Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 23:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Boy And Girls :mrgreen:

Jeg lige vil starte med at skrive dette om hvordan jeg har det med visuelle effects. Håber det kan være med at give et mere konkret svar om hvad for et svampetrip jeg søger.

Jeg har taget psychedeliske rusmidler i nolge år nu, og det der Visuelle det satme lige mig! :rocking:
jeg bevæget mig i LSD, MDMA på høj dosis plan så blir det lige en andelse sjovere for synet ;) samt ture på amfetamine i alvorlig mængde, hvor jeg har røget godt til med hash&skunkus, så kommer små LSD effect. 2cb er også blevet prøvet.

btw. jeg er nu kommet frem til den beslutning jeg føler mig klar til at prøve svampene, har fået tilbudt svampe 6gange tidligere men der var syntes jeg ikke jeg var klar til at prøve svampene, men kunne utroligt godt tænke mig et rigtigt lækkert svampetrip med masser lækre visuelle effects. Håber i kan lede mig hen på en lidt mere konkret svamp og anvendelsen af svampen. :-)

:peace:

Senest rettet af FuckTheRealWorld 03 nov 2011 18:32, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Det er jo SN sæson for tiden, så hvad med at komme ud og plukke nogle dejlige danske syller? :D

PS: LSD er så vidt jeg ved noget stærkere end svampe. ;)

Junior medlem

har faktisk været ude og kigge lidt efter dem men det desværre uden held, men når jeg har fri fra job en dag så skal jeg os ud igen en tur, meeen så det også bare lige hvor mange jeg skal æde friske? og på tom mave ell. ? og således med når de tørret. :)

men altså jeg ønsker at se det visulle fra svampe, har brug for nogle svampe råds, f.eks. mexicanske svampe hvad er dosering med dem, for undermiddel, middel, kraftfuldt og her snakker ved det visuelle ;)! og gerne komme med in-put fra ens egen oplevelser på disse svampe.

Senest rettet af FuckTheRealWorld 03 nov 2011 18:40, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det er jo SN sæson for tiden, så hvad med at komme ud og plukke nogle dejlige danske syller? :D

PS: LSD er så vidt jeg ved noget stærkere end svampe. ;)

Det kommer helt an på dosis. Et cubensistrip på 2g var for mig meget stærkere end et 1 mærkes LSD-trip. De svampe rev mig i hvert fald godt rundt den dag.

Til trådstarter, så kan du enten gå ud i naturen og finde dig nogle spids nøgenhat, da det jo er sæson, eller du kan vælge cubensis svampe. De er lidt mildere end SN, men til gengæld er de forholdsvis lette at få fat i. Af dosis vil jeg anbefale ca 1,5g tørrede cubensis-svampe til at starte med. Synes du om trippet kan du altid øge dosis til 2g næste gang. SN dosering kan jeg ikke være behjælpelig med.

Det er klart at foretrækker, at du faster nogle timer eller 4 inden indtagelsen.

Junior medlem

Philip Fry: Cool nok, hvordan var dit visulle på disse cubensis svampe? har du lavet en rapport om det jeg kan check out måske? :-)

Dedikeret medlem

SN er lidt svære at dosere, jeg har før spist 10, og fået et meget vildere trip end på 20. Jeg kan ikke sige det med sikkerhed, men jeg har før hørt om at de bliver noget mere potente efter første nattefrost.
Et sted mellem 10 og 20 er en god start, jeg har aldrig brugt vægt, så det kan jeg desværre ikke være behjælpelig med.
De kan spises både friske og tørrede, og helst på tom mave. :)

Senest rettet af Ubrugtnavn 03 nov 2011 18:47, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Philip Fry: Cool nok, hvordan var dit visulle på disse cubensis svampe? har du lavet en rapport om det jeg kan check out måske? :-).

Vi har et forum kun til triprapporter her på psychedelia, hvor du helt sikkert kan finde noget.

Junior medlem

hehe har også en kammerat som siger jeg bar skal tage ud og spise en håndfuld vente se om det godt nok ellers bare spise flere til det nok hehe... meeen jeg kunne sgu godt tænke mig vide hvor meget jeg har probbet i mig,

yes i know, xD har lavet rapport herinde før, første gang på lsd :D prøv læs det hehe :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Philip Fry: Cool nok, hvordan var dit visulle på disse cubensis svampe? har du lavet en rapport om det jeg kan check out måske? :-)

Jeg kunne se mønstre i alt. det var utrolig flot. men jeg synes egentlig at den visuelle del af et svampetrip bare er en bonus. det egentlige trip foregår oppe i hovedet. dette var dog på et 1,7g's trip. på mit 2g's trip var der ikke så meget fokus på det visuelle, men mere på det psykiske.

Junior medlem

så fik jeg prøvet svampe også... det blev til en gang hawaiianske svampe, har prøvet det 3 gange nu, ville lige se dem af og spiste en smule første gang, og mere de andre to gange, jeg laver et trip rapport i den kommende tid med det sidste trip jeg fik mest ud af, jeg spiste dem, men skal prøve om nogen måneder og prøve dem med the og så en større dosis så jeg bliver sparket helt afsted hvor jeg gerne vil hen af nu jeg har fået et nys om hvad de er for nogen :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]