Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 mar 2021 19:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 nov 2020 18:34
Indlæg: 13
Nu har jeg læst lidt omkring emnet. Da jeg synes det kunne være interesseret at prøve, men kan ikke finde nogle som har prøvet det med success. Der er folk med dårlige oplevelser som f.eks. Brækket sig eller ingen effekt. Jeg er klar over at ved højere grader vil psilocybinen forsvind, men man kan ryge det ved lavere grader, nogle som har erfaringer med at ryge shrooms? En del sider siger at der er effekt, men den er meget mildere og kortere, men har ikke selv prøvet det. Og kunne forestille mig at den effekt de havde var en placebo

Nogle som har historier?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2021 19:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Det tror jeg altså ikke man kan. Selv når jeg laver te med svampe i, passer jeg på med temperaturen, og ved rygning er temperaturen jo endnu højere.
Skal ikke kunne sige om man kan vape det på en eller anden måde, men tror effekten er minimal.
Mindes da jeg læste Don Juans Lære for mange mange år siden at han lavede sådan et pibemix med blandt andet svampe i, men måske husker jeg forkert:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2021 19:53 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det smager ikke skide godt, så selv om vi syntes vi fik lidt virkning af og blande psyller i bon mix så gjorde vi det aldrig igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2021 20:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 nov 2020 18:34
Indlæg: 13
raveon skrev:
Det tror jeg altså ikke man kan. Selv når jeg laver te med svampe i, passer jeg på med temperaturen, og ved rygning er temperaturen jo endnu højere.
Skal ikke kunne sige om man kan vape det på en eller anden måde, men tror effekten er minimal.
Mindes da jeg læste Don Juans Lære for mange mange år siden at han lavede sådan et pibemix med blandt andet svampe i, men måske husker jeg forkert:)


Jeg tænker også på varmen, hvis man kunne holde varmen på et bestemt punkt, kunne det måske være, men så ville det ikke kunne ryge?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2021 20:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 nov 2020 18:34
Indlæg: 13
Fso skrev:
Det smager ikke skide godt, så selv om vi syntes vi fik lidt virkning af og blande psyller i bon mix så gjorde vi det aldrig igen.


Kan du huske smagen?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2021 20:44 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Kun at den var stærk og ik på den gode måde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2021 22:13 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Har prøvet det, ingen effekt.

Imo er det lidt som folk der mener man kan blive påvirket af at ryge diverse benzoer i bong. Ja du bliver da nok lidt light headed og sådan, men det gør du også af at ryge plastik.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2021 20:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Psilocin har et smeltepunkt på næsten 200 grader. Det er længe "ødelagt af varmen" før det fordamper nævneværdigt.

Vil man undgå at spise det, så er vejen nok en ekstraktion og efterføglende opløsning af de resulterende krystaller i f. Eks. demineraliseret vand med lidt konserveringsmiddel. Så kan det bruges til en spray, sublingualt eller bare drikkes..

Obs at psilocin er skrøbeligt, så ingen lys og 1-2 graders køl, hvis det skal holde. Med fordel kan man koge ilten ud af det demineraliserede vand, inden brug. Altså, den atmosfæriske ilt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2021 20:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Det burde ikke virke.

Jeg kender dog en i Indonesien, som ryger dem jævnligt og påstår at han bliver high.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team