Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 12:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 96 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 01 mar 2022 21:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Hey, jeg er relativ ny i det her. Noget tid inden min 17-års, blev jeg tilbudt noget amfetamin. Jeg turde ikke rigtigt, men gjorde det alligevel (blev ikke presset til det). Kunne dog ikke mærke det store. Et par dage efter blev jeg tilbudt igen, og fik en relativ stor streg og købte et gram. På vej hjem havde jeg det fantastisk. Jeg elskede det, og tog det også dagen efter igen. Begyndte så at ville have mere, og det fik jeg. Med det samme begyndte jeg at tage det i skolen (jeg går i 1g) det var fantastisk. Efter en uge eller sådan med ingen dages mellemrum ville jeg lige holde en pause, men fik det dårligt så jeg besluttede mig for at tage mere. Nu er der gået næsten 2 måneder i den her rutine. Kan mærke jeg begynder at blive voldsomt ligeglad med alt, og har ikke holdt en pause i 2 måneder fordi jeg ikke vidste noget om stoffer. Kan også mærke min hjerne virker langt dårligere end før. Det er meget svært bare at skrive det her, uden lige at stoppe op og omformulere sætningerne. Lige nu står jeg i en situation hvor jeg ik ved hvad jeg skal gøre. Bemærk jeg er en af de piger som man ikke regner med der tager sådan noget, som i overhovedet ikke. Jeg kan heller ik på nogen måde fortælle det til mine forældre fordi de ville uden overdrivelse slå mig til :!: jeg har ikke engang lyst til at stoppe. Idk kan ik rigtigt forstå hvad der foregår

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2022 23:58 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Puha en svær en du er kommet ud i, skal jeg forstå det sådan at det vil give bank der hjemme, hvis du fortalte det?
Jeg kan sagtens sætte mig inf i den der med ikke at have lyst til at stoppe især hvis dine familie relationer stinker.
Men som gammel misbruger så må jeg advare dig om at der ikke kommer noget godt ud af det i det lange løb.
Måske der er en studie vejleder som kan hjælpe dig, og i måske kan tage en snak med misbrugs center så du kan få noget hjælp uden din familie får det at vide udfra din frygt.
Men som mindreårig er det måske svært jeg er ikke inde i reglerne.
Du ka starte med at skrive herinde og noget respons og ligesom finde ud af hva du egentlig vil, for det kræver en aktiv stilling tagen og daglig bekræftelse for at få stoppet et misbrug før det accelerere endnu mere.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2022 00:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Tak for dit svar. Jeg har alt for dårlig erfaring med at snakke med skolen om problemer, da de altid siger der videre. Egentligt er jeg bare meget forvirret omkring Hvad jeg laver, og hvorfor jeg gør det. Men jeg tænkte på om man ikke selv kunne trappe det ned. Bare tage mindre og mindre for hver dag? Har en bekendt der gjorde det, men ellers kender jeg ikke nogle. Der Har aldrig være en relation til stoffer i min familie. Su nævner at du er gammel misbruger? Ved ikke om det er for upassende at spørge om, men tænkte på hvad du egentligt tog, og hvad det gjorde ved dig?

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2022 01:08 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Hvor gammel er du? Hvor meget amfetamin tager du dagligt? For du spist eller sovet?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2022 05:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Jeg er lige fyldt 17, for en måned siden. Og har nok taget over 16 g de sidste 2 måneder. Får ikke spist då meget, men får da lidt ned. Har dog tabt mig en del, og vejer kun de 46 kg nu. Og min søvn svinger lidt. Men har faktisk ikke oplevet nogle store bivirkninger endnu. Men har heller ikke holdt i mere end 2 dage uden det, hvor jeg faktisk har følt mig ret syg, og meget fjern

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2022 08:50 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Først det vigtigste 2 måneder og 16 g gær at du ikke er decideret fysisk afhængelig, men det er den psykiske afhængelighed som driller og den er styg nok i sig selv for hjerne vil ha mere falsk energi og selvtillid.
Du føler dig syg og fjern når du ikke tager det, hvilket er den klassisk nedtur, som gør at folk ender i misbrug hvor de sniffer en streg for at vågne.
I forhold til at trappe ud ved at tage mindre mængder, så har jeg endnu ik mødt nogen som har klaret det i det lange løb, når pulveret går ind går forstanden ud.

