Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej folkens. Jeg vil gerne fortælle lidt om hvilken type jeg er og derefter spørge om et par spørgsmål.
Jeg er en ung mand på 23 år jeg har damp(ADHD) og blev diagnosticeret som 7 årig. Jeg har aldrig reageret godt på nogen slags medecin og synes tanken om at æde syntetiske for at blive "normal" er ret deprimerende sådan havde jeg det igennem mine teenager år og har det da stadig lidt på samme måde dog stræber jeg ikke længere om at være "den normale type" jeg kan godt lide at være en ener. Jeg er dog en følsom type og meget glad og bliver let overgearet skyldet mit damp som kun gør følelserne 3x gange stærkere. Jeg har altid været meget nysgerrig angående om hvordan ting virker for det meste mekanik og arbejder som smed. Men når alt dette er sagt er jeg lidt træt af at folk ikke helt forstår mig og at jeg er meget påtrængende og til tider let kan irretere folk.. Det kan jeg faktisk gå helt i kælderen over om det er med kæresten, kolleger, eller familie. Og vil ikke sige jeg vil ændre mig selv som sådan men tweake min hjerne for at få mere livs glæde både i form at indre fred ro og glæde men også ude fra Så jeg har set nogle videor om spids nøgenhatte psylocobin svampe og fandt ud af det kan hjælpe til at finde indre ro i sindet + mange andre goder! Dog har man tit hørt skræk historier om første trip var et badtrip og har fucket hjernen helt op! Hvilket har holdt mig tilbage eller hvertfald været med til. Jeg har aldrig rigtig gjort i stoffer ud over mine dårlige Ritalin oplevelser (ADHD medecin) og så har jeg fra jeg var 16 -20 røget hash hvilket jeg fik gjort til en kæmpe vane sag og røg de sidste år 1.5-2 gram om dagen i tjubang / bue Så nu er mit spørgsmål til jer... Taget i betragtning om hvilken type jeg er mine tidligere erfaringer med stoffer og min fremtid

Tror i at sådan en som mig ville kunne gennemføre et succesfyldt happy trip uden at ødelægge min hjerne? Tror i det ville være sundt for mig at prøve?
Jeg glæder mig virkelig til at høre jeres svar, spørgsmål og erfaringer evt. Meget gerne andre der kan sætte sig i mit sted! Da det her er en meget stor beslutning i mit liv og ønsker for en bedre fremtid!
Med venligste hilsner damp smeden.

Admin
Brugeravatar

Det er sgu lidt svært at sige. Umiddelbart er psykiske lidelser og psykedeliske stoffer ikke en god blanding. Men jeg tror, der er masser med ADHD, der har taget psykedeliske stoffer uden de store problemer. Med det sagt, så kan psykedeliske stoffer godt være lidt uforudsigelige. Især første gang. Og det gør det nok endnu mere uforudsigeligt, når man har ADHD.

Jeg synes ikke, du skal forvente, at det hjælper på din lidelse. Måske gør det, men forvent ikke nogen mirakelkur gennem svampe. I øvrigt vil det nok føje endnu mere til din følelse af at være "speciel". Og det kan godt føre til, at du kommer til at føle dig endnu længere væk fra folk og kommer til at isolere dig mere. Man kan i den grad komme til at sidde med følelsen af, at folk ikke forstår en, når man fortæller folk om psykedeliske oplevelser. Ihvertfald når de ikke selv har haft lignende oplevelser. Så hvis du i forvejen føler dig marginaliseret, gør psykedeliske stoffer nok ikke noget godt for dig på det plan. Men folk reagerer meget forskelligt. Så det kan være svært at forudsige.

Under alle omstændigheder bør du ihvertfald forberede dit trip godt mht set/setting osv. Men det kan du læse meget mere om andre steder herinde :)

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]