Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 06:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Sad og pattede nogen joints med en god kammerat, han begyndte sige hvis jeg groed et par svampe ville han sikkert godt være med til prøve det, han har vidst aldrig prøvet andet end weed

men søger det billigste måde gro det på. bare i en mængde så der nok til 2 måske 3 personer., per høst.

har sat søgt på de der kits, men der da ingen sporer med der ?. og synes os de koster kassen.

håber folkv vil smide links og skrive lidt egne tips og tricks :) istedet for be mig bruge søgefunktionen..

svampe trip kan det ikke variere meget fra sort til sort ? nogen må vel være mere halucinerende end andre ? søger ikke en sort som giver syge trips.
hvad er godt starte med ? gider så heller ikke skal prøve dem og så prøve igen, fordi man ikke synes man fik noget ud af det, lidt en mellemting hvis nogen kan se hvad jeg prøver sige

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Hvad er det for nogle links du har tænkt dig vi skal sende ?
vel ikke nogle forhandlerlinks vel ? for det er fyyyyyha

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
:utfse:

Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Billede

Junior medlem

sådan seriøst. prøv dog tag jer sammen,, og hvad sagde jeg obama dit skvat og afligevel vil du ha jeg skal søge.
men glem det finder et andet forum hvor folk faktisk har en hjerne der kan fatte noget, der var masser i kunne svare på. total retards.

og eska, mongol. fuck af fra et forum hvis du intet har at bidrage med gælder os dig obama

hvordan fanden kan i kalde det et forum hvis man ikke må smide links til hvor de forhandle ting. så må i jo heller ikke smide billeder af svampe. hvad er mest imod den danske lov tror i, kæft man hahhaa cirkus. man kunne evt fortælle alt hva der bruges og link til en guide hvor det skåret ud i pap.

vær venlig at slet min bruger fra dette, forum

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Your wish is my command. Og skulle du forvilde dig herind en anden gang, så prøv at læse lidt før du spørger om noget der er besvaret en zillion gange før.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]