Da jeg var par år ældre end dig og var blevet frygtelig glad for amfetamin - brugte jeg teknikken med at skifte over til et andet stof og røg en masse hash. Det hjalp bortset fra at jeg nu ha de et nyt voldsomt misbrug og smadrede alle uddannelser jeg begyndte på med thc.
Plus 4-5 år senere da omstændighederne i mit liv ændrede og begyndte og sælge og kun hash, så sad jeg i saksen igen.

Nu skal det ikke være en sovepose for dig men om 11 mdr er du 18 og du kan tage på misbrugscentret og få noget seriøst hjælp uden at dine forældre behøver og vide noget.
For en sikkerheds skyld skift læge først - familie læger ka ha svært ved at overholde deres tavsheds pligt.

Jeg tænkte i starten ikke så meget på hvad jeg tog, jeg var bare for jeg kunne drikke en masse uden at blive et dumt svin lige som den gamle.
Senere i takt med jeg blev mere og paranoid og var flere gange indlagt både på den åbne og lukkede psykiatriske så var det faktisk herinde , at jeg fik åbnet op for mine øjne for hvad jeg gjorde ved mig selv og at livet kunne være noget andet end det selvskabte helvede jeg levede hver dag.
Ventende på døden og forsøget på at samle mig mod til at afsluttet kaosset.
Nu er jeg gift, har barn og prøver og leve sundt for at forlænge livet.

Når jeg lige tænker efter så vil ideen med at trappe ned faktisk ik være helt så dum udfra tanken om at der er 11 mdr til at du vil kunne spørge om hjælp uden om dine forældres viden.
Selvom det klar vil være bedst og få stoppet nu.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2022 10:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Tak for svaret:)
Men vil det sige at jeg ikke har smadret dopaminen i min hjerne? Jeg har nok bare opbygget en tolerance for det, eller så er det bare dårlig kval. Men der skal hen hel del til før jeg kan føle det. Det med su skriver at du har været i hash misbrug og det (btw mega sejt du er kommet over på den anden side, ig lever et normalt liv nu!) men hash har en meget slæbende effekt ikke? Jeg er virkelig ikke særlig meget for den der slæbende effekt som alkohol og det giver mig.
Men ja jeg er snart 18, og har heller ik intensioner om at opsøge hjælp fra nogen lige nu. Men er bare list forvirret på om jeg er langt ude, eller om jeg bare overdriver

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2022 19:18 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Jeg vil give fso ret angående nedtrapning, det er så latterligt svært, når det kommer til stoffer som amfetamin. Det er så meget nemmere og hurtigere overstået, hvis du bare tager en kold tyrker. Du kommer til at få det øv nogle dage, så vil foreslå at gøre det op til en weekend, så du ikke skal tænke på skole og pligter. Hvis du holder ved, så burde du være fin i løbet af en uge eller to imo. Men lysten vil du nok længe skulle deale med, så bare kæmp imod. Hold os endeligt opdateret, eller skriv en pb, hvis det er.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2022 19:59 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Langt ude nej men et eller andet sted på vej og det vil du også kunne føle såfremt du holder en uge humøret blir mæh og energi niveauet lige så.
Men som Butt skriver vil det stadig vende ret hurtigt - problemet ligger mere i den psykiske afhængelighed i starten, hvor man gerne vil ha e den der følelse igen og den er hård at undvære derfor bliver pauserne svære.
Ens hjerne ka i den grad kneppe med en.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2022 20:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Tror egentligt problemet ligger i, at jeg faktisk ikke vil stoppe? Har ikke haft nogle negative konsekvenser (endnu). Og så har jeg også bare et talent i at overbevise migselv om at drt er okay. F.eks. Kan jeg sige til mig selv, at der snart kommer 3 verdenskrig så det ville være ligemeget, eller at jeg kun lever en gang (som nok bliver en kort gang hvis jeg bliver ved). Selvom jeg gang på gang er ved at blive opdaget i det, så stopper det mig ikke? Lige nu sidder jeg faktisk og venter på en besked om at jeg kan komme og hente noget mere.
Jeg er klar over at det er mega dumt, og det her er min egen skyld. Men. Ja ved ikke engang hvad jeg skal sige

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2022 21:59 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Sådan er det og være ung det skal nok gå.
Når det bliver svært så søg noget hjælp på misbrugcenteret.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2022 22:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Tag kontakt til dit lokale misbrugscenter omgående. Du kan ringe til dem anonymt og fortælle dem om din situation. De skal nok være forstående.
Det er bare vigtigt, at du kommer ud af dit misbrug hurtigst muligt. Jo længere tid det står på, desto sværere bliver det at komme ud af.

