Ø Tripperen! skrev:
Hehe ja men jeg blev vinket væk fra golf banen af spillerne:D
Hvis du går og stener og ikke følger med i omgivelserne, så tror det sig da fanden at de vinker dig væk fra GOLFbanen

Alle skal kunne være der - og det plejer der heldigvis aldrig at være problemer med - men det er immervæk en gofbane og ikke en svampeplukke-eng, som du betræder.
Samme dag, som den ellers så rigtig fine artikel optrådte i medierne, var jeg derude for at inspicere sæsonens beskaffenhed og der blev jeg mødt af ca. 20 personer, som alle gik og stenede ned i græsset.
Ud fra deres adfærd, er jeg positivt overrasket over golfspillernes tålmodighed, idet en del "plukkere" gav helvede i golfspillerne - om det var provokation eller ubevidst adfærd ved jeg ikke - men på sigt fordrer det ikke et godt forhold mellem golfspillere og svampeplukkere, hvis det fortsætter.
Jeg snakkede med en gruppe unge gutter og gutinder, som troede at de havde fundet guld, men måtte desværre skuffe dem og vise dem nogle af de få rigtige, jeg selv havde fundet.
Om de så efterfølgende har taget ved lære og ribbet hvad der var, skal jeg ikke kunne sige, men da jeg efterfølgende har været derude en enkelt gang sidste uge, var jeg noget skuffet over, at der ikke var flere svampe at finde ...
Jeg tror at Dyrehaven og i særdeleshed golfbanerne, har været så tilstrækkeligt besøgt de sidste 10-12 dage efter de famøse artikler, at der ikke er meget at komme efter - bevares - der er mange flushes at hente på en sæson på samme lokalitet, men jeg lyster ikke længere at tage derud, lidt af "frygt" for at blive sat i bås med det klientel, som færdes derude i disse dage
Edit: Jeg er altså ikke så snobbet, som indlægget kunne antyde, når jeg nu efterfølgende læser det igennem igen
Og fordi du tilfældigvis blev vinket væk af golfspillere, Ø-Tripperen, så er min mening om "klientellet" altså ikke møntet på dig! 
Peace, knæk og bræk til Alle