Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 nov 2020 21:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jun 2020 17:03
Indlæg: 12
Hej.
Jeg overvejer at begynde på misbrugscenter. Hvis jeg gør, vil jeg for så vidt muligt følge programmet og ikke misbruge ved siden af.
Men nogle gange har jeg lyst til at være påvirket, og tanken om at være tvunget til ikke at kunne gøre det, er ubehagelig.

Mit spørgsmål er så: Tager misbrugscenteret urinprøver uden at advare en, når man henter sin medicin? Hvis jeg startede på misbrugscenter ville det ikke være en mulighed at møde op hver dag, og derfor skulle jeg nødig miste retten til at få med hjem til længere tid ad gangen.

Et andet spørgsmål er: Tjekker de for andre rusmidler? Jeg kan forestille mig at jeg kommer i behandling med Buprenorphine eller Methadone, hvis jeg vælger at kontakte dem.
Hvis de tager urinprøver, tjekker de så for Benzo'er og Ketamin osv osv?

Et spørgsmål mere er: Hvis man falder i og tager sit gamle stof igen en (eller flere) dag(e), og derefter fortæller det ærligt til misbrugscenteret, fratager de så retten til at få med hjem til længere tid? Jeg vil helt klart helst være ærlig, hvis det er en mulighed.

Mit sidste spørgsmål er: Kan man se Kratom på en urinprøve hvis jeg vælger at anskaffe mig noget af det? Jeg har fundet et par indlæg om det her på siden, men jeg synes ikke der er meget information i dem.

Tak for jeres tid! I er bare dejlige, er i


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 nov 2020 08:06 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
“Et andet spørgsmål er: Tjekker de for andre rusmidler? Jeg kan forestille mig at jeg kommer i behandling med Buprenorphine eller Methadone, hvis jeg vælger at kontakte dem.
Hvis de tager urinprøver, tjekker de så for Benzo'er og Ketamin osv osv?”
Ja
De andre spørgsmål har jeg ikke svar på, jeg er aldrig blevet bedt om urinprøve imens behandlingen har været igang, men jeg har så heller ikke fået medicin af dem.

I forhold til dit ønske om at være påvirket en gang i mellem, så tror jeg den smarteste vej og gå er opsparings vejen, hvor du gemmer x % af daglig dosis og så tager en koksedag i weekenden fx
Faren ved kokse dage er dog at du mister kontrollen og mere vil ha mere så dagen efter står du ved den lokale og køber ind til en ordentlig koger.
Så tja


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 nov 2020 16:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Tag nu kontakt til dem hvis dit misbrug er kommet ud af kontrol. Ja, de vil ikke udlevere til dig hvis du ligger en dårlig urinprøve. Det vil det ene af de misbrugscentre jeg var på i hvert fald ikke.
Men på daværende tidspunkt var jeg heller ikke klar til at være clean. Der skulle lige et par år mere og et par OD og nærdøds oplevelser til før jeg var klar.

Jeg har været clean og ædru i snart 7 år. Det er den bedste beslutning jeg nogensinde har taget. Selvfølgelig savner jeg alle de gamle venner. Men for at være helt ærlig, så er der ingenting i mit clean liv som jeg vil bytte med det jeg havde mens jeg brugte stoffer.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2020 08:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jun 2020 17:03
Indlæg: 12
Fso, at spare op er en mulighed. Men jeg vil helst undgå at misbruge den medicin jeg skal have i hverdagen. Og det vil også ødelægge min tolerance frygter jeg. Derfor ser jeg det ikke rigtig som en mulighed.

Obama, tillykke med at du har været clean så længe. Flot!

Mit spørgsmål er mere, hvornår tager de urinprøver? Ved tilfældige stikprøver? Kun i starten?

Jeg har egentlig ikke planer om at misbruge ved siden af, men jeg vil gerne vide med mig selv at jeg har muligheden og dermed vælger den fra, frem for at være tvunget til det. Hvis jeg er tvunget til det, hvordan kan jeg så vide med mig selv at jeg ikke vil gøre det igen når den tvang løftes.

Noget andet er, hvor specifikke er urinprøver? Jeg mener, kan de se om der er opioder i generelt, eller kan de se hvilke specifikke stoffer der er i? Så de tjekker for eksempel for Benzoer, men kan de se om det er Xanax eller Valium der er i? Bare som eksempel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2020 23:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
De tager urinprøver når de aner uråd omkring om du fortæller sandheden.

Vær for alt i verden ærlig. Det andet hjælper dig ikke. Hvis du vil være på substitutionsmedicin permanent, så meld det ud og fortæl om dit nuværende misbrug. Uden hverken at overdrive eller underdrive det.
Hvis du vil være clean eller have hjælp til at finde ud af om du vil være clean, så meld det ud.

De kan tjekke efter de fleste stoffer. Ofte inddelt i grupper. Altså Benzoer for sig, opioider for sig, subuxone for sig, mdma, kokain, amf, hash osv osv.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team