Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 23:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

eyyyyyyyy, jeg skal på sn jagt her i aften, eller en gang ved 7-8 tiden, kan i svare mig på om der er nogen fordele eller ulemper ved at søge hen mod de mørkere timer af døgnet(udover at det er svært at se dem self)

Muligheden at vente til imorgen er kun vis der er tæt på ingen chance for gevindst.
Har søgt lidt omkring, fandt ikke nogen direkte svar.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Fordel: Ingen.

Ulempe: Det er mørkt.

Så er det op til dig nu, at træffe beslutningen.

Medlem

det var det jeg regnede med.. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Hvis man spiser spids nøgenhat og går på jagt når det er mørkt lyser de op i et blåt skær.

lol just kiding, der er absolut ingen fordele ved at gå på svampejagt om aften.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvis man spiser spids nøgenhat og går på jagt når det er mørkt lyser de op i et blåt skær.

Det dér vil jeg virkelig gerne prøve. Vågne dagen efter, nøgen, møgbeskidt og forrævet i det dugvåde græs på marken, med rygsækken fuld af svampe.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten

Det dér vil jeg virkelig gerne prøve. Vågne dagen efter, nøgen, møgbeskidt og forrævet i det dugvåde græs på marken, med rygsækken fuld af svampe.

:lol: :lol: :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som sagt kan det lade sig gøre med en pandelampe, selv om det meste af de i plukker ikke vil være SN og i udsætter jer selv for div. fare både fra dyr, paranoide landmænd og folk der i deres gode ret ringer efter panse. Og i kommer til at se ubeskrivelige fjollede ud. Hvorfor ikke bare spørge landmanden om i må gå ud og samle svampe på en af hans marker? I kunne også til næste år anskaffe jer en billig metaldetektor og så forhøre jer hos div. landmænd om i må søge på deres marker. Måske starte i sensommeren så det ikke er så oplagt, udover det er MD faktisk en spændene hobby . Jeg køre ugentligt med en af lokalbanerne på Sjælland og ser ofte folk gå på en mark og søge med MD. Så sent som i denne uge så jeg en dame på 40 års aldren gå rundt på en mark der var et mulig SN sted. Bare et par ideer, hvis i virkeligt ikke kan finde nogle steder hvor i kan samle frit i dagslys, hvilket lyder meget usandsynligt. Jeg bor på Vesterbro i KBH. og jeg kender adskillige steder inde for et par timer med det offentlige trafik hvor jeg kan samle. Så lidt logisk tænkning blandet med lidt fantasi, højst sandsynlig kræver det ikke mere end en halv times overvejelser og så lidt Googl'ing, så ville i være fri for mørke leg :wink:

Medlem

Fuck om der kommer landmænd efter os, som jeg iøvrigt tvivler på der gør. Vi vælger at det skal være i aften fordi vi alle alligevel bare har en steneren aften i sigte.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: pleadian´s and back
jamen hyg hyg så da. Det er jo besluttet, hvilket gør denne tråd ligegyldig nu..

Medlem

Ligegyldig fordi jeg har fået de svar jeg skulle.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så skal du i gang med de stærke natskygger, helst i en forædlet form. Men du vågner ikke og med svampe i din rygsæk, mere ting som et dørhåndtag, en anden mands sko, en kølerfigur fra en Mercedes, døde dyr (jeg var heldig at opdage en flagermus der havde været død mindst en uge i bunden af min taske), nogle sten og et par andre skatte jeg ikke kan huske. Desværre havde jeg ikke ment at hverken mine nøgler eller min morbil var så vigtige at jeg skulle bruge energi på at slæbe rundt på dem. Jeg var dog heldig at en venlig sjæl havde fundet min morbil og været kvik nok til at finde en måde at give mig den tilbage på.
Nå, ja jeg vågnede i en hæk og jeg havde noget af mit tøj på, så det er måske ikke helt det du leder efter Randy :wink:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Fantastisk historie. Men nej, det er ikke helt sådan jeg forestillede mig det. Og så er natskygger slet ikke noget jeg kunne forestille mig at prøve krafter med. But thanks for sharing :-D

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]