Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 05:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Dette er min første svampehøst fra mit første growkit - Golden Teacher. Egentlig har jeg ikke behandlet dem så godt, som jeg burde, for da jeg høstede dem for en uge siden, nøjedes jeg med at lade dem ligge ved stuetemperatur i en papkasse, som jeg luftede ud i et par gange hver dag. Nu har jeg lagt dem under en ventilator for at de kan blive ordentligt tørre. Som det kan ses på billederne, har jeg skåret i en af dem, og mit spørgsmål er, om det er normalt, at en svamp ser sådan ud indeni? - eller om den/de mon har taget skade af det ikke optimale klima?

Billede
Billede
Billede

Junior medlem

Tak for svar :-) Du har ikke tilfældigvis billeder af svampe, der er blevet skåret over? Jeg har slet ikke været i stand til at finde nogen! Eller måske ved du hvilke farver en psilocybinsvamp plejer at have indeni?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Dem jeg har haft fingrene i, har enten været hvide eller blå indeni. Jeg har aldrig den mørke farve, dine har.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]