Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 jun 2022 21:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 feb 2019 16:11
Indlæg: 27
Jeg er desperat efter hjælp.
For det første er jeg paranoid skizofren og har add, men har været medicineret med antipsykotisk og antidepressiv siden jeg var 14(er 30 nu) og har ellers været stabil og uden psykose siden jeg var 18.
Men har altid været meget glad for amf og Coke .
Så begyndte jeg at få ritalin af en bekendt for ca 3 år siden . Og droppede amf og Coke . I starten tog jeg mindre doser og havde det godt og gik perioder uden at tage dem . Men det blev til mere og mere . Og nu er det kæmpe doser jeg tager . Ca 30 stk 40 mg er jeg tit oppe og tage på en dag da jeg slet ik kan mærke den effekt og er ret træt og sløv. Jeg har jagtet den opkvikkende effekt som nu ikke mærkes overhovedet mere .
nu Er det så at jeg er vågnet op og ønsker et liv uden det her ødelæggende misbrug . Jeg føler absolut ingen glæde ved livet . Det hele er styret af jagten på piller eller penge til det.Økonomisk er jeg helt ude og skide da det jo er meget dyrt på gaden .
Men problemet er at jeg får kraftige abstinenser . Hvis jeg ikke tager noget i 1 hel dag , vågner jeg ved at jeg brækker mig har slemme rystelser i hele kroppen mine tænder klaprer, jeg fryser ekstremt eller koldsveder, og kan absolut ikke andet end at lægge og sove indtil jeg får igen.
Det er den værste følelse jeg nogensinde har været ude for. Jeg føler mig virkelig virkelig syg .
Pga nogle ting i privaten har jeg ikke mulighed for at komme på afvænning . Og ingen kender til mit misbrug udover dem jeg køber af.
Jeg er bange for mit liv går galt hvis jeg stopper bare sådan uden hjælp.
Kender nogle til noget man kan tage for at lette de her abstinenssymptomer ? Og nogen der ved hvordan man kommer ud af det mest skånsomt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2022 22:08 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Puha den er svær og klare uden hjælp er det pga barn/børn at du ikke kan opsøge hjælp?
Jeg har intet bud på et Quick fix ud over netop misbrugscentret men måske der er andre som har noget at byde ind med.
Min eneste ide er at du må køre en nedtrapning over et halv langt stykke tid, men jeg ved jo af egen erfaring hvor svært det er som aktiv misbruger.
Tænkere eventuelt kunne være billige og skifte over til amfetamin og køre nedtrapningen der men aner ik om det overhovedet kan lade sig gøre i forhold til de to stofgrupper.
De jeg stoppede med meth amfetaminen fik jeg høj dosis af rispadal sku ha haft 5 mg men endte op på 20 mg (sov 16 timer i døgnet og åd resten) ved en fejl ved lægen https://netdoktor.dk/interactive/medici ... d1721.html i et par mdr for så atgå til truxal 50 mg til søvn i døgnbehandlingen og senere seroqel 400 mg depot efter tilbagefald og dagbehandling.
Har du tilgang til nogle af de stærke antipsykotisk så kunne det var en mulighed og gøre det selv, men man blir jo nærmest til en savlende grønsag så den er svær og klare uden hjælp.
Håber du finder en løsning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2022 22:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Mucuna hjælper til at øge dopamin, tag det i ekstrakt sammen med l-tyrosine og rosenrod det vil hjælpe dig nok til at kunne smide det gradvist uden smerter


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team