Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 apr 2019 02:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 apr 2019 12:35
Indlæg: 2
Hej, jeg skriver fordi jeg røg 3-4 hvæs af en joint igår mat, jeg er bekymret for hvor længe det er i mit blod, spyt og urin. Det er et års tid siden jeg har røget,dengang røg jeg meget. så vil gerne høre jeres mening. Om der er noget og være bange for eller, hva jeg lige skal gøre for jeg er sgu bange for at miste mit kørekort...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2019 07:49 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Well, først og fremmest skal du jo stoppes som fører af et køretøj før du er i risiko. Så hvis du kan undgå at køre bil, er du jo helt ude over at skulle bekymre dig.
Men ja, der er en reel risiko for at blive busted.
Jeg vil dog mene, at risikoen er begrænset til en mindre håndfuld dage, hvis du vitterligt kun har røget denne ene gang på et år. Men der er flere individuelle faktorer, der kan spille ind her, så det er umuligt at give et helt præcist svar. Det kommer også an på hvor meget du røg i disse 3-4 hvæs.
Se i øvrigt https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 85&t=51604

Nu er det påske, så der er vel lidt ekstra fokus på spritbillister i de her dage, og dermed ekstra risiko for at blive stoppet. Så vær forsigtig og kør fx ikke for hurtigt, hvis du ikke kan undgå at køre bil.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2019 15:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 apr 2019 12:35
Indlæg: 2
Ja jeg har kun røget 3 4 hvæs, og ja det er lidt over et år siden jeg sidst har røget, har læst en masse på nettet hvor der står store misbrugere kan måles, i helt op til mange uger. Men dem der kun ryger sjælendt kan måles op til 12-24 timer. Og det er jo et års tid siden jeg sidst har røget, selvføgelig udover i mandags, men sksl tit ud og køre så er sgu lidt bange.. men der var ikke særlig meget i den joint. Måske 0,5 eller mindre... håber at få svar tak :).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2019 01:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Det passer også med de tal jeg har læst, men det er umuligt at vide i et specifikt tilfælde hvor længe der går, så vent et par dage hvis du vil være helt sikker. Tror ikke der er nogen her der har erfaring med at blive taget så mange gange, at de kan begynde at regne på det :D

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team