Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 05:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 96 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 15 apr 2022 11:59 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Nå, hej igen. Nu har jeg for første gang holdt uden amf i 3 dage! Men ogs kun fordi jeg ikke har kunne få fat på noget. Det gik okay den første dag uden, men den fyr jeg har snakket om, vælger at blokere mig. Ude af det blå. Han ringede tidligere og spurgte om vi ik lige skulle mødes osv. men det sjoveste er, at jeg er ret sikker på han har gjort det for en trampertøs, som er nemmere at få med under dynen. Men lige dagen efter han har blokeret mig, finder hun sammen med hendes ex.
Anyways, the point is at mine 2 “afhængigheder” lige er blevet taget fra mig. Den der nok gør mest ondt er ham, selvom amf har været en førsteprioritet i 3 måneder

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2022 16:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Han virker ikke til at være værd at samle på! Godt for dig.
Det er sikkert det samme med amfetaminen, men det er helt op til dig, hvornår du vil gøre noget ved det. Vi er her for dig 100% af vejen, men erkendelsen skal du selv gøre.
Og i min optik snart. Alt det bedste, kram.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2022 19:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Han er heller ikke det værd. Har først indset nu at han slet ikke var fair overfor mig, og jeg har fundet mig i alt for meget af hans råberi og hans bullsht. Tusinde tak for jeres støtte. Det betyder seriæst meget for mig.
:hjerte:

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2022 17:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Nå, jeg ved ikke om jeg skriver for meget herind. I fredags fik jeg 10g. Tog endda lige da jeg fik det, og kl var sådan 23:30. Lørdag gik det løs. Tog praktisk talt gennem hele dagen. Endte med at sidde vågen hele natten, og har ikke sovet endnu. Er totalt død, men kan ikke sove. Ved ik lige hvor jeg vil hen med det her, men det var lige en opdatering? Ved det sgu ikke.
Btw så gør jeg det ikke for at folk skal have ondt af mig. Gør det fordi føler det hjælper lidt, ligesom jeg har en at holde i hånden gennem mørket eller hvad man nu siger. Mega åndsvagt at smadre min 3 dags proces, men har simpelthent ikke nogen motivation for at stoppe lige pt.
Men som jeg sagde, don’t feel bad for me. Har sådan lidt selv valgt at fucke det op igen:))

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2022 07:20 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Om du selv har valgt det..? Tja det er jo lige det afhængelighed handler on amfetaminen handler for dig. Håber du har fået sovet og er klar nok i hovedet til at gå tilbage til de små streger og så sjældent som muligt i stedet for bare og hælde på.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 apr 2022 18:12 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Enig. Jeg synes det er svært at hjælpe dig eller sige noget der virker til at ræsonnere med dig.. Eller, det er måske mere lidt ærgerligt, for mig, at læse dine indlæg, hvori du beskriver at mønsteret fortsætter. Det er IKKE for at shame eller være nedern eller noget som helst, jeg har vitterligt bare set flere venner og bekendte falde rigtig hårdt i med diverse drugs, og det misbrug bliver hjulpet rigtig meget på vej jo tidligere man starter med at maxe hårdt ud (som du gør lige for tiden. Et gram amf kan holde til mig i over to uger, selvom jeg tog det dagligt).

I min optik: Motivation er den største løgn og bedrager nogensinde, hvornår skulle åbenbaringen dumpe ned og forvandle ens liv til: "jep, nu tager jeg ALDRIG stoffer igen, NU træner jeg hver dag" osv. Det sker ikke. Det kræver indsats og disciplin, og det gør det også at holde et fornuftigt forbrug af stimulanser/any kind of drug. Det bedste er ikke at have det, men har man et, så gør det så smart og sundt som muligt.
Og jeg har ikke ondt af dig, og kender 100% til det med, at man selv vælger at lave fuckups. MEN, det er ren snyd, og ens egen hjerne er den bedste til at snyde sig selv.
Det er selvfølgelig helt i orden at falde i igen, men fucking tro mig når jeg siger, at det på ingen måde er ønskværdigt at have et højt stimulansforbrug på sigt, og at du om ti år vil være ovenud lykkelig for at have taget så lidt som muligt.. Trussssssssst.

