Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 07:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Find Svampe.
Junior medlem

En veninde og jeg har snakket om at tage nogle svampe, jeg har før prøvet det, men har sådan set nada forstand på hvilke jeg skalgå efter? altså, hvordan ser fks. syller ud, bare for at være 100 på jeg får det rigtige? :) nogle der evt kan sende et billede? TAK! :rocking: :rocking:

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hvad er der galt med alle de tråde der er i toppen af det underforum du har postet i? Fx viewtopic.php?f=2&t=12045
Det er tilladt at kigge sig lidt omkring

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Hvad er der galt med alle de tråde der er i toppen af det underforum du har postet i? Fx http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=12045
Det er tilladt at kigge sig lidt omkring

Sagt meget præcist, men der er jo meget lang tid til at sæsonen for spids nøgenhat starter, er i godt klar over det?

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Medlem

Geografisk sted: Omnipresent
Citat:
..men der er jo meget lang tid til at sæsonen for spids nøgenhat starter, er i godt klar over det?

Præcis det jeg tænkte, SN kommer jo først omkring august/september de fleste steder. Ville et cubensis growkit ikke være en nemmere løsning for jer? Kan godt være man betaler lidt for det, men så er man til gengæld næsten garanteret succes, og behøver ikke vandre rundt i alskens vejr som jeg har set alt for mange gøre dengang jeg gik på gymnasiet :lol: Kan godt være de var noobs, men de fik vist kun en 20 stykker ud af mange timers flittig søgen.

what is it worth - if anything at all?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Og så er det idet heletaget bare mere sikkert for en begynder/alle at vide hvor hans produckt kommer fra, og hvad det helt præcist er... den der med (jeg ved knap nok hvordan en SN ser ud, jeg tænkte på at gå ud og finde dem) holder ikke - idetmindste hav en erfaren plukker med hvis i gør det. Tryghed og sikkerhed er vigtigt.

Og ud over det kan det jo også være lærerigt og sjovt at dyrke sine egne svampe.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]