Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 09:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey. Er der nogle der eventuelt kender et sted i Odense med en dejlig mark med et par stykker? En kammerat og jeg kunne meget tænke os at prøve det igen. Vi gjorde det i Thailand for års tid siden. Men anyway ville være for skønt, hvis der var en der kunne hjælpe! :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under havets overflade
I år har jeg fundet mange SN på markerne syd for Odense og omkring Tornbjerg. Specifikke steder holder jeg for mig selv.
God jagt!
:D

"The mescalin taker sees no reason for doing anything in particular and finds most of the causes for which, at ordinary times, he was prepared to act and suffer, profoundly uninteresting. He can't be bothered with them, for the good reason that he has better things to think about." - Aldous Huxley

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hey. Er der nogle der eventuelt kender et sted i Odense med en dejlig mark med et par stykker? En kammerat og jeg kunne meget tænke os at prøve det igen. Vi gjorde det i Thailand for års tid siden. Men anyway ville være for skønt, hvis der var en der kunne hjælpe! :)

Hey du. Det er ved at være sidst på sæsonen, men der er stadig mulighed for at finde spids nøgenhat.

Brug denne side til at lokalisere svampene - http://www.svampe.dk/soeg/
Måske har nogen plottet et par spots ind på kortet?!

Sådan søger du:

1. skriv svampeartens navn
2. brug kortet til at markere et område, du vil søge i.

Det ser ikke ud til, der er ret mange mange, som har delt deres spots omkring odense. Jeg har markeret hele Fyn og fandt 2 resultater.

God slutjagt!

Billede

Medlem

Jeg tror godt der kunne være noget ved de gamle grusgrave i Tarup-Davinde området, et stykke uden for Odense. Der har været græssende dyr i årevis, og det er offentligt område, så ingen sure bønder :)

Medlem

jeg bor selv i Odense, og nej jeg deler ikke mine spots. jeg har haft en ret så bountyfull høst. så jeg ønsker ikke at dele noget med nogen. men jeg har ikke været ude og kigge ved golfbanerne. så gå derud, jeg har lidt ejerfornemmelse over "MIN" mark. :P

Junior medlem

Jeg har været ude et par gange uden held i forrige weekend. Jeg ved godt, at det er så nederen bare at spørge om, men er der nogle der kunne undvære et par stykker bare til min kammerat og jeg den en ene gang? :) :)

Junior medlem

Uden held forresten!!

Medlem

Man må ikke handle med narko her på siden og går ud fra at gratis gaver af svampe går ind under samme regler.

Køb et grow kit og lav jeres egne ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]