Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 13:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 96 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 09 mar 2022 04:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Tester de en for stoffer når man skal have tjekket om man har adhd/add?

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2022 05:11 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jul 2021 11:31
Indlæg: 15
Geografisk sted: The Void
Kun med lille sandsynlighed, hvis du ikke fortæller noget der kan indikere stofmisbrug, men altså en ADHD udredning kan tage lang tid og som tidligere skrevet kræver det en tur til egen læge og derefter viderehenvisning til psykiatrien. Nu ved jeg ikke hvornår du bliver 18, men lige nu ville du jo høre til under børne-unge-psykiatrien, hvor jeg ved der tit bruges forskellige tests af opmærksomhed og koncentration som vil være fuldstændig worthless hvis du er påvirket af stoffer imens. Synes ærlig talt det er vigtigst at få taget hånd om dit amfetaminmisbrug nu og her. Om du har ADHD eller ej må der tages stilling til senere.

_________________
Og har du, prøvet at tage dine øjne af? Og rejst 2000 kilometer i en 2-værelseslejlighed?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2022 05:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Formentligt ikke, medmindre du nævner det eller de fatter mistanke.

Men for din egen skyld, vil det være klogt at droppe amfetaminen helt, inden du overhovedet begynder at overveje at opsøge psykiatrien.
Du tænker næppe klart og rationelt, når du har været mere eller mindre konstant påvirket af narko i to måneder.

Tag fri fra skole i en uge og gå igennem den nedtur du før eller senere må igennem.
Derefter kan du begynde at finde dig selv igen og klarlægge eventuelle sociale og psykiske vanskeligheder.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2022 07:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Tak for svarret. Det amfetamin jeg har købt har ikke nogen særlig virkning. En lille smule, men det er ikke meget. Så kan det jo være tolerance der spiller ind, men har også hørt fra andre at det er en meget dårlig kvalitet. Har holdt et par dages pause uden den store nedtur, så tænker vel det ik er så slemt. Desuden kan jeg ikke holde en uges pause fra skolen, da mit fravær allerede er i den høje ende :/ men jeg vil tage det til mig, det som i skriver og lytte til jeres råd. Jeg kan ikke love at jeg lever op til dem, men vil reflektere over tingene med dem i overvejelserne

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2022 10:03 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Hold forbruget så lavt som muligt, se om du ka få nogle dage uden om ik så længe er det påske håber I har hele ugen fri der, så ligger den jo lige til højrebenet og givet det et seriøst forsøg der.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2022 19:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Jeps det er også havd jeg tænker. Jeg er lige havnet i et problem hvor jeg hverken næsten kan røre mig på grund af nakke smerter. Helt ufatteligt smertefuldt, og kan næsten ik bevæge min Venstre arm. Hovedpine, kvalme og smerter i leveren. Det lyder underligt men jeg tør ikke at tage til lægen hvis de så tager en blodprøve og kan se amfen. Har sovet 3 timer i nat, så tog ovså en regelmæssig stor mængde da jeg vågnede fordi havde satme en lang dag forude

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2022 01:01 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Det tjekker lægen ikke for.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2022 07:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Okay godt. Igår fik jeg det ekstremt dårligt, og det har virkeligt fået mig til at få en grund til at stoppe. Planen idag er at slet ikke tage noget. Så håber vi bare den holder

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2022 08:12 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Jeg hepper på dig skriv hvis lysten blir for stor så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig med at holde fast i din beslutning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2022 15:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hold fast i din gode beslutning, og når du prøver at overbevise dig selv om, at det nok går med en bette pick me up streg, så husk lige på hvor dårligt du lige har haft det=) du har seriøst brug for en pause!!❤

Jeg hepper også på dig!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2022 18:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Tusinde tak :hjerte:
Jeg er ked af at skuffe jer, men endte med at tage lidt. Tror omkring 0,3 og synes faktisk at jeg klarede det godt. Tog i intet i løbet af dagen, til kl var 13:30 cq. Plejer at tage når jeg står op og formiddag. Så jeg klarede mig igennem de to faser uden det, og ik rigtigt med nogle problemer. Er også ret sikker på at det amf jeg har er meget dårlig kval, eller så har det mistet virkningen, kan det det??
Nå but the point is, at jeg kan godt undvære det mere end jeg troede! Det hjælper med lidt selvdisciplin og jeres støtte :wink:

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2022 00:02 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jul 2021 11:31
Indlæg: 15
Geografisk sted: The Void
Du vil naturligt udvikle en vis tolerans overfor stoffet når du har taget det ofte.