Igen, intet ondt ment, du får det bare som jeg tænker... Alt det bedste!!!

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 apr 2022 18:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
+1 til spafføøøæhhh. Helt enig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 apr 2022 19:57 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Så enig. Det gør mig sgu også lidt trist at se hvordan du spørger efter råd og hjælp, men vælger at ignorere dem alle og egentligt også dig selv. Det er så tydeligt, hvor du er på vej hen, hvis du ikke ændre kurs, har selv været der og har mange venner, som har været der eller er der.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 maj 2022 10:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
2 uger er gået, og ingen forbedring. Kun blevet værre. Skal snart til DHO som afslutning af 1.g. Er meget nervøs for næste år. Det første halve år af 1g (august-januar) havde jeg næsten 0% fravær. Så kom dagen, tror det var 13 januar. Lidt inden jeg blev 17, hvor jeg hoppede i fælden. Derfra er mit fravær blevet slemt. Og hvis det i 2.g bliver ved, imens det er det hårdeste år af de 3, så tør jeg ikke tænke på hvad der sker.
Ved ikke hvor relevant det er at jeg skriver herind Mere. Det er jo egentligt bare træls for jer at høre mig brokke mig, og alligevel ikke gøre noget ved det. De 10g jeg købte er næsten alt sammen væk. Sådan er det jo. Jeg kan ikke regne med at blive reddet af andre end mig selv.

Nå, men jeg ønsker jer alle det bedste
Tak for jeres tid og tålmodighed
:hjerte:

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 maj 2022 12:18 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Bliv du bare ved med at skrive herinde, hvis folk ik ka tåle det må de lade være med at læse i tråden.
At du sidder i saksen er vist tydeligt for enhver, og selvom du har gode intentioner så er det fucking svært at følge op på dem uden hjælp i den virkelige verden.
Du har mærket lidt af de negative konsekvenser, men nok ikke nok endnu til at ville investerer det der skal til for at bryde ud af den negative spiral som du befinder dig i.
På et tidspunkt skal du nok nå der til hvor du indser dette - jeg håber det bliver før end siden.
Kh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2022 00:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Ja. Det undre mig bare hvordor jeg nogle gange bliver træt når jeg tager det, og andre gange ikke kan sove. Kan det være noget andet wnd amfetamin? (Har prøvet og rense det, men acetonen er ret gammel og tror der er for meget vandindhold i den. Lidt riski og kæbe en acetone og lægge i fryseren)

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2022 14:47 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Tjaaa altså. For at skrive lidt mere direkte end de andre. Du er misbruger af hårde stoffer. Når man er misbruger, så begynder den "normale" rus at forandre sig. Du skal sandsynligvis op i nogle højere doser for at få energivirkningen tilbage og hertil kommer endnu flere, alvorligere og klammere bivirkninger. Bare stop dig selv og søg hjælp for dit misbrug. I dit tilfælde er vi herinde tydeligvis ikke til meget hjælp.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2022 18:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Mh. Ved ik om dy har været ude i noget misbrug, men det er ikke lige noget man “bare kan stoppe”. Tro mig jeg har prøvet. Søge hjælp? Ja det burde jeg, men det kommer ikke til at ske. Så kan det godt være jeg selv er om at jeg får en hjerneblødning
Men søger heller ik hjælp herinde, søgte egentligt bare et svar på om det kan være noget andet end amfetamin jeg har fået, siden jeg bliver træt. Kan godt se det ikke er noget man kan svare på ud fra det, men måske er der nogle der har en ide om hvad det er

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2022 18:40 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Det er der ingen som kan svare dig på uden og få det testet, men helt sikkert der er meget skummelt såkaldt amfetamin.
Køb en frisk acotone og brug en enkelt gang næste gang du køber spring over delen med iskold hvis det er for nøjaen.
Derudover har Bo dega fuldstændig ret i hvad han skriver om udviklingen over tid mht virkning og den øgede mængde af bivirkninger.

