Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle sammen!
er helt ny her på siden.

Kunne godt tænke mig at vide om svampe, der har ligget i en jakkelomme i en bil, i omkring 2 nætter hvor temperaturen udenfor har været mellem -5 til +5 grader, kan have taget skade?
Forstået på den måde at de måske har mistet styrke? Eller slet ikke virker mere?
Jeg har fået afvide at svampene er spanske, dog dyrket af en vens, ven. Er ikke klar over om det har betydning om svampen er den ene eller den anden.

Er ret uviden på sådanne punkter når det kommer til psykedeliske stoffer, elsker dog rusen. Det er så meget federe end kokain, mdma osv osv efter min mening.

Mange tak! :)

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
De burde ikke have taget skade. Har før selv haft opbevaret tørrede mexikanske svampe i min fryser i flere uger, uden at miste effekt. Mener det er sollys der er den store synder, da det nedbryder Psilocybin.

Har personligt aldrig hørt om spanske svampe. Det må næsten være din kammerat der forveksler spansk og mexikansk, det er mit bud :wink:

Mvh.

Hvis det er psilocybin svampe du har så nej, psilocybin er meget stabilt og tåler godt at blive frosset ned. Det er i øvrigt den bedste måde at opbevare de fleste stoffer, altså så koldt og mørkt som muligt.

Junior medlem

Okay fedt! Og total hurtigt svar, er meget taknemmelig! jeg ser frem til en god og oplevelsesrig weekend, tak min ven! :)

Dedikeret medlem

Én ting lige at være opmærksom på er om de har fået fugt af at ligge derude, for så skal de enten tørres igen, eller spises ret hurtigt, så de ikke mugner. :)

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Et godt opbevarings tip er at tage en lufttæt beholder og fylde den den med en 2-3cm lag af groft salt. Så tager du noget 3 lags toiletpapir, og deler lagene fra hinanden, og bruger kun det ene lag, til at ligge oven på det grove salt. Og herpå ligger du dine tørrede svampe. På den måde skal du ikke bekymre dig om at de ligger og trækker fugt, som svampe, der ellers er tørret til perfektion i tørremaskine, uundgåeligt vil gøre over tid, hvis de opbevares længe :wink:

God fornøjelse :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]