Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Narkokørsel
Indlæg: 08 jun 2020 03:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 02:01
Indlæg: 5
Hej

Jeg blev stoppet til narkotest tirsdag havde fået et par streger kokain søndag ..... den slog også ud positivt på kokain..... hvad er chancen for at blodprøven viser negativ. Jeg har brugt kokain regelmæssigt over en længere periode inden. Men ikke voldsomt lige inden .... 36 timer inden... den burde også have slået ud på Benzodiazepin da jeg havde fået en aftenen inden..... men det gjorde den ikke?????? Jeg tog apotekets hjemme test to gange ... den slog positiv ud på benzo kokain og thc..... jeg tager CBD dråber engang imellem men har ikke røget hash i 20 år. Jeg har nogen gange set politijagt hvor de siger” manden slog ud på kokain, men en senere blodprøve var negativ.”

Kan jeg håbe på det samme?
Kan benzodiazepin sløre eller omdanne kokain til metabolitten benzoilekgonin altså affald og er det defor folk bliver frikendt ? Har i hørt om nogen?????

Kan spytprøve være positiv og blodprøve negativ?????

Hvem ved noget ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2020 10:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Gearman skrev:
Kan spytprøve være positiv og blodprøve negativ?????


Heldigvis for dig, ja. Spytprøven kan (KAN) godt vise falsk positiv, hvor blodprøven er mere nøjagtig.

Gearman skrev:
Hvem ved noget ?


Ingen, desværre. Der er ikke meget at gøre, andet end at afvente. Forbered på det værste, håb på det bedste.

God vind. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2020 15:12 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Spytprøve kan sagtens være positiv, mens blodprøven er negativ.. stoffer kan spores længere tid i spyt end i blod.. jeg har også hørt om flere der har fået deres kørekort tilbage, dog har det drejet sig om cannabis i de tilfælde, hvor der jo er et lille vindue.. jeg tror desværre at du mister kortet osv. .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2020 19:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Jeg kender en som testede positiv for kokain Med spyt, men som aldrig havde prøvet det i sit liv. Det eneste personen havde indtaget var cannabis.

Blodprøven viste så det rigtige.

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2020 00:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Hvordan gik det - har du fået svar?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2020 13:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 02:01
Indlæg: 5
Intet svar endnu☹️


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2020 12:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 02:01
Indlæg: 5
Hej

Jeg er blevet frikendt------- :O) Jeg "glemte" at sige at jeg 7 dage efter blev STOPPET igen ,,,testet positiv for kokain igen igen.......... Så to gange på mindre end en uge,.,,ikke stolt af det.-.---
Men prøverne viste alprozalam under den tilladte grænse og intet kokain..-.... dvs at som jeg havde læst mig til på nettet (og jeg har læst MEGET) ikke vil blive tiltalt.......
Der bliver dannet en metabolit som hedder benzoylmethylecgonin , men den er lovlig at have i blodet i Danmark.-.... Den kan spores i spyt op til en måned i bruger som giver den meget gas...... Det er det politiet finder og der skeles ikke mellem det aktive og inaktive i første test.
Blodprøven viser så hvad det præcist er du har tilbage i kroppen------ Jeg fik ikke en udspecificeret blodprøve test.---

God ferie til alle og tak for repons..... :O)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2020 12:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Heldigt for dig, tillykke med sagen! Dog vil jeg sige pas på fremover - det er VIRKELIG ikke smart at føre bil hvis man er påvirket af stoffer/alkohol whatsoever. Det var du så heller ikke, så det perfekt! =)

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2020 13:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Gearman skrev:
Der bliver dannet en metabolit som hedder benzoylmethylecgonin , men den er lovlig at have i blodet i Danmark.-.... Den kan spores i spyt op til en måned i bruger som giver den meget gas...... Det er det politiet finder og der skeles ikke mellem det aktive og inaktive i første test.


Hmm benzoylmethylecgonin er det kemiske navn for kokain, og den har ingen nedre grænse for tilladt plasmakoncentration, det bliver metaboliseret til benzoylecgonin som vist er den du mener.

Gz med at du slap for straf!

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2020 14:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 02:01
Indlæg: 5
Det var præcis det jeg mente og tak :O)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2020 01:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Tillykke med det :-)

Det er også satans, at politiets prøver er så skod modsat blodprøve, at man skal gå i lang tid og frygte det værste. Hvis politiets test kunne komme meget tættere på blodprøve-resultatet, så vidste man trods alt hvad man formentlig havde med at gøre - nemlig at den ville være positiv.

Synes i øvrigt det er skidt, at man kan se spor af coke i blodet i noget tid efter og blive knaldet for det, som om man havde sat sig bag rettet i en coke-rus, når man jo overhovedet ikke er påvirket stadig på det tidspunkt, man kører.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team