Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 01:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Okay så uanset hvad skulle de gerne virke nogenlunde? De blev sendt i onsdags og i mandags havde vi dem allerede så det er heller ikke frygtelig længe de har ligget uden at være kølet... Men selvfølgelig smider jeg dem i køleskabet for en sikkerheds skyld :)

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Medlem
Brugeravatar

De burde helt klart virke, ellers tager i intet skade af, at de muligvis har mistet list potens. Nu kan jeg godt regne ud, hvordan i har anskaffet jer dem, og der står for det måske på forhandlerbutikkerne, at de skal indtages 3-5 dage efter de er pakket (vakuum). Men ja, de skal nok virke. Synes stadigvæk det er hul i hovedet at tage 15 g. som førstegangs oplevelse, men hvis i føler jeg klar osv. skal jeg ikke overtale jer til andet. Vil bare nævne at min førstegangs oplevelser med svampe var samme som jeres, og 7 gram rev mig rundt. Skunk og svampe er vidt forskellige ting, og pas på med at ryge jer skæve imens i tripper - det sætter virkelig gang i tingene. Vent evt. med joints til under comedown. Have fun & take care.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
^ Jeg synes også I skal starte lavere end de 15.. Nogle er langt mere modtagelige overfor psykedelika end andre og I har jo nok til et andet forsøg hvis trippet er en smule for mildt.

Cannabis kan forresten anbefales, da det giver god synergi med svampe(IMO) og kan hjælpe på kvalme, men igen: Start forsigtigt ud, også med cannabis selvom i måske kun småtripper - det kan virkelig "sparke et trip igang".

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
^ Jeg synes også I skal starte lavere end de 15.. Nogle er langt mere modtagelige overfor psykedelika end andre og I har jo nok til et andet forsøg hvis trippet er en smule for mildt.

Cannabis kan forresten anbefales, da det giver god synergi med svampe(IMO) og kan hjælpe på kvalme, men igen: Start forsigtigt ud, også med cannabis selvom i måske kun småtripper - det kan virkelig "sparke et trip igang".

Det synes jeg, du skal være forsigtig med at anbefale til førstegangstrippere. Netop da det, som du siger, kan sparke voldosmt meget gang i trippet. Det kan hurtigt blive uoverskueligt, hvorfor jeg mener, at man første gang bør opleve svampene helt for sig selv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
^Korrekt Philip Fry, du har ret. Det var nok ikke dagens bedste råd.. Jeg gik nok egentlig ud fra at det var en selvfølge at de også skulle ryge...

Medlem
Brugeravatar

Vi har slet ikke haft planer om at indtage cannabis første gang... Vi vil begge gerne mærke svampene for hvad de er og ja det er måske lidt farligt at indtage 15g første gang... Måske er det bedre at være på den sikre side og starte stille ud og eventuelt redosere... :) Et sidste spørgsmål og så tror jeg egentlig jeg er informeret nok for denne gang :D Hvordan har man det dagen derpå?

Fuck narko og hash

Medlem
Brugeravatar

Hvis du spørger mig er redosering ikke en mulighed, min erfaring siger mig at det bare forlænger trippet og ikke intensivere det. Holder stadig fast i at anbefale 10g, ser ingen grund til at have så travlt og tage chancer med psykedelika. Hvordan man har det dagen derpå afhænger meget af hvordan trippet forløber og så er det også individuelt hvordan det påvirker en. Hvis det bare har været et mildt/normalt trip føler jeg ikke det store dagen efter, måske fordi jeg har en del erfaring med kraftigere trips at jeg har det sådan, kan ærlig talt ikke huske hvordan jeg havde det da jeg var ny til det. Hvornår på dagen i tager dem og hvornår trippet slutter spiller også en rolle, får man en god nats søvn vil det selvfølgelig være optimalt.

Regn dog med at i ikke er alt for "bombede", men sørg endelig for at i ikke har tusind ting i skal nå dagen efter i tilfælde af at i skulle være alt for mærkede. Synes selv det kan være rart bare at slappe af og reflektere over de ting man nu oplevede og meget gerne snakke om det med den/dem man trippede med.

Medlem
Brugeravatar

Det kan jeg helt klart følge dig i Peter Pan :) Og du har jo selvfølgelig ret i hvordan dagen derpå afhænger af dagen før :)... Tak til alle for de gode råd og jeres tid :)... Jeg laver nok et indlæg på fredag eller i løbet af weekenden om hvordan det gik hvis det er noget der er værd at skrive hjem om hvilket jeg selvfølgelig håber :) God aften til alle!

Fuck narko og hash

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
det er ikke overdrevet vigtigt at faste inden man tager svampene. Men hvis man har en fyldt mave når man tager svampe kan man godt risikere at få noget kvalme ud af det. Men det gør helt sikkert at de virker kraftigere hvis man faster. men de kan sagtens virke selv om man ikke faster de bliver bare optaget lidt langsommere da det mad man har i maven også skal optages.
venlig hilsen
Martin

Medlem
Brugeravatar

jeg har haft virkelig gode erfaringer med at brygge the på svampene. Det gør helt sikkert at man ikke får så meget kvalme da psilosybinen er opløst i vandet. Det virker lige så kraftigt som hvis man spiser dem, måske lidt kraftigere da det er nemmere at optage psilosybinen når den er opløst i vand. Jeg lavede the på tørrede svampe. simpelt hen ved at putte svampene ned i et glas varmt vand. Jeg ved ikke helt hvordan man skal lave the af svampene hvis de ikke er tørrede. det har jeg ikke prøvet.
venlig hilsen
Martin

Medlem
Brugeravatar

cannabis+ svampe er vildt at blande da begge stofferne er bevidstheds udvidende og de forstærker hinandens effekt. Det er ikke noget jeg vil anbefale at blande hvis man ikke ryger hash så tit. Det kunne måske være en god ide at vente med at ryge indtil svampene virker. En god ide kunne være at ryge for at sparke trippet igang hvis svampene ikke virker så stærkt.
venlig hilsen
Martin

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg har dårlige erfaringer med hash, skunk derimod.... wuhu, så kommer der gang i den syrede tankegang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]