Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 15:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg skal snart til at trippe igen, og i den anledning går jeg og forbereder mig lidt. Jeg overvejer at købe noget mildt indica pot, det plejer jeg at hygge mig ret meget med når jeg tripper svampe. Det giver mig et trip der er meget mere fjollet, euforisk og visuelt. Dette gør sig kun gældende for pot, ikke stærk hash eller skunk, der går det som regel den anden vej.. Men det er også ligemeget!

Selvom det er super lækkert at ryge pot på svampe og ende i fuldkommen ekstase, er det ikke hvad jeg hovedsageligt søger i svampene. Første gang jeg tog svampe, røg jeg ikke. Jeg fik fuldstændig ændret min ide om verden og livet og genfandt en indre ro og glæde lang tid efter trippet. Jeg blev afklaret med en masse ting. Dette har jeg ikke oplevet på samme måde i mine efterfølgende trips, og jeg mistænker lidt cannabisen for at være skyld i det. Det, den (specielt indica dominerede) cannabis er god til, er jo at få en afslappet og mere eller mindre "ligeglad" med sin situation og omgivelser, og jeg tænker, at det måske slukker for de filosofiske, livsforandrende tanker. Ellers kan det være at cannabistågen gør en ude af stand til at tage de vigtige iagttagelser med sig ud ad trippet? Når jeg tænker over det, føler jeg mig i hvert fald mere tryg ved at have cannabisen til at distrahere lidt når jeg tripper, så man måske ikke står ansigt til ansigt med sine tanker på samme måde. Så noget kunne godt tyde på at det lidt ødelægger oplevelsen, eller man ikke rigtig kommer frem til en konklusion, når man ryger.

Men hvad er jeres tanker og erfaringer?

Medlem

Og kan godt se, at jeg næsten svarer på mit eget spørgsmål, men I må stadig gerne dele jeres tanker

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Tror det er forskelligt fra person til person. Nogle mennesker elsker at ryge når de tripper, og kan få en masse godt herud af, men personligt hader jeg det. Det tåger klarsynet, og gør tingene unødvendigt forvirrende IMO, og så har jeg svære ved at huske hvad jeg har "lært" af mit trip, hvis jeg ryger imens. To each his own i guess.

Men som du selv skriver, svare du lidt på din eget spørgsmål: Hvis du ikke føler du får det du ønsker ud af trippet hvis du ryger samtidig, så lad vær. Det er mit bedste råd til dig :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Man kan vel bruge svampene til forskellige formål.
Min erfaring er at de, i små doser (for mig ca. 0,2-0,5g), kan bruges til at gøre en lidt ekstra arbejdsom og kreativ.
Hvis jeg har brugt det sammen med cannabis har jeg mest af alt fået nogle sjove men også lidt forvirrende oplevelser ud af det. Dosis betyder alt, så- lav dosis svampe+høj dosis røg= meget sjov. høj dosis svampe+lav dosis røg=sjov forvirring eller bare forvirring. Høj dosis svampe+høj dosis røg=kaos.

"Når jeg tænker over det, føler jeg mig i hvert fald mere tryg ved at have cannabisen til at distrahere lidt når jeg tripper, så man måske ikke står ansigt til ansigt med sine tanker på samme måde."

Som jeg ser det, er svampe bl.a. et middel til at komme i konfrontation med, få udfordret og opløst sine tanker. Så hvis det ikke er det du har lyst til, så lad hellere være.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]