Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 21:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 18 jan 2019 03:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 23:57
Indlæg: 108
jeg står i den situation.

efter jeg blev tvangsindlagt på rød tvang til afrusning har nogen forslået at jeg flytter men det hjælper ikke for alle problemer flytter bare med.

altså hvis du er inde i et hårdkogt bandemiljø så måske jo. men ellers ikke.

jeg blev iøvrigt låst inde i ti dage fordi personalet er bange for mig og udskrevet fordi personalet ikke tør slås med mig i tilfælde af en lille emsig overlæge gerne vil have lov til at prøve at lægge mig i bælte.

det turde de sgu ikke forsøge på.

nej det hjælper ikke at forsøge at flygte fra problemer. du må tage kampen op der hvor den er medmindre du har meget åbenlyst gode grunde til at flytte og starte på en frisk,. og i min verden skal der bare meget til især hvis det er din fødeby og du har levet hele dit liv der.

men folk skal generelt bare gøre hvad de vil og selv finde ud af hvad er bedst for dem selv. det er bare min indstilling til ting.

held og lykke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2019 22:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 24 aug 2018 20:30
Indlæg: 63
Jeg forstår det godt, jeg har haft det på samme måde. Jeg er født, opvokset og kommer til at dø Københavner og i hele mit liv (indtil nu) har jeg grint ved tanken om at flytte på landet (Sorry, men det er en normal tanke hos den Københavnske ungdom om alt udenfor Storkøbenhavn) men nogle gange er en forandring lige hvad man har brug for.

Jeg har tidligere prøvet at stoppe mange gange med kort sucess men der skal ikke meget til før jeg falder i og smutter på staden eller hvis jeg er for doven til at lette røven har jeg flere numre der leverer på under en time.

Uden at rakke ned på resten af Danmark men tilgængeligheden kan ikke sammenlignes. Ja selvfølgelig kan man få alt hjertet begærer i alle byer hvis man kender de rette eller tager chancen med en gadepusher.

Men for mig er gadepushere ikke en mulighed da man 9 ud af 10 gange ender med en klump der smager af sæbe og har en lav THC procent. Det er ikke uden grund at staden er en af Danmarks største turistattraktioner, et hashmarked så stort, relativt velfungerende og sikkert er et særsyn i et land hvor det er ulovligt.

Århus er ikke et sikkert valg, det er ingen steder for jeg kan blive blæst i alle byer hvis jeg lærer de rette at kende men faktum er at jeg per dags dato kender 0 personer i byen og derfor har jeg muligheden for at starte på en frisk.

Det værste der kan ske er at jeg ender i de samme vaner, udvider mit netværk og rent hypotetisk, eventuelt åbner min egen rute mellem byerne.

_________________
Jeg kan ikke foredrage politisk korrekthed.
Politisk korrekthed < idiotisk racisme.

I det mindste siger de hvad de mener og er ikke bare nikkedukker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2019 22:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 24 aug 2018 20:30
Indlæg: 63
En lille update:
I sidste ende gik det hele desværre med at gå op i røg. Det var nok få optimistisk at tro jeg kunne ordne alt på så kort tid så indtil videre forbliver jeg på Djævleøen.

Planen er stadig at stoppe - fysisk, psykisk og økonomisk har det nået et niveau hvor jeg ikke kan følge med længere. Tager kontakt til et center her mandag eller tirsdag.

Hvis der er frie pladser på et lignede gf2 her i hovedstaden starter jeg på det ellers så må jeg tage endnu et dødsygt job så huslejen kan betales.

_________________
Jeg kan ikke foredrage politisk korrekthed.
Politisk korrekthed < idiotisk racisme.

I det mindste siger de hvad de mener og er ikke bare nikkedukker.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team