Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 06:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

TAP skrev:
Jeg har sagt jeg ikke kan forstå man vil gøre det for at "kunne sige noget fedt". Det er imo der filmen knækker. Hvis folk tager stoffer for at prale med det, er der sgu ikke meget mening i det, og at jeg mener at det kan føre til at man tager stofferne på en forkert måde (f.eks. stoffer man ikke kender til bunds eller for meget) fordi man vil spille smart.

Men det er jo en anden diskussion, og det har ikke noget at gøre med den her tråd.

Medlem
Brugeravatar

sys tråden er løbet lidt af sporet :hm:

Arthur Spooner skrev:
Svampen indeholder ikke psilocybin og rusen kan derfor ikke sammenlignes med SN. Alle dine spørgsmål kan besvares ved brug af søgefunktionen eller Erowid :)

altså bare fordi svampen ikke indeholder psilocybin kan man jo godt sammenligne rusen med andre svampe ;) og har søgt en del på svampen for at få besvaret spørgsmålene, men sys ikk jeg kan finde noget som rigtig besvare dem :?

TAP skrev:
Jeg forstår ikke hvorfor folk vil tage stoffer for at spille smarte ude i byen, det giver IMO ingen mening. Tag dem for nydelsen skyld og gør det fornuftigt. At kaste sig ud i noget for at spille smart eller stort, ender tit i at man tager noget man ikke ved hvad er eller taget for meget af det, og så er et ender galt.

tror det han mente var at man kan sige at man har spist en rød fluesvamp UDEN at være død :shock: pga. at størstedelen af danmarks befolkning tror man dør hvis man spiser den. tror ikk det sku lyde som om det var cool at tage den for at få respekt ;)

@topic igen:
er der ikk nogen der har nogen svar på de spørgsmål :?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
wushu skrev:
tror det han mente var at man kan sige at man har spist en rød fluesvamp UDEN at være død :shock: pga. at størstedelen af danmarks befolkning tror man dør hvis man spiser den. tror ikk det sku lyde som om det var cool at tage den for at få respekt ;)

Præcis, stop hating fellas :(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]