Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 19:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er noget skidt hvis de begynder at gå efter growkits, der er hvis blevet mere samarbejde i Interpol mht. medicin og lig. over grænserne.
Sådan lidt off topic: Der er altid muligheden for at dyrke selv, det er ikke praktisk muligt for dem at finde spor prints. Og det er lærerigt og mere tilfredsstillende at dyrke sine svampe fra grunden. Der går 2 måneder fra start til første høst hvis i ikke skynder på dem. Så husk at tage nogle print fra jeres growkits så her i altid dem at falde tilbage på.
Man kan dyrke sine egene fra total ghetto til uber high tech og alt ind i mellem, anyway vare det ikke længe før man her flere svampe end man kan bruge. Cubensis er en meget taknemlig svamp at arbejde med og hvis i starter med PF kager er der meget få ting der kan gå galt. Det er også en god hoppy for os der ikke lige har plads, råd eller mulighed for at lege med HID lamper, udluftning og alt det der.
Shit, for prisen af 2-3 kits, kan du få alt der skal til at dyrke svampe uden at du behøves at på kompromis. Ikke lige som mine grows hvor en 1/3 var købt, 1/3 var klunset og den sidste tredjedel var gaffa tape :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er helt klart også tilhænger af at lave alting selv uanset, hvad det er. Jeg besluttede mig for at bestille growkits, fordi min krukke med sn er helt tom. Det skulle bare gå stærkt og jeg kunne se, at de fleste growkits blomstrede efter 3 ugers tid, så det lød ret nemt. Anyways så er min vens sporer gået igennem tolden og han forventer at have svampe omkring Jul. Så tror nu, at jeg vil følge dine råd omkring hjemmedyrkning og så småt begynde at studere og forberede mig på det. Det bliver nok shroomgrowing a la Ghetto-style til at starte med :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]