terribilis 31 jan 2019 21:23, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 nov 2018 18:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2017 17:36
Indlæg: 116
det er langt mere potent at indtage cannabis oralt end at afbrænde det. Hvis jeg spiser 0,2g i en kage eller i kakao så bliver jeg meget påvirket og i mange timer.. Og det er selvom jeg har røget cannabis i snart halvdelen af mit liv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2018 03:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 aug 2010 20:52
Indlæg: 9
Har engang røget hash med TE (earl grey) i stedet for tobak :D. Er du gal det kradser :)! Kan ikke anbefales! Jeg gjorde det for at undgå nikotinen så vidt muligt, da jeg stoppede med at ryge cigaretter efter jeg læste Allen Carr's Endelig ikke-ryger. Men røg stadig hash!
Jeg røg stadig bongmix med tobak (hvor JEG ristede, fordi jeg var mere følsom overfor nikotinen) med vennerne ind i mellem. Var stadig glad ikke-cigaretryger og cravede ikke cigaretterne!

Jeg vil sige det er positivt hvis du kan blive fri af et stof (nikotinen), men det kan måske være svært at undgå det helt, især hvis du ryger med andre. Det bedste ville da være at kvitte det hele ;), men det er op til dig selvfølgelig!

Det er i hvertfald et step i den rigtige retning, hvis altså du er glad for at stoppe med nikotinen.

_________________
Den lille bog som gjorde jeg kunne stoppe med at ryge hash :)
https://www.KvitCannabis.dk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2018 23:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
.


Senest rettet af terribilis 31 jan 2019 21:23, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2018 08:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team