Tak for svar

Så selvom jeg tog 2g første gang, gør det ikke noget at tage 2g anden gan? Jeg blev lidt skuffet faktisk.
Jeg kunne tydeligt mærke at jeg var skæv og meget glad og positiv, jeg grinede helt vildt, men udfra alle de oplevelser folk har berettet om havde jeg en forstilling om at jeg ville tænke meget mere over livet, jeg sad meget og kiggede på mit gulv fordi knasterne i mit trægulv bevægede sig og lignede bacon, så tog jeg en smøg og kiggede ud ad vinduet og jeg kan huske at det var utrolig smukt.
Men jeg fik ikke den der oplevelse af at tænke over livet og "forandre" sig som mange taler om..
Jeg tog forresten svampene kl 00, 1g og redoserede til 2g 1,5 time efter. Kl 04 var jeg "tilbage" og kunne slet ikke sove, overvejede at tage lidt emma men turde ikke helt. Jeg lagde 100mg op og gik hen til min computer og nærmest skrev et selvmordsbrev, det ligner SLET ikke mig. Men jeg var så bange for at hvis nogen skulle finde mig alene i min lejlighed død af en overdosis, fortjente de mennesker jeg holder allermest af en forklaring på hvorfor og hvad jeg havde taget. Skulle til at tage det da jeg pludselig begyndte at græde helt vildt og lagde mig i sengen og græd mig selv i søvn... Meget blandet oplevelse.