Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 feb 2021 19:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 feb 2021 18:23
Indlæg: 5
Hejsa
Jeg har fulgt med et stykke tid, men har ikke fået nogle svar på mine problemer, så nu prøver jeg selv.
Jeg er en kvinde på 26, som er afhængig af oxycontin på andet år.
Det hele startede, da jeg kom til skade med ryggen. Rygcenter, Sygehus mm kunne ikke give mig svar. Jeg havde voldsomme smerter, blev sygemeldt og havde ingen livskvalitet. Efter nogle uger uden hjælp fra sundhedsvæsenet, kontaktede jeg en ortopæd kirurg, som valgte at udskrive Oxynorm 20 mg x 4 dagligt. Dem tog jeg i nogle måneder, og var som et andet menneske :)
Dog var jeg ikke klar over, hvor afhængig og hvor slemme abstinenser var, så da jeg fik arbejde 4 mdr efter, så måtte jeg ud og skaffe dem selv(lægen kunne ikke udskrive flere og lægerne kunne ikke finde svar på mine smerter, så derfor fik jeg ingen hjælp andre steder fra).
Derfor har jeg taget dem fast i lang tid. Det har ruineret mig, men jeg kan ikke være til uden dem.
Jeg tager dem ikke for rusen - det siger mig ikke noget. Jeg tager dem, fordi jeg ikke kan være i min krop uden dem. Jeg får simpelthen for ondt.
August 2019 ender jeg på misbrugscentret, som ordinerer methadon og efterfølgende suboxone. Jeg var indskrevet indtil august 2020. Jeg havde hele året et sidemisbrug, da sub ikke tog mine smerter - surprice surprice.
Siden da har jeg taget dem fast.. Ligger nu på 80-120 mg dagligt. Jeg er blevet anerkendt som kronisk smertepatient, og med en slags leddegigt, men lægerne vil kun behandle mig for neuropatiske smerter. Dvs gabapentin, amitriptylin osv. De hjælper IKKE. Gabapentin hjælper kun de dage, hvor jeg ikke kan skaffe oxy. De tager toppen af abstinenserne.
Hvad gør jeg? Ved i hvordan jeg kan få lægernes hjælp? Min læge ved at jeg tager det et par gange om ugen. Ingen ved at jeg tager der fast igen..
Ved ikke om I kan hjælpe mig, men har brug for at "snakke" med nogen omkring det, da jeg er ved at blive sindsyg


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2021 20:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 feb 2021 19:48
Indlæg: 9
Hej , vil sige at jeg sidder i samme problem , og er nød til at købe dem på det sorte marked ,hvad gør du når du ikke har flere tabletter ?
Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre hvis ikke jeg kunne købe ekstra contalgin , og kender andre som osse er i min situation.
Men hellere være smertedækket ,selvom det er mange penge jeg bruger om måneden .mvh
Den skjulte hjælper . Du kan jo ringe skrive dit nummer ned ,så kan vi måske hjælpe hinanden, da din situation ligner min på en prik


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2021 20:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 feb 2021 19:48
Indlæg: 9
Cecilie skriverv du ikke dit mobil nummer ned så kan vi snakke sammen.
Vi
Annette


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2021 20:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 feb 2021 18:23
Indlæg: 5
Tak fordi du svarede mig!
Når jeg ikke har flere piller, så skaffer jeg nye.. Hvis pengene ikke er der, så prøver jeg at overleve til næste dag på gabapentin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2021 20:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 feb 2021 18:23
Indlæg: 5
..


Senest rettet af cesille 07 feb 2021 20:32, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2021 20:20 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Godt i finder ud af det :)


Senest rettet af Fso 07 feb 2021 20:38, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2021 20:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 feb 2021 19:48
Indlæg: 9
Jo selvfølgelig Admin


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2021 20:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 feb 2021 18:23
Indlæg: 5
DoktorM skrev:
Cecilie skriverv du ikke dit mobil nummer ned så kan vi snakke sammen.
Vi
Annette

Jeg har sendt dig en besked Annette


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2021 20:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 feb 2021 19:48
Indlæg: 9
Hvor kommer du fra i DK , jeg kan ikke mærke Gabepentin ,da jeg er pænt højt oppe på Contalgin
Jeg tager 800 mg pr dag , men vil ud af det , det er bare så skidte svært . Jeg ville håbe at vi kunne støtte hinanden, især når smerterne er slemmest ..
Kunne godt tænke mig at lære dig at kende ,hvis du altså også vil møde mig . Jeg faldt i en svømmehal for Ca. 12 år siden , der brækkede jeg kravebenet , og ikke nokn med det har jeg spinal spinose . Go aften smertefri aften .mvh
Annette


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2021 20:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 feb 2021 19:48
Indlæg: 9
Hvor har du sendt mig en besked ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2021 20:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 feb 2021 18:23
Indlæg: 5
DoktorM skrev:
Hvor har du sendt mig en besked ?

Tjek dine private beskeder. Tryk ved siden af der, hvor du logger ind/ud


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team