Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 03:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Vi er ready!
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for nougat
Hej Psy :rocking:

Her før på dagen var mig og min makker igang med at plukke det 1. Flush på vores McKennaii grow-kit :gud:

De får lov at tørre på avispapir, med en blæser der køre et stykke derfra og holder en god temperatur i omkring 1 uge's tid -

Så er vi 4 rigtig gode venner, der har en hyggelig plan lagt for weekend'en :D

Nogle der har nogle hyggelige ting, man formår at foretage sig mens man er påvirket som de kan foreslå?(:

Har selv nogle ritualer og bestemte ting der plejer at gå lidt igen - men det altid fedt at høre andre's bud 8)

Vi plejer at have en guitar til at stå , så der er noget "live" musik - eller et eller andet kørende på anlægget :)

Og så måske noget spil af en art, brætspil, x-box osv. Ellers sidder vi faktisk mere bare og taler sammen og bevæger os mere og mere ind, på hinanden's vibes (hvis i/du ved hvad jeg mener;p) men er åben for forslag :D

:tnx: , Come again - Stoewn

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
i kunne fx gå udenfor og observere ting, rulle ned af bakker, lave bål eller noget xD men synes nærmest altid at mine trips ender med at jeg laver et eller andet jeg aldrig havde forudset xD

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for nougat
Det nemlig det ;D Haha, prøver også for det meste bare at lade det komme som det nu kommer (:

Men vi har 2 newcomer's med - eller, de er ikke helt nye inden for det men heller ikke ordenligt introduceret :D Og de vil jo så gerne have det hele skal kunne planlægges hen a'la en bytur eller sådan noget xD

Tør sg ikke lave bål med dem, hvem ved om de tror det er noget de skal lege med lig' pludselig? ;o Haha, men ellers fede forslag der :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]