Fso skrev:
Nu ved jeg ik hva du skal opereres for, men hvis der er et genoptræningsforløb bagefter så giv det din fulde opmærksomhed for bedst resultat.
Jeg vinder stadig mere bevægområde fra skulderen her næsten 6 mdr efter operation - det så godt nok sort ud i starten, men det er bare og klø på.
Edit hvordan går det i dag
Det går udemærket. Har dog drukket en årgangsbryg. Men har ikke drukket mere end det. Så det er okay. Det er nogle skruer i min fod der skal ud. Nogle rimelig store nogle. De skulle have været ude for nogle år siden. Problemet er at de skraber mod hinanden og skabe betændelse. Men ellers går det fint. Men har droppet alkohol før. Og jeg har også Phenibut, hvis det går helt galt. Syntes Pheni fjerner mest min trang til at drikke.. Jeg fik aldrig genoptræning af min fod, da jeg var på grænsen til at dø af betændelse.
Så håber jeg får det bedre efter det. Det lyder godt at det går bedre med din skulder. Har selv en katagori 3 skade, hvad det så en betyder. Men den ene skulder hænger længere ned end den anden.
og det kan der ikke gøres noget ved. Og er en oldboy skater så jeg føler din smerte... Man ved ikke hvor meget skulder og fødder betyder før de eller man selv fucker dem op. Håber ellers det går godt med dig. Du har sgu altid været så rar og hjælpe folk på dette forum