God erfaring at du godt kan undvære det mere end du troede. Især det med vanerne kan psykisk være svært at bryde. Man plejer jo at få sit stof til den og den tid og associerer bestemte begivenheder, musik, whatever med stofindtag.

Håber du fortsætter med at skære forbruget ned. Held og lykke herfra :)

_________________
Og har du, prøvet at tage dine øjne af? Og rejst 2000 kilometer i en 2-værelseslejlighed?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 mar 2022 18:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Takkkk
Nu sidder jeg her, og har taget 2 streger for et pr timer siden, men er lige ved at dejse om af træthed. Mine kinder brænder og mine tænder summer. Jeg kan ikke sove, fordi skal nå en masse. Men jeg får det kun sådan her, når jeg tager det som jeg ikke har renset. Overvejer meget at tage noget af det som jeg har renset, og tror ogs jeg har det sådan her. Fordi jeg er ved at blive sug, lidt i guess. Nok en blanding. Idk men. Tror jeg tager noget. Havde bare lige lyst til at opdatere her

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2022 01:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Hvad er status?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2022 22:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Hej igen.
Status er vel nok jeg ikke er kommet videre. Eller, jo jeg er begyndt hos en paykolog. Men har kun været der 1 gang, og det var slet ikke noget der gav mening. Jeg var aå dun at tage 2 streger lige inden, bare fordi jeg var pisse irriteret over at jeg skulle derind (Long story) og så snakkede jeg ik rigtigt. Sad bare mest og græd lol. Men ved ik lige hvor jeg står. Her den anden dag gik jeg 24 timer uden, så det er vel et skridt fremad. Men i forgårs oplevede jeg en “psykose”. Ved ik ol man kan kalde det, det men jeg så i hvert fald en sort skygge løbe, og hørte hele min familie snakke kl 3 om natten. Lidt underligt men ellers ik andet. Ser nogle gang noget ud af øjenkrogen, men ik slemt.
Nu er jeg også begyndt at få følelser for en dreng, oveni det her. Det er meget kompliceret, og det mest forvirrende jeg nogensinde har oplevet.
Tiden vil vel meget snart vise hvad fremtiden holder på:)

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2022 17:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
en alder du er i ER dybt forvirrende, fordi der sker så meget med ens hormoner, sociale liv og eksistentielle spørgsmål..
Måske kan det, at du er ved at få følelser til en fyr udvikle sig? Det med at se ting, der ikke er der, er i hvert fald 100% tydeligt tegn på, at man tager det for meget og eller for ofte.

Du har hele livet foran dig, udnyt det!!! Alt det bedste

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2022 23:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Jeg ved ikke om det kan blive til noget. Han virker lidt manipulerende, og kan mærke det næsten påvirker mit humør allermest, mere end amf. Nogle gange kan han “replace” min trang til amfen. Den dag hvor jeg ikke tog noget, var fordi jeg var sammen med ham hele dagen. Han kan gøre mig helt vildt glad, lidt som det var i starten på amf. Men når han ignorer mig, eller prøver at gøre mig jaloux (vi har ikke engang noget) så er det være end nedturen på amf. Han er vel mit nye drug, men ved ik om det er godt eller skidt.
Alt det bedste til jer også :hjerte:

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2022 09:26 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Hvis han prøver at gøre dig jaloux, så kom væk med det samme. Folk der leger med andre folks følelser er giftige ad helvedes til. Get out of there asap!!

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2022 10:10 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2735
Kan jo os være han prøver og teste om de har noget sammen ved at spille på jalousi delen i og med hun skriver “vi har ikke engang noget sammen”. Det er jo svært og være ung og være den første som vover ordene “jeg er forelsket i dig” agtigt alle frygter jo at det ikke er gengældt og ens forstillingsverden skal bryde sammen.

Men ja super nedderen hvis det er et gennemgående træk.

Syntes du skal få talt ud med ham og sige du har følelser for ham og det gør dig mega ked af det når han spiller på jalousi delen, så må det briste eller bærer der fra.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2022 15:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Tak for jeres svar.
Jaaaa den er sådan lidt svær. Han er 2 år ældre end mig, og jeg har sgu ikke været i et forhold siden 5 klasse. Så det vil også sige ingen sammenligne med nogen. Han er lidt typen der har et højt bodycount, men alligevel snakker han med mig på daglig basis. Idk det er heller ikke pointen, men det er næsten komisk hvordan det hele spiller lige nu.
Men jeg skal til psykolog her i ferien, og tænker jeg skal have tjekket det ADD:)

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 96 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team