Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 07:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej, Jeg har prøvet og lede lidt, og hvis nogen finder en anden forumtråd med svaret hurtigt siger jeg både tak og undskyld.

Jeg vil høre om det kan passe at jo flere flush du har lavet på dit kit jo langsommere går det med svampene at gro.
Eller får svampene ikke nok næring ved de sidste flushs på den måde at kittet er ''udtømt'' for ja næring(Håber i forstår hvad jeg mener) Eller hvordan. Hvis nogen har lavet flere end 4 flush pr kit med facts, skriv endelig!

Når ja, skal lige siges at forhold til de kits jeg fik sidste gang, har dem her givet halvdelen af det de skriver inde på deres hjemmeside de skal give.

Tak for din tid! :gud:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
For det første er der en hel tråd vedrørende grow-kits. Anyways så har jeg haft succes med at dunke kittet i 15-18 timer i forbindelse med de sidste par flushs, desuden rejste jeg kagen op på høj kant, så kun en af siderne var i berøring med plastic bøtten. Dette resulterede i flere svampe(igen i forbindelse med de sidste flushs). Det er et forsøg værd...

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]