Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 sep 2022 09:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Eksamen gik helt forfærdeligt, som fso endda ved, jeg fik et mentalt breakdown.
Fuldstændigt. Men der var virkelige mange ting der kørte rundt

For det første, mødte jeg torsdagen ham fyren. Efter ikkr st have snakket sammen i 1,5 måned mødte jeg ham. Han sage “hey, lang tid siden” som om intet var sket. Var seriæst i chok

kunne på ham, at han ærgede sig over noget. Så arrogant som det lyder, så håber jeg han fortryder sit valg af hende
De kærester her idag, og de har kendt hinanden i sådan 3 uger (jeg har snakket med ham i 5 måneder!!! :evil: :x )

Whatever :offtopic:
Mangler kun at forsvare den dho og en mundtlig biologi eksamen, hvilket forhåbentligt ikke ender som matematikken

Jeg har lige rettet lidt i hvad jeg skrev igår. Var godt snalleret og meget udkørt. Magter heller ikke den fest jeg skal til i aften, og imorhen :cheers: . Men kan næsten blive nødt til. Del af fælleskab

Junior medlem

Wellhvadnu skrev:
Eksamen gik helt forfærdeligt, som fso endda ved, jeg fik et mentalt breakdown.
Fuldstændigt. Men der var virkelige mange ting der kørte rundt

For det første, mødte jeg torsdagen ham fyren. Efter ikkr st have snakket sammen i 1,5 måned mødte jeg ham. Han sage “hey, lang tid siden” som om intet var sket. Var seriæst i chok

kunne på ham, at han ærgede sig over noget. Så arrogant som det lyder, så håber jeg han fortryder sit valg af hende
De kærester her idag, og de har kendt hinanden i sådan 3 uger (jeg har snakket med ham i 5 måneder!!! :evil: :x )

Whatever :offtopic:
Mangler kun at forsvare den dho og en mundtlig biologi eksamen, hvilket forhåbentligt ikke ender som matematikken

Jeg har lige rettet lidt i hvad jeg skrev igår. Var godt snalleret og meget udkørt. Magter heller ikke den fest jeg skal til i aften, og imorhen :cheers: . Men kan næsten blive nødt til. Del af fælleskab

Søde dig.. Jeg sender dig en besked.

Junior medlem

Nå hej igen
Ja der gik tiden igen igen, meeeeen har fået sommerferie:) dog gik min biologi eksamen ad helvedes til. Synes fakrisk selv det gik ok, men fik 02. Det var lidt af et slag i snotten synes jeg. Men min DHO mundtlig gik godt, fik 10:))
Og har slet ik taget noget i 5-6 dage nu. Det er det længste jeg har gået uden
Dsv, har jeg planer om at købe imorgen.. kan ik lade vær, og føler at når jeg ikke tager det, at jeg så bliver til en fed hval. Lyder idiotisk, men har det også ad helvedes til lige nu.
Ved heller ikke om jeg har sagt at ham gutten har 100% fortrudt det han gjorde. Det gør mig sgu glad, mega ondt sagt men ja
Hans nye dame, som er den største.. hvsd skal man kalde det
Ja hun slår mig ihjel når hun ser mig aha, men sådan er det. Skal nok få sat hende på plads

Alt i alt så er jeg over ham, og har indset hvot meget bedre jeg kan få
Men i forhold til veninderne, så er de sgu stadig en gåde for mig. Når de har brug for mig så er jeg deres bff, ellers er de pisse ligeglade. Også selvom de ved det med mig og stoffer osv. nogle siger også de slet ikke vil snakke om det, fordi det fylder for meget for dem. Det er ogsp okay, kan sagtens forstå det. Men så har jeg bare heller ikke overskud til at høre på deres problemer:/

Ved ikke om det så gør mig til en idiot men sådan er det

Insane psychedelia user!

