Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej, jeg vil rigtig prøve nogle svampe, men ved ikke hvad dosis jeg burde tage og har i nogle tip til det?
og hvad jeg burde gå efter og købe

tak på forhånd :)

Insane psychedelia user!

Velkommen til hvor gammel er du?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Synes du skal plukke dem selv det er ved at være tid hvor de er må du selv finde ud af :) der er masser af tråde der svarer på de spørgsmål du stiller så mit tip vil være læs internettet tomt for triprapporter doseringer og set og setting og så er du godt på vej :)
Det hjalp mig meget at jeg havde en ide om hvad jeg kunne forvente inden fordi jeg netop havde læst op på det :)

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Hej og velkommen til

Denne post giver et rigtigt godt overblik over ting man skal forholde sig til, hvis man har ønske om at give sig i kast med en psykoaktiv oplevelse: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=9540

Her på svampeforummet er der forskellige guides til, hvordan man kan samle sine egne psilcybinsvampe, der vokser vildt i den danske natur. Det kræver at man sætter sig lidt ind i tingene og har lidt tålmodighed. Til gengæld er det svært tilfredsstillende, når man endelig finder dem og kan trippe på et stykke natur, man selv har tilvejebragt ved flid og arbejdsomhed. Et rigtig godt sted at starte er her: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=46178

Hvis det ikke er din kop te, kan du rundt omkring på Nettet finde såkaldte growkits, som man kan bestille med posten. Det er typisk forskellige varianter af arten Psilocybe Cubensis, som er en god begyndersvamp, da den ikke er så potent. Psychedelia linker ikke til forhandlerhjemmesider og det er ikke tilladt at købe, sælge eller på anden måde handle med narkotika her på boardet. Desuden skal jeg understrege, at det er ulovligt, at importere disse growkits, så der er en vis risiko forbundet med denne fremgangsmåde.

Kig dig omkring på forummet og læs lidt op på tingene. Hvis du så har yderligere spørgsmål, fyrer du bare løs :)

Junior medlem

mange tak

er 19 år :)

Junior medlem

Fso skrev:

jeg er 19 år

Junior medlem

Andrusha skrev:
Hej og velkommen til

Denne post giver et rigtigt godt overblik over ting man skal forholde sig til, hvis man har ønske om at give sig i kast med en psykoaktiv oplevelse: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=9540

Her på svampeforummet er der forskellige guides til, hvordan man kan samle sine egne psilcybinsvampe, der vokser vildt i den danske natur. Det kræver at man sætter sig lidt ind i tingene og har lidt tålmodighed. Til gengæld er det svært tilfredsstillende, når man endelig finder dem og kan trippe på et stykke natur, man selv har tilvejebragt ved flid og arbejdsomhed. Et rigtig godt sted at starte er her: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=46178

Hvis det ikke er din kop te, kan du rundt omkring på Nettet finde såkaldte growkits, som man kan bestille med posten. Det er typisk forskellige varianter af arten Psilocybe Cubensis, som er en god begyndersvamp, da den ikke er så potent. Psychedelia linker ikke til forhandlerhjemmesider og det er ikke tilladt at købe, sælge eller på anden måde handle med narkotika her på boardet. Desuden skal jeg understrege, at det er ulovligt, at importere disse growkits, så der er en vis risiko forbundet med denne fremgangsmåde.

Kig dig omkring på forummet og læs lidt op på tingene. Hvis du så har yderligere spørgsmål, fyrer du bare løs :)

Mange tak :)

Insane psychedelia user!

Assjuice skrev:
Fso skrev:

jeg er 19 år

Super en ok alder til at få afprøvet det i synes jeg.

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes måske det er lidt tidligt men det er jo meget forskelligt fra person til person og bare det at du skriver her og måden du skriver det så tror jeg nok det skal blive en god oplevelse

Fuck narko og hash

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
^ Heller ikke mig. :) Men det er klart bedst at vente, jeg synes også det er lidt for tidligt (men det er jo som sagt individuelt). Kan du fortælle lidt om, hvorfor du har lyst til at prøve svampe?

Nu er sæsonen snart over os, så synes det bedste ville være at prøve at plukke dem selv. Sæt dig godt ind i hvordan Spids Nøgenhat ser ud og hvor den gror henne. Når du har været på jagt kan du smide billeder ind i denne tråd, så du kan få svar på om du har fået bid: viewtopic.php?f=2&t=12045

Medlem
Brugeravatar

Tror også det giver en rigtig god start på et trip
Lidt alá hvis man selv har fanget en fisk så smager den sgu også lidt bedre føles det fordi man har en relation til det man har fundet/fanget
Enhver kan jo købe sig til alt men der er nu noget ved selv at finde det i naturen :)

Fuck narko og hash

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
Personligt var jeg 18 ved mit første rigtige trip (regner ikke lidt for meget guldkakao med) og selvom jeg syntes jeg var meget moden fandt jeg ud af at jeg sagtens kunne have ventet et par år. Derfor skal det dog ikke siges at ingen er modne nok i den alder. Som alt andet her i livet varierer det utroligt meget.

Jeg vil som tidligere i tråden anbefale at læse op på set og setting og undersøge om du har mulighed for at trippe første gang med en tripsitter/guide.

Pas på dig selv, og held og lykke med trippet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]