Jeg har prøvet det på LSD, og sexen var virkelig intens, men samtidig noget af det underligste, som jeg har prøvet. Jeg så mønstre ned ad min krop og tror aldrig, at jeg har studeret den så grundigt før og været så fascineret af den. En helt anden kropsbevidsthed. Samtidig fik jeg et par grineflip under hele seancen, fordi det hele føltes så spektakulært.
Men MDMA må klart være min favorit, især hvis man gør det sammen med en, som man virkelig er forelsket i, for så føles det som om, at man smelter sammen og bliver ''eet kød''. Samtidig kan man have nogle virkelig berigende og horisontudvidende samtaler, hvor man ikke er bange for at give udtryk for sine dybeste og inderste følelser. Der opstår en helt særlig fortrolighed, og man føler virkelig, at man forstår den anden part på både på godt og ondt.
Jeg savner de tider.
Jeg har aldrig prøvet at dyrke sex under syre, men kan tænke mig at det bliver meget mere intenst. Det er dog næsten en drøm at få lov til det. Jeg er kun blevet liderlig én gang under syre, og da blev jeg herreliderlig, så det skal jeg fandme prøve! Tillykke med det, for fa'en!

Edit: Det er ikke fordi jeg har problemer med at få sex, men med at finde syre!