Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 17:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej, en af mine svampe fungerer som housing for en hel masse andre svampe der vokser inden i den, der er et hul på den man kan kikke ind i og der vokser de andre svampe så, modersvampen, hvis man kan kalde den det, trives åbenbart, og vokser, nogle gange buler den ud i forskellige retninger, det er når de andre svampe inden i den rør på sig, jeg synes at det er mærkeligt at de ikke vokser ud af den, især når der er hul til det på stammen, det må åbenbart være bedst at være derinde, på den modsatte side, er der en flænge helt op til hatten.
Er det mon i orden?

Jojimbo

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Wow, kan du oppe et billede? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Jeg forstår ikke, at i er så bange for jeres svampes velmående. Det er SVAMPE. De har det godt så længe de har det godt, og hvis de ikke har det godt, så bliver de super klamme. De er underlige, og det er intet problem. Sådan er svampe. Mer der er jo selvfølgelig en øget risiko for råd, når nu de ligger klemt inde i mammas mavse.

Jeg antager, at du har høstet og spist svinene. Hvis de ikke er tørre endnu, ville jeg give den fede svamp et kejsersnit, hvis jeg var dig. Jeg plejer at dele store svampe, så de tørrer hurtigere. Jeg ved ikke om det påvirker deres potens (jeg har ikke oplevet det).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]