Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 sep 2021 11:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 sep 2021 11:18
Indlæg: 0
Tja var så dumt at blande 4 forskellige ting i løbet af to aftener/nætter.
Lørdag var jeg hos en ven der gav mig noget Mdma som svarede til en 1g, hash-klump og slugte den i et stykke da jeg fik af vide at det var 'okay, det sker der ikke noget ved'.
Drak lidt gin og røg nogle pinde oveni det. (Røg hash fast)
Søndag aften, endte jeg ud hos en anden ven og der endte det ud i jeg tog 2 sprøjter metamfetamin, nok deromkring 2,x.ml og 2-cb pille på 15g, kan så ikke huske om jeg fik noget Mdma hos ham, men det vil jeg næsten tro.
Sommeren har nærmest bestået af GHB, Hash, Mdma og fik prøvede metamfetamin 2x.
Det er lidt over 3 uger siden og hjernen bliver langsomt mere normal igen, siden jeg holdte op med de 3 faste og T rører jeg nok ikke igen.

Har det meste af sommeren lignede et omvandrende sæk skind og ben og det hele har for det meste været lort. Ved sgu ikke rigtig hvorfor jeg skriver det her.. nogen andre der har prøvet lignende?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2021 16:15 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Ork ja har nogle billeder liggende derhjemme hvor jeg ligner døden - pas på dig selv stofferne gør det ikke=hold dig til thc!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2021 16:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Ja. Man glemmer sig selv og alt det indebærer, når man tager stoffer hovedløst og i for lang tid/for høje doser.
Giv det en pause, find ud af hvilke andre værdier du har i livet og forfølg dem i stedet.

det bare min optik :)

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2021 19:19 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Det er det værste og psyken tager varig skade når man ikke får søvn bl.a. og man mister værdigfulde sociale kompetencer i længden som kan være svære at genfinde. - Balancer druguse med medicinal use og spis nogle adaptogener, dyrk motion, mediter, og spis/fast efter behov så er du på toppen igen snarest. Prøv Rhodiola, Bacopa, Ashwagandha, og lidt Mucuna og giv det et par uger det virker.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team