Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 nov 2020 18:10 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 feb 2020 15:36
Indlæg: 25
Geografisk sted: København.
Heeeey.


Her kommer en bad trip rapport!:

Jeg havde en VIRKELIG dårlig oplevelse på hash natten til d. 24. okt. ...!!!

Havde nogle dage forinden bagt hash-cookies. (0,5 gram i hver..., men det var noget værre fedtet stads, og har givetvis været meget stærkere end jeg troede! Jeg har givetvis fejldoseret BIG TIME! Mea culpa... :-/ )

Anyway... Jeg havde en veninde på besøg... Jeg spiste 1/2 cookie. (Så altså 0,25 gram.) Og havde også drukket en del vodka... (Bad combo, yes... Min veninde spiste IKKE cookies - thank GOD!!)

Det sidste jeg husker var, at min veninde og jeg sad og spiste aftensmad stille og roligt... Det næste jeg oplevede var, at jeg vågnede op på mit badeværelsesgulv i en hjælpeløs tilstand.

ANER ikke hvad der er sket i tidsrummet fra min veninde forlod min lejlighed til jeg vågnede op på badeværeslsesgulvet.
(Har snakket med hende siden... Jeg har åbenbart bedt hende gå hjem. Helt okay. Og INGEN bebrejdelser dér! Er HELT overbevist om, at min veninde IKKE har svigtet mig eller noget i den stil..! <3 Så alt godt.)

Men anyway.... Jeg vågnede på badeværelsesgulvet. Havde på det tidspunkt været laaaaangt væk længe. (Okay, tid giver ikke mening.... Jeg gætter på en time eller mere...., men svært at bedømme...)

Helt kort: Jeg var dybt inde i mit hoved/ i min bevidsthed... Og jeg var i HELVEDE!!! Fy for den lede!!!

Jeg var i et to-dimensionelt rum (og allerede her vil de mere konkret tænkende stejle...., men ja, det var et to-dimensionelt rum. Deal with it.) Det var et fladt rum, meget overbelyst, og det bestod af et grid-net med en masse pixels der bevægede sig ud og ind. Jeg VAR de pixels. Og de pixels var mig. Og jeg kunne ikke løsrive mig fra det, hvor gerne jeg end ville!...

....Oven over det hele var der en high pitched, elektronisk lyd.... White noise, whatever. Insisterende, men ikke i sig selv uudholdelig. Dog, i et scope der hedder EVIGHED, ville den lyd være blevet totalt enerverende!! ! (À la japansk vand-tortur... Til at holde ud i få minutter..., i en evighed, not so much!!)

Jeg var i dette teknokratiske Helvede hvor intet levende kan eksistere, og det blev ved og ved og ved....! Et mareridt af ikke-eksistens! Et slags kvælende vacuum hvor kun teknologi eksisterede!... Ikke-liv. Og det var endeløst!
Jeg følte, at dette var min skæbne.... My doom. Og det ville aldrig stoppe. Har aldrig før oplevet så intens smerte og håbløshed!!!!

På et tidspunkt - aner ikke hvor, hvornår eller hvor længe - blev jeg klar over, at jeg lå på et badeværelsesgulv... Jeg følte mig frem... Dér var en toiletkumme..., dér var et gulv.... Op og ned begyndte at vende tilbage til mig. Den antagne fysiske virkelighed begyndte at vende tilbage til mig..., stillle og roligt...

Jeg havde pisset ud over mig selv og gulvet sejlede i urin...

Jeg åbnede øjnene (så godt jeg kunne).... Der lå en udefinerlig klat ved mit hoved. Den var blodrød. Og i min alternative virkelighed, fik jeg det til, at jeg måtte have slået hovedet, og at den røde klat var blod fra mit øre/ min hjerne...! Jeg var på det tidspunkt overbevist om, at jeg havde slået hovedet ganske alvorligt og at jeg var ved at dø.

Kort efter kastede jeg op på gulvet..., den klat det efterlod, lignede til forveksling den første klat. Jeg fik - trods min konfuse tilstand - lagt 2 og 2 sammen, og kunne konkludere, at klat 1 ergo OGSÅ måtte være opkast, IKKE blod fra mit øre/min hjerne(!)

Dette gav mig håb! Jeg tænkte "Måske KAN Jeg reddes! Måske skal jeg IKKE dø på dette badeværeslesgulv!"

