Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 00:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 dec 2018 15:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 dec 2018 15:40
Indlæg: 9
har gennem alt for lang tid gået dagligt og tygget fentanyl. har gennem det sidste tid ikke haft adgang til store doser så er naturligt trappet ned. jeg er på ca 7 time uden nu. og mærker jeg nemt får kramper i benene og lidt fryser og sveder lidt... jeg har prøvet de ekstreme abstinenser hvor hele min krop føles som om den vender sig på vrangen pga uro og jeg spjætter med benene og forsøger at spænde alle muskler for at slippe af med uroen, jeg troede jeg var døden nær. men idag føles det slet ikke slemt. har snuppet 6 x5 mg oxy depot som ji er ingenting i forhold til fentanylen. som det eneste for at slippe for kvalmen. men kan det virkelig passe. har af åbenlyse årsager trappet kraftig ned over 14 dage da jeg jo som sagt kun har haft 12 mcg plaster til rådighed. kan det virkelig passe jeg er røget så langt ned i dosis at min krop tager det så nemt nu... er så pisse bange for de kommer lige om lidt pg jeg brækker og skider mig selv ihjel eller får kramper... har det så dejligt over det måske? næsten er ude af min krop og at jeg ikke føler jeg er ved at dø? men kan det passe jeg er sluppet så let? min trang til at finde nogle nye er næsten væk da jeg egentlig kun brugte for at undgå abstinenserne.... ved fentanyl ikke er så udbredt gudskelov men håber nogle har prøvet udtrapningen og kan give mig ret i det kan godt gå så smerte frit


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2018 16:06 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej!
Må jeg spørge om: alder, hvilke doser fentanylplastre har du indtaget og hvor længe?..
edit: det ka godt være at du kommer igennem uden kraftigere abstinenser.. -det er dog først til at vide når oxyerne er færdige med at sløre dêt.. men jeg ønsker dig virkelig go vind! :)
husk de gode råd angående god mad, hobbyer og motion osv. - brug tiden til din fordel!
mvhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2018 16:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 dec 2018 15:40
Indlæg: 9
STWOD skrev:
hej!
Må jeg spørge om: alder, hvilke doser fentanylplastre har du indtaget og hvor længe?..
edit: det ka godt være at du kommer igennem uden kraftigere abstinenser.. -det er dog først til at vide når oxyerne er færdige med at sløre dêt.. men jeg ønsker dig virkelig go vind! :)
husk de gode råd angående god mad, hobbyer og motion osv. - brug tiden til din fordel!
mvhS

jeg er 34 . har brugt lige fra 100 mcg plaster på huden derefter tygget dem når det meste var optaget gennem huden. i over 1 år så der derfor jeg undre mig over jeg slipper så nemt. men har virkelig haft med lave dosiser at gøre ... 40 mg oxynorm har absolut ingen effekt på mig... fentanylen har givet mig den vildeste tolrence. det var kun benzoer der kunne gå ind og give en dæmpende effekt på abstinenser. men tror virkelig jeg er trappet godt ud af dem. selvom det ikke var "med vilje" har dog længe ville stoppe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2018 16:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 dec 2018 15:40
Indlæg: 9
altså jeg nyser nemt og har løbenæse også men det er jo virkelig i små tings afdelingen. har før det konstant gået med noget i munden. håber håber håber at det er det... kan dog mærke en svag murren i mine lår som om jeg har løbet 50 km . det kunne minde lidt om uro men slet ikke i den grad jegvhar prøvet hvor kroppen simpelt vrider sig automatisk nærmest pga uro over det hele


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2018 17:12 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Skaf evt. noget Kratom til den næste fase hvor depression, angst og PAWS (post accute withdrawal symptoms) godt kan sætte ind.
Mange har held med at bruge det til at smide heftige doser som du selv også er inde på godt kan være problematisk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2018 17:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 dec 2018 15:40
Indlæg: 9
har været inde og kigge på kratom online. kan slet ikke overskue betalings metoderne. har nogle sertraliner jeg har været i behandling med før. så hvis mit serotonin fucker helt op må jeg starte op med dem


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2018 19:15 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Ja ok, det er klart en god nedtrapning du har lavet!
jeg kender det godt, og ja det er småtingsafdelingen som du selv skriver!
Det vigtigste er er at du VIL af, og at der ikke er craving, voldsomt uro og lignende.. der går nok noget tid hvor det godt kan spille dig et puds, og den gamle vane føles jo velkendt; men igen det er meget vigtigt at du holder fast i din vilje om at leve uden!.. bryd vanen!
citat: "selvom det ikke var "med vilje" har dog længe ville stoppe."
-Jeg ser det som en gylden chance mange brugere ikke opfatter! ;)
skriv løs herinde hvis der er noget som helst du vil ha luftet, det hjælper..
jeg hepper på dig! :)
Vh stop

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2018 20:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Doughfacedangel skrev:
har været inde og kigge på kratom online. kan slet ikke overskue betalings metoderne. har nogle sertraliner jeg har været i behandling med før. så hvis mit serotonin fucker helt op må jeg starte op med dem


Søg gerne lidt mere rundt der er flere sælgere her i EU som sender til DK stadig. Kan ikke linke specifikt, men søg på noget ala buy Kratom EU og tjek at den sender til DK.



STWOD skrev:
skriv løs herinde hvis der er noget som helst du vil ha luftet, det hjælper..
jeg hepper på dig! :)


This ^ Der er mange herinde som har stor forståelse for din situation, og samtidigt hjælper du også andre som skulle ende ud i det samme eller er på vej til det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2018 01:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Du skal finde halveringstid på din fentanyl, jeg ved analoger er lige fra 30 minutter til dagevis. Den længste der gik der 16 dage fra jeg stoppede, til abstinenser startede. Vildt.

Når du kender halveringstid, så ganger du den med 7. Der er det værste begyndt... En lille uge er desværre at påregne. De første 72 timer efter de 7 gange halveringstid, er slemmeste....

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2018 01:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Jeg skal lige berolige dig med at jeg var oppe i mange gange større doser. Det er slet ikke sikkert at du får det slemt. Så ikke gå i panik, når du læser den ovenfor.
Du overlever alt.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2018 11:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 dec 2018 15:40
Indlæg: 9
har brugt sitet her i mange år som en innocent bystander og har aldrig turde oprette en profil, da jeg er bange for hvem der læser med herinde, men har virkelig haft brug for at stille mange spørgsmål herinde. det virkelig rart at få respons på ens egen battle. mit problem er jeg ikke kan holde o
det på et forbrug lige meget hvad det er jeg propper i kæften,så ender det i et misbrug, så jeg ved jeg skal ud af det. og når først jeg ikke propper flere sløvende substanser i mig så skal det være aldrig nogensinde igen.... ville elske at kunne poppe et par stærke piller til at ligge og slappe af på til film og når jeg skal sove. jeg stopper den bare aldrig der. og fentanylen er lidt sidste stop, medmindre jeg skal skifte til en anden type downers. har fået gababentin før mid iskias smerter og dengang da jeg fik dem legalt kunne jeg slet ikke mærke noget som helst. men måske en kombi af jeg har fentanyl i kroppen gør at 2 g 400 mg slår mig fuldstændig ud, og kan vågne midt om natten og virkelig have det rart. og så er jeg bare igang med et nyt misbrug af dem oveni. ... nu skriver jeg vidst bare for at skrive


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team