Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 17:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 nov 2018 12:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 okt 2018 20:46
Indlæg: 26
Jeg er ved at trappe ud af tramadol efter et stort misbrug i 3-4 år, tror jeg...
Jeg har købt Kratom på nettet, synes dog ikke det hjælper en pind, hvis jeg skal tage de mængder jeg har brug for, for at mildne abstinenserne, får jeg dundrende hovedpine, jeg kaster i øvrigt også op hvis jeg drikker det, så jeg laver mine egne piller og drikker det og så som te.
Mit misbrug har været depotmedicin, 100 mg op til 10 om dagen, knust og drukket. Jeg var kommet ned på 2 dagligt da min læge så beslutter at jeg kan klare det sidste med almindelige 50 mg. Men det virker som om det slet ikke er samme medicin, jeg blev sindssyg syg i to dage, fik så i går udskrevet 20 100 mg depot. Der gik 2 timer efter indtag så var min "influenza" kureret.
Men hvordan kommer jeg videre herfra? Kan nøjes med en til natten (tog jeg igår) og de 50 mg og kratom om dagen....er dog stadig syg.
Jeg er klar over jeg har trapper alt for hurtigt ud, men jeg er så bange for at ryge i igen, at jeg bare vil ud NUUU!
Men da man ikke kan halvere depoter, hvad gør jeg så?
Uhh jeg ville gøre alt for at knuse hele den forbandede pakke og skide det hele et stykke...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2018 13:49 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Du kan sagtens halvere dine 100 mg depot. Ialt vejer mine 100 mg dolol retard Uno 0,3 g, kapslen vejer ca 0,1. De små kugler vejer ca 0,2 g så for at lave en med 50 mg skal du bruge 0,1 g af de små kugler.
Har du ikke en vægt så frem med en lup og tæl antal af kugler og lav to lige stor bunker nu har du 50 mg i hver.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2018 16:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 okt 2018 20:46
Indlæg: 26
Mine er piller...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2018 16:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Ærgerligt at du ikke får megen lindring af Kratom, men måske er det også fordi at Tramadol også øger frigivelsen af Serotonin, hvilket medfører at Kratom i selv sig, primært virker på Opiod-receptorerne. Bacopa øger frigivelsen af Serotonin i Hippocampus, og er samtidigt gavnlig under opiatnedtrapning, da den potentierer dine sidste mg Tramadol såvel som Kratom så det virker af mere end det egentlig er.

Prøv evt. at indtage noget stærkt Ingefær-shot/Te/Drik mm. inden du tager din Kratom, det kan tage den værste kvalme.

https://www.researchgate.net/publicatio ... n_Turnover


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2018 16:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 okt 2018 20:46
Indlæg: 26
Tak, jeg har lidt efter Bacoba, er det ulovligt i DK?
Det er ikke selve kratom smagen jeg får det dårligt af men at drikke det tykke opløsning, smagen har jeg vænnet mig til i teen. Men pulveret opløst i et eller andet så det bliver en muddermasse, det kan jeg simpelthen ikke få ned uden det kommer op igen :eyes:


Senest rettet af Jeanet 11 nov 2018 00:01, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2018 19:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 okt 2018 11:52
Indlæg: 77
Geografisk sted: København
Jeg har trappet ud af tramadaol og alprazolam samtidig. Jeg blev også syg - og følte mig også momentvis "sindssyg" - men der er ingen god vej udenom abstinenserne, tror jeg. Jeg brugte alkohol til at lindre det værste. Problemet med tramadol er netop, som Nafets skriver, at det også påvirker både serotonin og noradrenelin (ligesom antidepressiver). Morfindelen tager kun et par dage at komme ud af, men det er sværere og tager længere tid med de to andre stoffer i pillen. Hvis du har kraftigt behov selv efter et par dage, kan du overveje at gå over på en antidepressiv som effexor som minder om tramadol uden morfin-delen. Men det er selvfølgelig kun hvis du er er depressiv anlagt. Håber du holder ud og god bedring.


Senest rettet af kryddersnaps 10 nov 2018 19:15, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2018 19:05 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Nej det er på ingen måde ulovligt og kan også sende dig lidt, hvis du ikke kan finde det sådan lige i farten. Bestiller fra udlandet men det tager ofte +3 uger før det kommer.
Prøv at blande pulveret med en halv liter drikke yoghurt eller kvalitetsjuice med frugtkød i. Har også haft nemt ved at tage det i "bomber" af toiletpapir som lagde bagerst på tungen og skylle det hurtigt ned.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2018 19:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
5HTP kan måske også sammen med Bacopaen medvirke til et mere stabil niveau af Serotonin igen. Der er flere ting der måske vil kunne gavne her, St. John Wort/Perikon Rhodiola Rosea/Rosenrod, kan alle virke fremmende for Serotoninen igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2018 21:11 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Hvis de er i pille form kan man købe en “pille deler”
Fx https://www.livetsomsenior.dk/pilledele ... gJTU_D_BwE
Og hvis de er kamp hårde så kan en god kniv gøre trikset


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2018 23:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 okt 2018 20:46
Indlæg: 26
Nafets; ved du hvor i DK man kan købe det? Ellers vil jeg mægtig gerne købe noget af dig :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2018 23:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 okt 2018 20:46
Indlæg: 26
Tak Fso, men det er mere fordi det siges at piller der ikke har den der deleting, dem kan man ikke dele da man ikke aner hvor i pillen det aktive stof ligger...Min læge frarådede det.

Med hensyn til kratom og bomber, jeg har forsøgt men jeg skal altså have pænt meget og er kun "vant til" små amf bomber og så er 4-6 gram altså mange bomber;-P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 nov 2018 01:56 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Du kan købe det som pulver her: https://www.rawfoodshop.dk/brahmi-churna-oko-100g.html men husk at der skal en del til at dække ekstrakt da 1g svarer til 30-50 tørret.

Laver gerne en blanding til dig og det skal nok kunne tage det værste sammen med dit Kratom efter behov. Bare du betaler kostprisen, hvilket næsten er et symbolsk beløb grundet de priser jeg får det til.

Og nej, kan godt huske når jeg fik en lidt for optimistisk bombe i den gale hals ved flere lejligheder og endte med at hoste alt det jeg ikke fik indhaleret ud over det hele i en sky af grønt støv!


Senest rettet af ...,,.., 13 nov 2018 13:45, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 nov 2018 08:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 okt 2018 20:46
Indlæg: 26
Hahaha nemlig, har også hostet grønt støv;-)
Jeg vil super gerne købe af dig, har ikke det store overskud u disse dage til at undersøge m.m.
Jeg hedder Tania Mark Jensen på Facebook og har mine store børn "i fængsel" på mit profilbillede;-D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team