SN virker, men som du selv skriver, så går jeg efter en mere... Hvad kan man sige.... "Idyllisk" oplevelse, masser af tanker, masse af dimensioner der stødder sammen på en positiv måde. Hallucinationerne er også vigtige.
Men settings er også en stor del af det, det ved jeg godt. God musik, rolige omgivelser, ingen bekymringer, hygge og så tager jeg troldmandshatten på igen en dag.
Jeg vil læse mere om dem, de interesserer mig, den effekt jeg har læst at folk har opnået falder i min smag, men jeg skal være helt sikker.
Tak for svaret.
visias skrev:
Som med de fleste Cubensis strains, så ligger en god dosis med velfungerende svampe på 2g. - 2.5g. hvis du vil opnå stærkt tankespind, god griner og visuals.
Jeg har aldrig prøvet Golden Teacher så jeg ved ikke hvordan virkningen er i forhold til Spids Nøgenhat (som jeg går ud fra at du har prøvet)
Men jeg gætter mig frem til at virkningen er mere idylisk og rolig i forhold til SN .. Men din egen opfattelse af det pågældende strain har meget at sige.
Men eftersom de er blevet døbt "Golden Teacher" tror jeg at tankespindet er meget informerende.