Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 23:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Siger sig selv, nogen der har erfaringer med at trippe på svampe til koncert?
Ikke prøvet svampe før så gerne gode råd.- :cheers:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: pleadian´s and back
ikke nogle god ide nej.. Slet ikke første gang!! svampe er meget utilregnlige hva fest angår..
Ville ikke gøre det personligt.. svampe er ikke en fest! :P Men kan give dig indsigt og klarsyn, hvis det gøres med respekt og en smule spirituallitet. IMO

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Med mindre det er din egen lille mentale tankespinds koncert, så vil jeg også fraråde dig det. Det kan til tider være en overvældende oplevelse, at træde indefor i den psykedeliske verden og det er derfor tilrådeligt, at gøre det i trygge omgivelser og evt. med en tripsitter, som kan holde lidt øje med dig og derved sikre dig den bedst mulige oplevelse.

Medlem
Brugeravatar

Musik er dejligt på svampe, men det kan hurtigt blive klaustrofobisk at være i et stort rum, fyldt med fremmede mennesker, uden mulighed for nemt at kunne komme ud. Jeg er ikke så vild med at trippe svampe til koncerter, medmindre det er udenfor, også holder jeg doserne lave hvis jeg overhovedet skal ud på svampe. Jeg vil ikke anbefale dig at gøre det, i hvert fald ikke før du er nogenlunde erfaren svampetripper og ved hvordan du reagerer når du tripper og er i setting fyldt med mange andre mennesker.

Dedikeret medlem

Musik er dejligt på svampe, men det kan hurtigt blive klaustrofobisk at være i et stort rum, fyldt med fremmede mennesker, uden mulighed for nemt at kunne komme ud. Jeg er ikke så vild med at trippe svampe til koncerter, medmindre det er udenfor, også holder jeg doserne lave hvis jeg overhovedet skal ud på svampe. Jeg vil ikke anbefale dig at gøre det, i hvert fald ikke før du er nogenlunde erfaren svampetripper og ved hvordan du reagerer når du tripper og er i setting fyldt med mange andre mennesker.

Meget enig !

Medlem

Kommer da så sandelig også an på hvilken slags koncert. Jeg gad utroligt godt trippe til en klassisk koncert, men ville ikke have lyst til at stå midt i et mosh pit til Slayer.

Hvilken genre koncert tænker du på?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Siger sig selv, nogen der har erfaringer med at trippe på svampe til koncert?
Ikke prøvet svampe før så gerne gode råd.- :cheers:

Rigtig dum idé

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er en dårlig idé, at tage noget som helst narko første gang til sådan et arrangement, da man ikke har den mindste idé om, hvad man går ind til.
Anbefaling: tag til koncert, nyd det, get a few beers and what not. Og så prøv svampene i roligere omgivelser (derhjemme/hos ven - læs den her tråd viewtopic.php?f=5&t=9540 )

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

Det er en dårlig ide!
Min første tur på svampe var til en koncert. Og det var en blandet omgang, som jeg bestemt ikke ville ønske for andre. Det var Smashing pumpkins i tivoli. Måske den værst tænkelige setting til et begyndertrip. Idag ville jeg nyde den koncert i de rammer, men med en meget lav dosis. Men kun fordi at jeg føler mig fortrolig med svampene og de forskellige doser.

Medlem

jeg har doseret psykedelic i koncertomgivelser (festival - lidt noget andet - mere frit) med success - stor success endda
det kan være magisk!
hvis det er din første gang skal du nok holde dig til hjemmet eller ven som en anden siger, eller holde dig til en lav dosis (0.5-1g kunne være dejligt/skønt/fortryllende til en koncert)
du kan dosere højere hjemme - men ikke for højt
tingen med de her ting er at du kan prøve dig frem, tage lidt mere og se hvordan det går - igen vær lidt forsigtig med de her ting

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: pleadian´s and back
kan kun sige igen.. dont!!! uanset hvor mange glansbilleder der gives. Er det ikke lejetøg og ikke et fest stof.. :) MO

Medlem
Brugeravatar

Svampe kan godt være legetøj. Det kræver bare, at man kender svampene, sig selv og sin dosis. Jeg bruger engang imellem svampe som substitut for stimulanser, når jeg skal til fest. Men det er kun noget jeg er begyndt på, efter jeg har følt mig klar til det. D.v.s efter en god portion svampetrip på samvittigheden, men det er kun noget jeg gør, fordi jeg kender mig selv og ved hvordan jeg reagerer, samt ved hvad jeg ikke skal gøre når jeg er på svampe. Det kræver dog at man tænker sig om: Det er f.eks. meget nedern at møde den pige man er vild med, mens man tripper balls til en fest eller møde en gammel ven man ikke har set i lang tid. Det har det lidt med at blive utrolig akavet... Man skal f.eks. heller ikke køre på cykel og man skal holde doserne lavere, end hvis man var derhjemme.

Men jeg er som sådan helt enig, svampe er bedst når man lader tankerne få frit spil i rolige omgivelser. Når man bruger svampe som feststof, negligere man totalt den spirituelle og dybe side, som helt klart er det mest spændende ved svampe. Og for ikke at forvirre nogle: Nej du skal ikke tage svampe til koncert, når det er din første gang. Its a no go!

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Har forsøgt mig med svampe til en koncert, men det var lavdosis og blandt venner der for en stor dels vedkommende også var på svampe. Fungerede super, gav et ekstra lag til musikken. Dog væltede læsset da jeg kom til at skade min vens guitar. Har også spillet koncert på LSD - sjov, overdrevent intens oplevelse omend det kan være lidt svært at spille når man tror der er et vandfald på vej ud af ens øjne.
Har en del efterfaring med hallucinogener. Ville aldrig tage svampe første gang til en koncert.

Vil sige det kommer meget an på stedet. Ville ikke bryde mig om det på et stort, etableret sted - på et mindre, mere uofficielt sted hvor det er legitimt at opføre sig underligt kan det være ganske fantastisk. Men som andre siger; vent.
Kommunikation med folk du ikke kender så godt kan være meget akavet, specielt hvis de ikke kender til hallucinogener eller ligefrem har et moraliserende syn på stofindtag.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]