Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 jan 2019 16:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jan 2019 16:39
Indlæg: 8
Hej

Jeg tager Cola engang imellem. Den anden dag der jeg fik et par snitter. Fik jeg voldsomt ondt i brystet og i armen.
Jeg stoppede Self med det samme.
Vil høre om nogle af jer tager blodfortyndende medicin sammen med. Da blodpropper og cola ofte er set før.
Jeg er begyndt og cykle for og holde kroppen igang. Og rygestop sidste weekend.
Drikker ikke alkohol eller andet.
Vil gerne man lige kunne "hygge" sig med kammeraterne engang imellem nogle fif?? :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2019 17:13 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvad tager du blodfortyndende medicin for?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2019 17:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jan 2019 16:39
Indlæg: 8
Det gør jeg ikke.. tænker bare om det kunne være en idé og tage noget. For og mindske chancen for blodpropper:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2019 17:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Uden at være læge og uden forstand på blodsystemet, ville jeg sige du skal lade vær med at blande blodfortyndende med kokain.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2019 19:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jan 2019 16:39
Indlæg: 8
Okay. Når man nu får ondt i brystet armen osv osv. Har du en anden ide??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2019 19:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Søg læge og beskriv dine symptomer i første omgang. Det og så begynd at sætte dig ind i forebyggelse af hjertekar-sygdomme hvis det er det som er tilfældet. Kan være du må sluge nogle kameler ifm. din kost og motionsvaner men har du taget meget Kokain førhen? Hvis du har har Kokain nemlig ry for at medvirke til forstørret hjerte som også kunne være et bekymringsgrundlag.

Fandt lige dem her, og så at det faktisk er ret almindeligt, eller i hvert fald ikke noget som er helt uhørt, selvom chancen for hjertestop stadig er op til 6% med disse symptomer.

https://www.news-medical.net/news/2008/03/19/36475.aspx
https://www.consultant360.com/content/m ... ocaine-use


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2019 20:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jan 2019 16:39
Indlæg: 8
Har lige været ved lægen den anden dag han siger alt er fuldstændig normalt. :) Har taget lidt af hvert førhen men os meget hurtig. Det har jeg ikke rørt i 3-4 år. Så det er bare weekends hygge. I den øverste artikel skriver de om at benzo skulle være godt. Det er da op og ned. Plejer da ikke være den bedste kombi :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2019 20:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Måske er det stresssymptomer? Måske er det virkelig skraldet coke? Ingen kan fortælle dig det, men det er altid smart at dyrke motion, samt at mærke efter hvordan effekten af indtaget narko er, og så stoppe med at tage mere (hvis det føles skidt). Det er lidt en vurderingssag fra din side. Husk at sove også lol

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2019 20:42 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Rørsmed88 skrev:
Okay. Når man nu får ondt i brystet armen osv osv. Har du en anden ide??

Hvis du får ondt i armen og brystet så lad være med at fortsat indtage kokain.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2019 21:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jan 2019 16:39
Indlæg: 8
I skal have tak for svar. Det er nu ret godt det min makker har fået fat i har prøvet lorte coke. Der kan man for det meste ses og smages forskel. Holder lige en pause og får trænet kroppen lidt op. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2019 21:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Held og lykke fremover. Forresten ret fedt at få det indtryk af, at du virker til at være rimelig kontant med dit forbrug og lytte efter din egen hjerne/krop.
Igen, god vind.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2019 16:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Rørsmed88 skrev:
Har lige været ved lægen den anden dag han siger alt er fuldstændig normalt. :) Har taget lidt af hvert førhen men os meget hurtig. Det har jeg ikke rørt i 3-4 år. Så det er bare weekends hygge. I den øverste artikel skriver de om at benzo skulle være godt. Det er da op og ned. Plejer da ikke være den bedste kombi :)


Generelt kan man ikke bruge den med uppers og downers som en tommelfingerregel, men mere en halvt om halvt skræmmekampagne fra gamle dage for at sørge for at pilleforbruget ikke tog overhånd for folk. Downer + Downer iform af opiater og benzoer er langt mere farligt end f.eks nogle af Amfetaminerne og Benzoer eller Kokain og Morfin eksempelvis.

Benzodiazapiner kan godt bruges medicinsk da de er muskelafslappende og kan medvirke til at du sænker blodtrykket efter sådan en omgang hvor kokainen som sådan er ude af systemet men reaktionen stadig findes i nerver og eller skeletmusklerne.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team