Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 11:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Mange siger at mexier er svage, jeg havde det sgu det sgu sjovt nok på dem på fra ethno. Så jepper, de virker.

Junior medlem

Geografisk sted: Fredericia
Jeg synes de er udemærkede, men det kan nu ikke betale sig at købe dem til 50kr. pr. g. Prøv at overvej at købe 100g så får man lidt rabat!!!

God fornøjelse...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jensus-> mexier er de svageste svampe på markedet, det er også derfor de er de billigeste. Alle slags svampe virker på samme måde så det drejer sig ikke om hvordan de virker, men hvor mange af dem man skal æde for at de virker godt nok.
Venlig hilsen
Fråder

Medlem

Fråder:

Jeg er ikke helt enig med dig.
Mange mener, at man får et markant anderledes trip på eksempelvis Hawaii og Mexi-svampe, men hvorvidt det skyldes den famøse placebo-effekt, eller om der virkelig er en forskel skal jeg ikke kunne sige.

Medlem

Geografisk sted: DK
Jeg tror sgu heller ikke det er placebo effekt.

Hvis man kigger nærmere, kunne det måske have noget med foholdet mellem psilocybin og psilocin at gøre.

Gætter kun, ved det sgu ikke... [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
kan det ikke sammenlignes lidt med forskellen mellem standard og ryger hash det er det samme stof men en markant forskæld selv om man ryger mere standard

Junior medlem

Geografisk sted: Flying wing
Er de mexikanske fra Ethno gode nok når de kun koster 50 kr pr. g, på staden koster de jo 70. Sidst jeg åd meksikanske svampe var det 1,5 g og det var ok fedt

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Jeg tror det har noget at gøre med at kroppen skal omsætte psilocybin til psilocin, som egentligt er det man tripper på (eller skal jeg lige læse op op det igen?).

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
mexikanske er sq de fedste. man skal bare have dem friske (hahahaha alle jer der ikke selv dyrkker)

jeg har lige et ?

hvor mange har prøvet at trippe på friske mexikanske alsår man plukker dem og spiser dem lige fra terrieat *moms*

det med at mexi'er er de svagste, jeg tripper fint på en 8 stykker mens jeg skal æde en 50 stykker af psyller før det er noget ved så,jeg kan fandme ikke se hvad folk har i mod mexikanske,er det noget med at være sej at man heller vil have hawhaii eller hva?,

ellers syntes jeg dem fra ethno er okey men det er sq ikke super svampe.
indra har jeg kun fået regtik go'e kvali svampe fra,men kvalitet koster jo også, der er jo en stor pris forskæl på indra og ethno,samt gekko er lidt sløv til at besøge det post hus,ethno der har man dem sq næsten ind af døren før man har nået at skrive sin addrese, det skal de sq også have for det er det rektige fede ved den biks,

Øeh,jeg ved godt at jeg har sagt at mexi er skod, men det er fordi de er svage ok, der er noget trip i dem, man skal bare fange det, de holder ok, det er den slags svampe jeg kunne tage i byen på........

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Der er klart forskel... P. Cyanescens indeholder en del mere psilocin og baocystin end mexicanske, så trippet _er_ anderledes...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Philocybin og psilocin giver den samme effekt da psilocybin alligevel bliver nedbrudt i kroppen til psilocin. Jeg har prøvet alle de forskellige slags der er inde på staden, og de virker alle sammen nogenlunde ens de er bare med forskellig styrke. Godt nok er det ikke kun kraftigere men også mere intenst at æde cambodia end mexi,men det er jo fordi der er en højere koncentration af virksomme stoffer i dem Ligesom man bliver mere intenst stiv af sprut end af øl.

Venlig hilsen
Fråder
venlig hilsen
Fråder

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg må sige at jeg er uenig i at Psilocybin og Psilocin er ens at trippe på, Fråder.

Jeg har spist en del Cubensis, og mit første trip på Cambodia var MEGET anderledes.

For det første var alting mere dynamisk - Prikker hoppede omkring og farver kravlede med fantastisk fart op og ned af væggene....

For det andet oplevede jeg meget tydelige og kraftige audielle forstyrrelser(altså "lyd-hallucinationer")... Noget jeg heller ikke har prøvet på selv høje doser Cubensis.

/Tias

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
jeg syntes ihvertfald også at trippet på hawhaii er meget andreledes en på cubensis.
meget mere ukontroleret,efter min mening men tilgengæld mange flere "faver",faktisk har jeg aldrig set faver på samme måde på cubensis før og da slet ikke af den kaliber.

Øeh prøv at spise 350 friske psyller, eller bare drik en kop the med 300 tørrede i, det rykker røv, måske at Hawaii trippet er anderledes fordi der bliver frigivet mere på engang, det er vel det samme som at droppe to E istedet for 1, det bliver mere intenst................

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]