Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 11:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: dyre haven
Hey psych!

Jeg har gået og tænkt på noget det sidste stykke tid, jeg har aldrig prøvet at trippe på svampe, hvor der har været piger til stede. De gange jeg har taget svampe har det altid være med et par stykker af "drengene" og man kan da ikke undgå at bemærke den følelse svampene giver en af en dybere forståelse for hinanden. Da kemien mellem to drenge og en dreng og en Pige er rimeligt forskellig (i hvertfald for mig), og de ting jeg generelt snakker med piger om er osse anderledes end det jeg snakker med drengene om. Kunne derfor rigtig godt tænke mig at prøve at trippe med en pige! Ville høre jer hoveder der ude om der er nogle er jer der har nogle sjove, gode eller dårlige erfaringer med at trippe sammen med en af det modsatte køn? (evt. En person man er lidt interesseret i, dog ikke nødvendigt)

Mvh neru...

-glæder mig til at høre fra jer :D

Donny: "why are you wearing that stupid bunny suit?"
Frank: "why are you wearing that stupid man suit?"

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg har prøvet det på mdma og amt.. Det var dybe og lækre samtaler. På lsd ender der som regel med at de skrider fordi jeg ikke kan lade være med at opføre mig som en tosse :)

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem
Brugeravatar

Når jeg tripper på psykedelika er det som regel kun folk der ved det, samt selv tripper/har prøvet det, jeg er sammen med. Sjovt nok er det stort set kun drenge, men jeg har en veninde som jeg har trippet lidt med(LSD, svampe, DMT) og så har jeg været sammen med en anden som ikke vidste at jeg var på svampe. Samtalerne og emnerne er meget anderledes i forhold til når jeg tripper med drengene, jeg bliver altid meget flirtende og har meget mere nærvær og fysisk kontakt. Emnet går tit på "drenge og piger" og "parforhold", generelt de emner man måske ikke lige snakker med sine drenge venner om.

Sex på svampe var virkelig underligt, men på den gode måde... meget svært at sætte en finger på, jeg tror dog det havde været en endnu bedre oplevelse hvis hun også var påvirket og jeg ikke behøvede at skjule at jeg var :P Jeg kan kun sige god for at trippe med det modsatte køn, men ville måske tænke lidt over det hvis det potentielt er en man er interesseret i, man skulle jo nødig blive såret mens man tripper.

Medlem

Jeg har prøvet det på LSD, og sexen var virkelig intens, men samtidig noget af det underligste, som jeg har prøvet. Jeg så mønstre ned ad min krop og tror aldrig, at jeg har studeret den så grundigt før og været så fascineret af den. En helt anden kropsbevidsthed. Samtidig fik jeg et par grineflip under hele seancen, fordi det hele føltes så spektakulært.

Men MDMA må klart være min favorit, især hvis man gør det sammen med en, som man virkelig er forelsket i, for så føles det som om, at man smelter sammen og bliver ''eet kød''. Samtidig kan man have nogle virkelig berigende og horisontudvidende samtaler, hvor man ikke er bange for at give udtryk for sine dybeste og inderste følelser. Der opstår en helt særlig fortrolighed, og man føler virkelig, at man forstår den anden part på både på godt og ondt.

Jeg savner de tider.

Medlem

Geografisk sted: dyre haven
Jeg har også selv taget Emma sammen med piger og det var helt fantastisk, jeg synes at det er sjovt at det sammenspil der mellem han- og hunkøn bliver så tydeligt at man kan sidde og snakke om det imens det foregår :)! Det er også en af grundene til at jeg så gerne vil prøve med svampe. Jeg håber at jeg en dag møder en pige der vil trippe med mig :D

Donny: "why are you wearing that stupid bunny suit?"
Frank: "why are you wearing that stupid man suit?"

Medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet det på LSD, og sexen var virkelig intens, men samtidig noget af det underligste, som jeg har prøvet. Jeg så mønstre ned ad min krop og tror aldrig, at jeg har studeret den så grundigt før og været så fascineret af den. En helt anden kropsbevidsthed. Samtidig fik jeg et par grineflip under hele seancen, fordi det hele føltes så spektakulært.