To måneder er længe og 16 gram amfetamin er meget, rigtig meget. Især hvis du sniffer det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2022 23:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det skal også som sidebemærkning nævnes, at du ikke har lyst til at opleve de negative konsekvenser ved det du styrer lige i mod, lige nu. De mest spillevende psykoser og vrangforestillinger jeg har set udspillet hos gode venner/veninder, har amfetamin uden tvivl haft en masse fingre med i spillet - du risikerer simpelthen at invaliderer dig selv psykisk.
At du ingenting negativt har oplevet endnu passer vist heller ikke - dit drug of choice, virker ikke længere som det gjorde i starten, du mærker en ligegyldighed og er forvirret over hvad du har gang i, du vejer 46 kilo, det lyder godt nok usundt - stop karrusellen nu, før den kaster dig helt af - 2 måneder er ingenting, det kan du SAGTENS klare at tage en kold tyrker fra, det sværeste er at gøre det og holde fast! =)

Er dine venner også glade for amfetamin etc?

Det er slående (og oprigtigt hjerteknusende), at du som 17 årig, prøver amfetamin og så kører du ellers dagligt på uden at se dit tilbage og først nu overvejer om det er et sidespor du er ude på. Jeg forstår godt, at verden er meget federe og interessant på amfetamin, tro mig - men det kommer med en regning, tro mig. Din regning er på 2 måneder, det er ingenting, men du skal handle nu ellers kommer du til at skylde resten af livet. Du er ung og verden er forvirrende og fuld af krav og pis og lort, men svaret ligger ikke på coveret - du vil fortryde det hvis du fortsætte og knepper dig selv yderligere. Kig dit selv i spejlet næste gang du rykker en bane og se om du kan genkende dig selv og ser en du holder af.

Alt muligt held, lykke og lys til din fremtidige færd her i livet!!! <3


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2022 23:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Hold ds op, tror lige jeg fældede en tåre eller to. Nu når du siger det med sidesporet kan jeg godt se det, og vil virkelig igså begynde at prøve. Forleden ringede jeg til et hotline for børn som tager stoffer (meget svært at finde en hotline uden man skal være voksen omkring sådan noget) og så snakkede jeg med en sød dame der sagde jeg kunne gå til min lokale læge, og få noget medicin til mine abstinenser. Men problemet er, at jeg lige har købt 8g for 2 timer siden. Mega mega mega dumt i know. Kan ikke komme på nogen undskyldning for det, og det er migselv der har kørt det så langt ud. Tror egentligt det eneste der kan hjælpe mig med at få slået øjenene op, er det her. Med at skrive med folk der har oplevet det samme, eller ved noget om det. Som sagt er jeg slet ik “stoffer typen” men åbentbart alligevel. Og det med at kigge mig selv i spejlet og genkende den lille pige der for et pr år siden, græd og bedte min far om at stoppe med at ryge. At jeg så er endt her er ikke til at forstå, og forstår ikke hvorfor jeg ikke kan føle nogen skam eller frygt. Er pretty much ligeglad, og det gør mig lidt bekymret. Men planen er at trappe ned, og hvis det ik virker. Ja så er der ik så meget at gøre. Siger det i hvert fald ikke til mine forældre, så vil jeg hellere i graven. Og nej mine venner ved ikke engang jeg tager det. Er i en vennegruppe som er meget velhavende, og dem der er “de seje” eller hvad fanden det er. Snoppede vennegruppe. Men har et par få tætte veninder, men de ville kigge på mig helt anderledes hvis jeg fortalte det. Tror knap nok de ved hvad det er, nu når vi alle er fra 2005