Det er vist meget normalt at føle der skal være en gensidighed i ens relationer hvor begge parter får noget ud af det og ikke kun den ene part må læsse af.
Hold nu ud og lad vær med at købe i dag - du skal nok få energien tilbage så du kan skabe den krop du ønsker uden amfetaminen og alle dens usunde bivirkninger bumser og shit.

Junior medlem

Wellhvadnu skrev:
Nå hej igen
Ja der gik tiden igen igen, meeeeen har fået sommerferie:) dog gik min biologi eksamen ad helvedes til. Synes fakrisk selv det gik ok, men fik 02. Det var lidt af et slag i snotten synes jeg. Men min DHO mundtlig gik godt, fik 10:))
Og har slet ik taget noget i 5-6 dage nu. Det er det længste jeg har gået uden
Dsv, har jeg planer om at købe imorgen.. kan ik lade vær, og føler at når jeg ikke tager det, at jeg så bliver til en fed hval. Lyder idiotisk, men har det også ad helvedes til lige nu.
Ved heller ikke om jeg har sagt at ham gutten har 100% fortrudt det han gjorde. Det gør mig sgu glad, mega ondt sagt men ja
Hans nye dame, som er den største.. hvsd skal man kalde det
Ja hun slår mig ihjel når hun ser mig aha, men sådan er det. Skal nok få sat hende på plads

Alt i alt så er jeg over ham, og har indset hvot meget bedre jeg kan få
Men i forhold til veninderne, så er de sgu stadig en gåde for mig. Når de har brug for mig så er jeg deres bff, ellers er de pisse ligeglade. Også selvom de ved det med mig og stoffer osv. nogle siger også de slet ikke vil snakke om det, fordi det fylder for meget for dem. Det er ogsp okay, kan sagtens forstå det. Men så har jeg bare heller ikke overskud til at høre på deres problemer:/

Ved ikke om det så gør mig til en idiot men sådan er det

5-6 dage!! Du er SÅ sej! Du må ikke smide det på gulvet nu!!

Junior medlem

Jeg endte med ikke at købe den dag, så nu går jeg ind i 10 dag uden! Er jeg ret sikker på 9 eller 10. Men kan ogsp mærke at det går bedre. Kan mærke mit gamle jeg begynder at finde tilbage igen, men har simpelthen intet energi. Sov i sådan 3-4 dage i streg. 2 timer efter jeg vågnede, hele eftermiddagen og igen kl 19 til næste dag. Har også sindsygt meget væske i kroppen, og kan slet ikke have at min ansigt er “hævet” og man kan ogsp se at mine arme er større end før.
Det lyder jo åndsvagt men har ogsp altid døjet lidt med mit eget kropsbillede og selvværd så det er lidt hårdt på det punkt. Oveni at man slet ikke magter at gøre sig “pæn” fordi man er så udkørt.
Det er jo sommer, og det er nu jeg gerne vil stå knivskarpt.

Men det er ikke af egen vilje jeg ik har fået fat på noget, har slet ikke kunne. Så det kan jeg ikke tage æren for
Savner bare så meget at føle mig pæn, og tynd samtidig med at jeg har overskud til alt

Tror det er der den er mest farlig
Men havde aldrig troet jeg kunne gå sp lang tid uden amf

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det er sgu held i uheld - måske livet prøver at fortælle dig noget.

Insane psychedelia user!

Hold ud og energien til selv at kunne forme din krop uden pulver vil snart vende tilbage - rigtig mange skifter misbrug ud med træning, som jeg ved du tidligere har gået meget op i, så den ligger lige til højre benet.
Du gør det rigtigt godt uanset om det er manglende held med at anskaffe der har bragt dig op på 2 cifrede antal dage, nyd at vende tilbage til din egen personlighed den kunstige stimulans personlighed er ikke just det bedste man kan vise verden/familie/venner.
For den gør faktisk at man egotripper for hårdt os selvom man kan få sig til at tro på at rusen giver en overskud til ens omgivelser så er det jo kun i visse øjeblikke at det er sandt.

Junior medlem

Mange tak<3

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]