Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej derude, vi er tre fyre på 21 år, der har i tankerne at prøve svampe for første gang, men som den fornuftige af os, vil jeg gerne have styr på noget først, og håber derfor I kan jeg hjælpe. Vi har alle tre røget hash i et par år, hvor de to andre gør det fast og jeg gør det nogle gange om måneden, så vi har lyst til at prøve næste skridt.

Hvilken svamp anbefaler I til os, når vi skal prøve det for første gang og hvor meget skal vi spise hver?

Jeg har læst om påvirkningen af det, og har hørt om folk, der skriger højt, er dette en mulighed?

Min ven, der har røget weed hver dag i 2 år har haft en depression og tager lykkepiller imod det, og har egentligt ikke en depression mere og fungerer perfekt (har været sådan i over et halvt år) er det stadig risikabelt for ham at prøve svampe, hvis ja hvorfor?

Vi er ikke erfaren inde for svampe og vil derfor ikke selv finde dem, men gerne købe dem. Kan I fortælle mig hvor jeg kan købe svampe i København.

På forhånd tak for jeres svar!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Vi må ikke fortælle dig hvor du kan købe svampe, det er forummets politik og dermed din egen hovedpine.

Der er ikke kæmpe forskel i effekt på de forskellige svampe, men cubensis plejer at være nemmest at skaffe, hvis man vil købe. Men hvis du finder en måde at skaffe spids nøgenhat, ser jeg ikke noget problem i at prøve dem i stedet.

Cubensis dosis er ca. 1-1,5 gram tørrede for nybegyndere.
Spids Nøgenhat er ca. 0,75-1 gram for nybegyndere.

Virkningen kan være meget forskellig, jeg har ikke selv haft lyst til at skrige og har heller ikke set andre gøre det.

Jeg synes det er fedt du prøver at sætte dig ind i det, før du kaster dig ud i det, det er mit allerbedste råd. Jo mere man læser, både omkring de fysiske virkninger og selve følelsen af det, jo mere har man at stå i mod med hvis et badtrip melder sig.

Det burde dine venner også gøre. Synes mindst man skal bruge 100 timer på at sætte sig ind i et stof, især de psykedeliske, før man giver sig i kast med det.

Jeg vil råde jer til at indtage dem et sted, hvor det er muligt at komme ud i naturen, og finde jer en tripsitter som i er trygge ved. Jeres tripsitter skal også være klar på at forsøge at flyde med jer. Lav ingen aftaler og sluk jeres telefon. Situationer hvor der forventes noget af en på et trip er ikke ønskværdige. Det værste jeg prøvede på mit første trip, det var køen i netto. På svampe ophæves sociale regler og normer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Hvilken svamp og hvor meget: Nu skriver du, at i ikke selv vil finde dem, men jeg synes i burde give det et skud. Der er lidt info at hente her på boardet, og i kan gå ind i denne tråd: viewtopic.php?f=2&t=12045&start=4520 og se nogle billeder af dem, og mange billeder af andre svampe der ligner, men ikke er. Så kan i blive ret sikre, inden i smutter ud på markerne. Der kan i også poste et billede af jeres fund, så i kan få verificeret om det er de rigtige i har fat i.
Hvis i stadig ikke vil ud på markerne, tror jeg nogle cubensis er lettest at få nallerne i. Det er så vidt jeg lige husker lidt underordnet hvilke cubensis, mht. dosering.
Dose for tørret spids nøgenhat anbefaler folk herinde 0,7-1gram, mens for cubensis 1-1,5gram. Gang med 10, hvis i får fat i friske svampe.
Jeg har ikke hørt noget med, at folk skriger højt imens på svampe. Det sker da sikkert, da der kan foregå mange ting under påvirkning. Men det er ikke en direkte bivirkning, eller hvad du har i tankerne, at det skulle være. :)
Ham din deprimeret ven bør nok ikke deltage. Når han har nogle psykiske lidelser, er det ikke så hensigtsmæssigt at begynde på psykedelika. Jeg taler her af erfaring. Det kan sikkert gå rigtig fint, men det kan også forværre hans situation, og det ville være ærgerligt, hvis han lige er ved at komme oven på igen.
Vi må ikke fortælle noget om eller hjælpe med, hvor i kan købe svampene, her på boardet, så det må i selv rode med. :)

Edit: Hector var lige lidt hurtigere end mig, med stort set de samme svar. :D

Junior medlem

Mange tak for jeres svar!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Jeg forestillede mig den rigtige Hector Salamanca med kæmpe pupiller med den der klokke der bare går amok midt i netto!
Synes i har en fornuftig tilgang til det det lyder som om det nok skal blive en god aften
Mit første svampetrip havde vi røgmaskine og diskolys/kugle det lyder nederen men det var åndssvagt fedt fordi man blev som et lille barn på sodavandsdiskotek
Hvis i skal ryge joints så vent et par timer hvis i overhoved burde gøre det måske vent til comedown på svampene og så ryg skunk det har den bedste synergi med svampene :)

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Bare tag alt hvad i kan finde af ting hvor i kunne forestille jer det kunne være sjovt men i skal nok ikke forvente at kunne gøre noget produktivt eller særlig komplekst
Foreksempel er brætspil fuldstændig galemathias at give sig i kast med det er helt umuligt hvorimod lidt fodbold eller cykling sagtens kan lade sig gøre :)

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]