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2022 08:56 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Godt formuleret HopIFjorden du fik sat det på spidsen.
Jeg har kendt flere hvor psykoserene har gjort at de nu ligger på kirkegården efter vellykkede selvmord.
For mit eget vedkommende snakker vi sekunder der afgjorde at jeg er er her i dag - heldigvis fik min bedste ven brudt igennem barrikaden ved fordøren, hvor jeg havde stillet en brændeovn foran.
Først ha de jeg klikket 3-4 gange med en pistol i munden pga jeg i min afbrænding havde ladet med forkert ammo - fandt en anden som jeg afprøvede med et skud i væggen og et i loftet på vej mod den åbne mund.
Fra køkken til stue var der et vindue og derfra høre jeg et skrig ved skud nummer to (min ven som har kæmpet sig ind tror jeg skyder efter ham.
Nej nej jeg vil da ikke skyde dig du er min bedste ven det er jo mig selv - ser tårnene styrter ned af hans kinder og jeg snapper ud af trancen - han får mig til at ligge pistolen.
Og får mig snakket tilbage til livet.

Du er ung og har hele livet foran dig lad vær med at fucke det op på pulver det er aldrig det værd.
De 8 g du har købt tja wc’et modtager gerne vi har alle her inde under diverse forsøg på at stoppe brugt en ofring til toilet guden for at markere starten.

Håber at vores ord kan give dig en forståelse af hvor farlig og alvorlig en vej du er på vej ind af og ja jeg ved godt det nærmest er umuligt at relatere til i starten hvor amfetaminen nærmest er drømmestoffet.

Jeg håber du tager det seriøst og følger rådet om at stoppe, men du skal os vide at her er der ingen som peger fingre hvis du ik gør og du er altid velkommen til at skrive herinde self os i pb hvis det blir for personligt til det åbne forum.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2022 22:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Du må og kan altid skrive herinde, dele tanker og bekymringer! =) Og du skal vide, at ingen af os der svarer dig, hverken er fra kommunen, politiet eller noget som helst andet - vi er almindelige mennesker med rygsækken fulde af erfaringer og hvis et enkelt eller to råd engang i mellem trænger igennem, så er det jo kun fedt - jeg finder i hvert fald en glæde i, at kunne praktisere harm reduction uden løftede pegefingre eller ekstrem overdrivelse og forsøger altid på, at være så oprigtig som muligt. Og så har jeg sgu også været 17 år engang - det er godt nok 20 år siden - men engang var jeg da, så jeg trækker ikke bare mine svar direkte ud af røven.. :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2022 22:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Btw Fso, sindssyg historie du disker op med der! Man kan virkelig komme ud i tankespin, der snurrer så hurtigt, at det mere er held end forstand at hoppe af så man ikke lander og brækker halsen =)

Derudover er jeg enig i, at de 8 gram (eller hvor meget der nu er tilbage), bare skal skylles ud i lokummet - det er jo ikke fordi, at det er det sidste amfetamin i verden, og det er faktisk nu der skal handles! =)
Wellhvadnu, du har slet ikke brug for medicin til at tage dine abstinenser, for du vil ikke få nogle fysiske at mærke endnu! Du vil hænge lidt med mulen i en lille uges tid og derefter vågne mere op og blive klarere i hovedet igen - det kan du glæde dig til. Se det på den lyse side og vær glad for, at du ikke har kørt på i en årrække eller lignende - du vil slippe rigtig billigt hvis du stopper op, lige puster ud og mærker dig selv og verden igen. Få gang i din krop og pump de naturlige endorfiner rundt, så er du lynhurtigt på vej til en meget lysere fremtid!! <3