Jeg tænker hver og en der er aktive herinde på et tidspunkt har været/er misbrugere så den del behøver vi ik og skyde efter hinanden på.
De råd du modtager er i forhold til dit oprindelige spørgsmål om hjælp, tænker vi pt lidt er væk fra den del så opret eventuelt nyt emne under syntetiske hvis du har amfetamin spørgsmål så slipper du for de velmenende råd folk giver i forhold til selve misbrugs delen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2022 19:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Ja okay. Det var ik for at være spydig, ved ikke hvorfor jeg havde brug for at skrive det
Tak.

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2022 20:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Du bliver træt, fordi du maxer ud på det og bruger langt mere energi, end du kan nå at genoplade. Træthedsproblemet er heldigvis super simpelt at forstå.. Håber altså det går fremad for dig, find da noget andet at få dine kicks fra?? Bliv god til en sport, take some hobby to the next level??

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 maj 2022 19:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
:)

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2022 01:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Nå det er vel godt 2 uger siden jeg sidst skrev herind. Har besluttet mig for at bare fyrre hele molevitten af herinde. Det hjælper på det, og så synes jeg også det er lidt interesant at se tilbage på.
Ved ikke om det er noget der er tydeligt, men har fået en eller anden opfattelse af, at folk ikke kan lide mig og synes jeg er irriterende.
I forhold til alt. Er mega usikker selv når jwg snakker med mine bedste veninder. Så bliver jeg mega nervøs og de spørger endda om der er noget galt.
Jeg spørger dem også hele tiden om jeg snakker for meget, eller er irriterende.
Har dog fået at vide jeg er blevet kold? Synes jeg dog ikke selv, eller ej det er løgn. Fik et totalt manisk flip på min mor for leden. Det var fakrisk lidt skræmmende. Kunne ikke ikke styre mine ansigtstræk det føltes sgu som om jeg mistede besindelsen.
Kan ogsp være pga stresset fra skolen, venner, drenge :evil:
Anyways jeg skal fakrisk til en mundtlig prøve imorgen tidlig. Så det var ret så fucking dumt at blive oppe :peace:
Wish me luck
Tænker jeg uddyber imorhen, så er det op til jer swlv om i vil følge med :wink:

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2022 09:20 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
“ Ved ikke om det er noget der er tydeligt, men har fået en eller anden opfattelse af, at folk ikke kan lide mig og synes jeg er irriterende.
I forhold til alt. Er mega usikker selv når jwg snakker med mine bedste veninder. Så bliver jeg mega nervøs og de spørger endda om der er noget galt.
Jeg spørger dem også hele tiden om jeg snakker for meget, eller er irriterende.
Har dog fået at vide jeg er blevet kold? Synes jeg dog ikke selv, eller ej det er løgn. Fik et totalt manisk flip på min mor for leden. Det var fakrisk lidt skræmmende. Kunne ikke ikke styre mine ansigtstræk det føltes sgu som om jeg mistede besindelsen. ”

Du begynder og opleve flere og flere af de negative bivirkninger ved amfetaminen ret godt beskrevet med dine egne ord her.
Overtænkningen og paranoiaen flytter så småt ind og skygger for empatien.
Håber det går godt til eksamen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2022 17:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Fso skrev:
Du begynder og opleve flere og flere af de negative bivirkninger ved amfetaminen ret godt beskrevet med dine egne ord her.
Overtænkningen og paranoiaen flytter så småt ind og skygger for empatien.


Helt enig. Paranoia er ikke for sjov. Du bevæger dig desværre i den forkerte vej.

Med dine egne ord, hvad er så din største hindring for at komme ud af dit misbrug? Håber du finder styrke og ressourcer til at komme ud af det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 96 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team