Hvad er din fremgangsmåde Buttkraken?
Nafets og STWOD jeg har netop været til samtale med min vejleder i dag og aftalt som delmål at dosis holdes på 200-300 mg i døgnet max 3 gange ugentligt. Det er nok ikke helt realistisk men så har jeg et eller andet konkret at forholde mig til. Synes I det lyder realistisk? Jeg oplever egentlig ikke som sådan abstinenser overhovedet når jeg afholdende. Det er mere psykisk trangen begynder at trigge når jeg synes verden bli'r for trist og grå. Jeg nævnte også for ham at jeg havde fået anbefalet acetonevask og det synes han var rigtig godt hvis jeg prøvede at sætte mig ind i. Situationen er lidt kompleks i det jeg har OCD og jeg oplever en positiv virkning på symptomerne. Vi har derfor også talt om at sådan noget som Ritalin kunne være en option som en slags "metadon". Men vi tvivler begge lidt på at en læge vil udskrive det da det jo ikke er traditionelt brugt i OCD-behandling. Ligesom vi også begge tvivler på om det er hensigtsmæssigt for en amfetamin-misbruger at blive medicineret med Ritalin.
Jeg har også misbrugt alkohol og benzoer og hash. Alkohol og benzo har jeg ikke rørt overhovedet i faktisk præcis tre måneder. Hashen opfatter jeg ikke som det store problem så den mener han ikke vi skal have vores hovedfokus på (kun lidt røg om aftenen). Men nej, sidder slet ikke fast i et festmiljø mere. Det var selvfølgelig sådan det startede back in the days men situationen er pt. den at jeg sagtens kan feste med mig selv

Faktisk er ingen af mine nuværende venner brugere eller misbrugere af stoffer (udover hash). Jeg har også nævnt for behandleren at jeg synes det er underligt at jeg kan slippe alkohol, benzo og endda også cigaretter men er totalt besæt af amf hvortil han svarer at han er sikker på at det er fordi jeg virkelig oplever en "medicinsk virkning" når jeg indtager det. I mit tilfælde øget fokus, koncentration, "komme ud af mit hoved" osv. i forhold til min OCD (som åbenbart er nært beslægtet med ADHD).
Men mange tak for jeres råd i hvert fald!!!