haha manze, nu svarer jeg lige dig os

Jeg havde det på præcis samme måde de første par gange jeg prøvede svampe, første gang var jeg helt opstemt på at gøre det, men var bange af helveds til og turde ikke ligge mig til at sove, og det var virkelig ubehageligt, tror ikke man forstår trippet før man har prøvet det et par gange.
første gang hældte jeg 3g svampe op i en kop med kogende vand og lod det stå at trække, og blev helt sendt afsted, alt var ligepludselig helt klart, men sad og gjorde det alene mens min kammerat sad og røg på bongen lige ved siden af, så det var nok derfor det var ubehageligt, de første gange skal man nok tage dem med nogle man virkelig stoler på og har det godt sammen med, og som tager dem med dig og ikke bare sidder og griner af dig når du får nøjeren på som min kammerat gjorde (snakker ikke med ham mere)
men det vigtigste når du tripper er nok at du føler dig godt tilpas fordi det er meget humør forstærkende, så hvis du føler ubehag ved at tag dem, så vent med at gøre det til engang du føler er helt rigtig for dig, men som sagt så lære man efterhånden og forstå trippet og ikke blive bange for det men nyde det istedet, men sørg for du er et sted hvor du har det godt, det er meget meget vigtigt for ikke og få et såkaldt (Bad trip)
held og lykke med det