Hej,
En veninde og jeg er i gang med at skulle mikrodosere Golden Teachers og vil dele mine tanker, forberedelser samt resultat af det. Er min post i forkerte underkategori må du meget gerne lige skrive det
Jeg er ny herinde og det er vel 10-15 år siden jeg har haft erfaringer med diverse syntetiske stoffer. Men der er alligevel en masse minder, stunder og svedige håndflader der bliver aktiveret på ny. Dog bliver det denne gang i en anden henseende og med svampe.
I tråden her forestiller jeg mig at komme ind på flere forskellige ting, så vi måske er så heldig at kunne modtage feedback, sparring og som en bruger herinde også skrev, selv vil kunne følge med i retrospekt. Har i ide til fremgangsmåde til formidling som kunne mere hensigtsmæssig for mig og for jer læsere, må du gerne give inputs til det også
Årsagen til at jeg personligt gerne vil prøve at mikrodosere er flere. Vi har haft snakket om det over en periode på 1 lille år or so. Jeg er personligt overordnet set nysgerrig på hvad det eventuelt vil kunne bidrage positivt med i mit liv, åben for at jeg kan lære noget om mig selv jeg ikke selv så før eller måske give mig endnu mere insight. Udover det er jeg også nysgerrig på eventuel forøgelse af produktivitet, kreativitet, generel fokus mm. ”åh nej, der har vi jo silicon valley-typen igeeen”

Hehe det synes jeg nu ikke, er som sagt bare åben for udvikling emotionelt -såvel som mere fysiologiske forbedringer i min hverdag. Åbent sind hele vejen rundt. Også for en mulig placebo effekt.
Personligt vil jeg ikke mikrodosere for at bearbejde specifikke eller bestemte traumer, depression eller lign. Er omvendt også opmærksom på at vi alle kan have latente og ubearbejdede ting.
Noget som jeg også tænker på at skulle undersøge mere og snakke med min veninde om, er en evt. bagside af medaljen. Til trods for det at stoppe med at tage MDMA, extacy, fantacy mm. var ligetil i sin tid og især ift. røgen, ’manglede jeg noget’ efter jeg ikke tog det længere, dagen efter kunne jeg være tom i skærmen så vidt jeg husker det. Og sikkert også andet jeg ikke husker eller er opmærksom på lige nu. Rent fysiologisk pumpede dopaminen rundt da jeg blæste i sin tid, og what comes up must go down, right. Så langsigtede ulemper? Hvordan, hvis overhovedet, kommer det til udtryk ved mikrodosering? Afhjælper det at køre Dr. James Fadiman protokollen (1. dag – dosis / 2. dag - transition / 3. dag – rest / 4. dag – Dosis) over eksempelvis Paul Stamets (5 dage dosis i streg / 2 dage uden). Andre?
Groft sagt har jeg en ide om at essensen af at mikrodosere skaber forøget opmærksomhed på sanserne, hvordan man vælger at udnytte det er op til den enkelte. Det er nok måske også FOR groft sagt i det jeg aldrig i mit liv har oplevet noget lignende da jeg i sin tid prøvede syntetiske stoffer
To do:
* På søndag henter jeg 5 g. Golden T. til 1 mdr. (0,2 g. i snit * ca. 10 gange pr. mdr. (hver 3. dag) * 2 personer = 4 g.) Dosis og protokol er ikke endelig fastlagt. Jeg har en klar ide om at 55 Kg. vs. 90 kg. + erfaring vs. ingen erfaring skal doseres forskelligt.
Kender ikke vedkommende jeg køber af, så tænker på hvordan jeg får undersøgt at jeg har fundet noget ordentligt. Umiddelbart er det ikke sådan at verificere, udover en blålig farve ved berøring eller når de bliver stødte (?) – mangler mere reseach.
* En vægt som har en max dif. på 0,01. Har set mig lun på denne:
https://www.digitalvaegten.dk/my-weigh- ... plade.htmlHar ikke den store ide omkring forskellen på diverse – mangler at undersøge dette mere.
* Tænke over hvad jeg måske mere konkret ønsker at få ud af at mikrodosere. Evt. lave en plan eller lign. Noget mere visuelt, evt. skematiseret eller lign.
* Overveje hvilken protokol vi kører. Kører vi ens, to forskellige?
* Overveje dosis som udgangspunkt. Jeg tænker at starte ud med 0,1 g. og min veninde det samme. Efter et par gange er min ide at jeg kører den op til 0,2 og min veninde stadig forbliver på de 0,1. Mangler mere info, dog siger dem jeg har set at 0,2-0,3 er passende. Vigtigst er, at vi begge kun skal kunne mærke det helt subliminal.
** edit **
0,2 / 0,3 endnu engang bekræftet for mig og 0,1 til min veninde. Både i flere forskellige videoer og via dette link
https://www.zamnesia.com/uk/magic-mushr ... calculatorTænker fortsat start 0,1 g. hos mig en eller to gange inden 0,2
Og så måske 0,05 stykker start en eller to gange for veninde inden 0,1
* Hvornår på dagen indtager vi en dosis? Jeg læser umiddelbart at flere gør det som det første på dagen med tom mave og spiser lidt efter.
* Hvilke kapsuler skal jeg købe.
Der kommer helt sikkert en masse andet op og ting jeg har glemt nu. Det er vigtigt at have godt styr på sagerne inden launch, især når det ikke kun handler om mig selv.
Tanker, ideer, inspiration, kritik mv. er mere end velkomment og håber det er fint jeg deler.
/mojo