Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 03:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ny til svampe
Junior medlem
Brugeravatar

Hej, jeg er meget intra' i at begynde på svampe, kan man finde dem i Danmark? - og skal man gro dem selv, og hvor storemængder skal man tage dem i, er der en "bagside af medaljen", Hvad skal man opbevare dem i.. Håber i kan hjælpe mig ! :)

Medlem
Brugeravatar

Hej astro, og velkommen til.
Hvor gammel er du?

Ja de kan findes i Danmark men kun om efteråret (Spidsnøgen hat).
Alternativt kan man købe et grow kit (forhandler links ikke velkomne her på siden)
Ang mængde er 1-1,5g cubensis et godt sted at starte. Evt 1g Spidsnøgen hat.
Når du er klar, så gør det sammen med mennesker du er tryg ved, og meget gerne en der har prøcet det før, da det er en kæmpe oplevelse.
Set og setting er meget vigtig, det duer ikke at have for mange skeletter i skabet.
Hvis du er i gode omgivelser og godt selvskab, skal det nok blive en god aften :-)
Og så vil jeg anbefale dig at læse en masse herinde, der er rigtig meget god info.

Junior medlem
Brugeravatar

Soft parade skrev:
Hej astro, og velkommen til.
Hvor gammel er du?

Ja de kan findes i Danmark men kun om efteråret (Spidsnøgen hat).
Alternativt kan man købe et grow kit (forhandler links ikke velkomne her på siden)
Ang mængde er 1-1,5g cubensis et godt sted at starte. Evt 1g Spidsnøgen hat.
Når du er klar, så gør det sammen med mennesker du er tryg ved, og meget gerne en der har prøcet det før, da det er en kæmpe oplevelse.
Set og setting er meget vigtig, det duer ikke at have for mange skeletter i skabet.
Hvis du er i gode omgivelser og godt selvskab, skal det nok blive en god aften :-)
Og så vil jeg anbefale dig at læse en masse herinde, der er rigtig meget god info.

Hej, tak for dit svar! - Glæder mig til efteråret nu! ;) - Jeg er 21 år gammel, Jeg kan gøre det sammen med min far, han er meget venlig og er værtshus vetaran, og har set, og ved meget om stoffer, men han er i Afrika. Nu vil jeg gå ind og kigge på noget Spidsnøgen hat! :)

Medlem
Brugeravatar

Der er også nogle guides så du får plukket de rigtige.
Frisk far alligevel :-D
Jeg synes 21 er en rigtig god alder hvis man er klar, så er man forbi teenage årene ;-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Læs triprapporter, søg på erowid "P. Semilanceata", læs her http://en.wikipedia.org/wiki/Psilocybe_semilanceata og læs de her guider: viewtopic.php?f=2&t=30816, viewtopic.php?f=5&t=9540

Læs desuden op på begreber som set/setting. Generelt jo mere du har læst om sikker brug af psykedeliske substanser jo sikrere er de at bruge. Det er gået godt for mig de 2 gange jeg har prøvet det, men kan sagtens forestille mig hvor galt det kan gå, især hvis man ikke ved nok om hvad man går ind til.

Synes egentlig godt man kan sammenligne med faldskærmsudspring. Begge dele er ret farligt uden instruktion, men kan være ret så givende med.

Junior medlem
Brugeravatar

Tak for svarene! :) - Er der andre af den slags svampe i Danmark ?

Medlem
Brugeravatar

Nej.
Men man kan som sagt selv gro svampe (ikke Spidsnøgen hat, det er næsten umuligt)
Jeg har ikke selv prøvet, men kender flere der har. Det skulle vidst være meget lige til :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]