Men MDMA må klart være min favorit, især hvis man gør det sammen med en, som man virkelig er forelsket i, for så føles det som om, at man smelter sammen og bliver ''eet kød''. Samtidig kan man have nogle virkelig berigende og horisontudvidende samtaler, hvor man ikke er bange for at give udtryk for sine dybeste og inderste følelser. Der opstår en helt særlig fortrolighed, og man føler virkelig, at man forstår den anden part på både på godt og ondt.

Jeg savner de tider.

Jeg har aldrig prøvet at dyrke sex under syre, men kan tænke mig at det bliver meget mere intenst. Det er dog næsten en drøm at få lov til det. Jeg er kun blevet liderlig én gang under syre, og da blev jeg herreliderlig, så det skal jeg fandme prøve! Tillykke med det, for fa'en! :rocking: :gud:

Edit: Det er ikke fordi jeg har problemer med at få sex, men med at finde syre! :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager

Det er ikke fordi jeg har problemer med at få sex, men med at finde syre! :D

ja ja, det siger du jo, Don Juan.. ;)

det bedste sex jeg nogensinde har fået var på cannabis, men ved ikke om det var på grund af stoffet eller pga samspillet mellem mig og hende.
fisse smager fråderen når man har fråder på 8)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: A spot within a spot
Emmapigen = no-boner
Amf = no-boner

Hvert fald for mig. Når vi snakker sex vel og mærket.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Emmapigen = no-boner
Amf = no-boner

Også for mig. Derfor har jeg svært ved at relatere til alle de fantastiske historier folk kan fortælle om sex på de substanser :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: A spot within a spot
Emmapigen = no-boner
Amf = no-boner

Også for mig. Derfor har jeg svært ved at relatere til alle de fantastiske historier folk kan fortælle om sex på de substanser :)

:rocking:

Dog plejer det ikke at stoppe en i at fortage et mislykket forsøg ;b Men at trippe med en pige på emma er godt. Vil dog anbefale, at det er med en du kender rigtig godt(muligvis elsker). For alle hæmninger forsvinder og i taler lige ud af posen og mine erfaringer er, at et enkelt trip virkelig kan styrke et forhold :)

Medlem

Jeg har gjort det noget, det er har primært været kokain og downers. Har man en god kæreste, er hun imo den bedste trippartner man kan få. Problemet er bare, at det ikke altid varer ved. Hvis man går fra hinanden, har man haft nogle af sit livs største øjeblikke med en, som ikke er i ens liv mere. Dertil kommer, at når du på et tidspunkt er i et nyt forhold, vil det bare ikke være med samme intensitet. Det er i hvert fald min erfaring. Gennem en håndfuld syreture og 10 emmature, har jeg blottet mig selv fuldstændig psykisk, til en der bare render rundt derude et sted.
Det kan ikke gentages med en ny kæreste, fordi jeg ender som guide, da jeg har været der før. Kan kun rigtig peake på emma med denne ene pige, det er 5 år siden, at vi var sammen. Jeg var nået frem til, at MDMA bare havde mistet magien, men så havde vi et tilbagefald for et års tid siden, og blev blæst tilbage af emmaen de 3 gange. Men det skal ikke være os, og nu går jeg og overvejer, om der er nogen pointe i at tage MDMA mere.

Mvh.
Anarkrig

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg har trippet med mange folk efterhånden også piger. Sidst var mens to af mine venner tog MDAI og drak, spiste mig og min veninde (den ene vens kæreste) 2C-B og 2C-I. Det var rigtig sjovt og vi rendte rundt på en børnehave (om natten ;) ) og jagtede visuals og what not. Egentligt synes jeg generelt det giver et lille ekstra niceness at trippe med piger, nok også fordi det ikke sker helt så ofte som med fyre, samt i det hele taget bare det der køns-spændings-noget. Det er dog sket ret tit at jeg har trippet, og snakket med piger som ikke har trippet, samt selvfølgelig snakket meget med andre piger som man har mødt til fester som også selv har trippet. Men det er ikke helt det samme som når man tripper 'sammen', altså begge taget et stof og sammen dykker ned i denne her psykedeliske verden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]