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2022 00:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Jeg ved bare at hvis jeg ikke har adgang til det, får jeg helt paranoia på. Har virkeligt også prøvet at holde en pause i et par dage, men har følt mig så syg at jeg ikke har kunne tage i skole. Mit fravær er steget meget på det sidste, og har sgu ikke råd til at være hjemme i en uge. Ville egentligt havde holdt en pause i vinterferien, men det kunne jeg self ikke. Jeg har faktisk fået mere motivation til at stoppe af jeres beskeder. Tro mig jeg læser dem, endda flere gange når det lige bliver svært. Og ja, min fremtid ender ik godt hvis jeg bliver ved sådan her. Og man kan sige hvis jeg lige holder pause i en måned eller sådan, så vil min tolerance heller ik være så høj som nu:) tror måske jeg har suget 4 streger idag, uden den store påvirkning. Tror den eneste grund til jeg bliver ved med at tage, er bare for at føle mig normal. Men har egentligt et spørgsmål? Kan man bruge gabatin eller hvad det hedder til abstinenser (hvis jeg får dem, eller bare generelt til at få det bedre)? Min lillebror har nemlig en sygdom hvor han får sådan noget medicin (han tager det ikke rigtigt længere). Men tænkte pp om det ville hjælpe mig?
Men virkeligt. Tak til jer. Kæmpe respekt herfra for at hjælpe en 17-årig pige ud af et sidespor <333

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2022 09:06 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Gabapentin formoder jeg det er efter en hurtig søgning psychedelia gabapentin dukker der noget op som tyder på at det kan bruges ihvertfald til abstinenser fra Morfika (morfin,oxicontin,heroin og flere)
Men mon ik det buzz det giver vil kunne hjælpe dig over de første skal vi sige 3 dage uden amfetamin.
Jeg må indrømme jeg kender ik stoffet og det er lidt et sats så lad os lige vente og høre hva andre siger.
Hva dosis er pillerne på?
Vigtig vil være at du ikke bare skifter misbruget over mod noget som imo er værre nemlig opiderne (morfin,oxycontin,,heroin)


Optimalt vil være du fik fat i truxal eller seroqel som du tog til natten og også har en beroligende effekt dagen efter så tankerne ik løber løbsk - det har virket for mig hver gang. Men disse er sikker umulige for dig og finde.

4 streger i går jeg ka se du ik får sovet meget (du skriver ret sent) søvn er en alt afgørende faktor i forhold til at genvinde kontrollen desto senere du tager din sidste streg desto mindre søvn.
Dem jeg kender som har det fornuftigste forhold til amf tager en om morgen og måske en lille før middag også ik mere derved får de en rimelig ok nattesøvn, hvilket vil være første trin for dig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2022 17:02 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jul 2021 11:31
Indlæg: 15
Geografisk sted: The Void
Hej Wellhvadnu,

Det er en stærk tråd at læse og jeg synes det er stærkt at du har erkendt at du er ved at komme ud på et sidespor.
Min viden om gabapentin er at det normalt bruges mod kramper eller neuropatiske smerter. Behandling af abstinenser vil altså være ret OFFLABEL. Jeg ved det har været brugt mod alkoholabstinenser men i kombination med flumazenil (har ledt efter en artikel jeg læste om det engang, men kan desværre ikke finde den). Jeg kender ikke til at det skulle have bevist effekt mod andre abstinenser, så andre må byde ind med deres viden på dette område.
Der er flere af mine venner der har fået gabapentin for neuropatiske smerter ifm. operationer og mange af dem fortæller at de har oplevet ret syrede hallucinationer og angst (måske som følge af hallucinationerne - de er trods alt ikke psychonauter og forberedt på at opleve noget sådant). Så jeg ved ikke hvor hensigtsmæssigt gabapentin er at tage når du også gerne vil holde det hele hemmeligt.
Desuden synes jeg lidt det er et nyt sidespor at begynde at tage din lillebrors medicin i smug!

Jeg hepper på dig og håber du kommer ud på den anden side. Tilslutter mig skaren af folk der synes den sidste mængde amfetamin du har tilbage skal skylles ud i toilettet. Jeg har ikke selv prøvet afhængighed af amfetamin men derimod nikotin, alkohol og hash. I alle tilfælde hvor jeg har skulle kvitte noget har jeg været nødt til at skille mig af med alt hvad jeg havde liggende, da min misbrugsnatur simpelthen ikke vil acceptere en gradvis nedtrapning. Alt hvad jeg har tager jeg. Hvilken strategi tror du ville virke for dig?

Mvh. Eternity

_________________
Og har du, prøvet at tage dine øjne af? Og rejst 2000 kilometer i en 2-værelseslejlighed?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 96 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team