... Så jeg begyndte at banke SOS på faldstammen! (Jeg var ude af stand til at rejse mig op og ude af stand til at tale!) Bankede SOS længe. Endelig var der nogen der besvarede mit signal!.... De bankede prøvende SOS tilbage.., og jeg besvarede desperat med SOS tilbage!!

Snart efter var der tilkaldt Falck-reddere. De bankede på min dør... Jeg prøvede at råbe: "Bare bryd ind!", men jeg er ikke sikker på der egentlig kom en lyd over mine læber... Var totalt ude af stand til at hjælpe mig selv...og stadig halvt inde i det teknokratiske mareridts-univers.

Det næste jeg husker er, at de 2 Falck-reddere var inde i min lejlighed. (De må have tilkaldt en låsesmed...)

Husker dem som ret nedladende.... og ikke særlig imødekommende. Dog hjalp de mig med at holde mit hoved ind over toiletkummen de gange jeg skulle kaste op... Husker det som 3 gange. Har ingen anelse om hvor længe det var der. (Begrebet "tid" var sat ud af funktion. Alt var uvirkeligt.)

Husker svagt og meget fjernt at de sagde: "Hun bor sgu meget pænt".... og "Fede malerier"...

Til sidst blev de utålmodige med mig.... "Vil du med i ambulancen eller ej?" Jeg takkede pænt nej...og bad dem vist nok om bare at lade mig ligge på badeværelsesgulvet. Det gjorde de så....
(Jeg antog, at når de ikke var mere alarmerede end de var, så var jeg nok ikke i så stor livsfare som jeg selv troede...)
Havde forsøgt at forklare dem, at jeg ikke kun var fuld, men at der var andre faktorer ind over. Men ved ikke om de opfattede det.... Det var svært for mig at tale, så de har højst sandsynligt ikke opfanget det.

Alting fra den aften ligger som ét blur.

Jeg vågnede op næste dag i min seng... Er ikke klar over hvordan jeg er kommet derind.
Min midterste finger på min højre hånd var meget øm og misfarvet af at have banket SOS på faldstammen... Og min hals var øm og forpint af at have brækket mig så voldsomt så mange gange.

Det fysiske var dog til at overkomme.... Tilbage stod følelsen af, at jeg rent faktisk havde oplevet Helvede!! Det var rystende!
Det tog mig et par uger at lægge oplevelsen nogenlunde bag mig..., men jeg glemmer den aldrig!

Jeg ved det ikke.., men hvis ethvert menneske har et Helvede specielt designet til dem, baseret på deres værste frygt, så var dette mit specialdesignede Helvede! Det sted jeg ryger hen hvis jeg ikke opfører mig ordentligt! .... Et teknologisk/teknokratisk/dødt mareridt uden ende!!

.... Og i sin yderste konsekvens den virkelighed vi ALLE ender i, hvis vi ikke vågner op til det matrix vi befinder os i...!

Er "skør konspirations-REALIST" på snart 20. år. Og fucking stolt af det!!! ... Denne sovs og kartofter-virkelighed..., denne 'Vild med dans' og 'Den store Bagedyst'-virkelighed..., det er den onde hyleme' IKKE den eneste virkelighed der er!!!!! Vi er uendelig bevidsthed, vi er alle DYBT forbundne!! ...Vi mennesker, vi ER hinanden! <3 Og den virkelighed vi oplever som den eneste rigtige virkelighed, er kun et lille bitte fragment af alt hvad der er....!

Men nok om det for nu. Ville bare lige dele denne oplevelse.... Den var FREAKY!!


Alt godt, free thinkers!
Smid mund-bleen og byd tyranniet trods! See through the lies!... Live your life and be free! <3
... And do your drugs. Men pas på jer selv!! For filan da!!



Alt godt herfra. :hjerte: :eyes:

_________________
Politics is a social construct. Along with money, religion, time and death... We are stardust. And that is all.
Now go love your fellow man, Goddamnit! <3


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2020 21:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
God og vild læsning! Ond kombo! :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 nov 2020 00:17 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 feb 2020 15:36
Indlæg: 25
Geografisk sted: København.
HopIFjordeN skrev:
God og vild læsning! Ond kombo! :P




Ja, det var sgu noget værre noget.... He he. ARGH...!!
Værste trip EVER!! :-o

_________________
Politics is a social construct. Along with money, religion, time and death... We are stardust. And that is all.
Now go love your fellow man, Goddamnit! <3


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 nov 2020 08:23 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Vi har vist alle været der i vores ungdom, godt beskrevet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team