Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 02:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Månen
Postede lige i aliaarhus topic "svampekrise" og fik lige lyst til at oprette et nyt topic om psiloer, som er ment til folk der ikke har prøvet dem, men er interesseret i det, da jeg mener at nogle af mine erfaringer måske kan hjælpe andre til ikke at få nogle dårlige begynder-oplevelser... Alle i andre syrehoveder er da osse velkommen til at læse det :wink: , men det blev lige lidt langt dette indlæg kan jeg se. Måske skulle det have været som en triprapport istedet men kunne godt tænke mig at få noget respons på det, så jeg oprettede det som et topic!

Jeg har længe været meget interesseret i bevidsthedsudvidende stoffer, og havde mine første oplevelser med svampe for ca. 2 år siden. Jeg er dog osse offer for den skræk som samfundet flittigt forsøger at jage ind i os unge mennesker, der gerne vil prøve lidt ud over det sædvanlige... Nå, men jeg vil lige prøve at ridse nogle af de oplevelser jeg har haft op her og så håber jeg at det kan være til hjælp for folk, der som mig selv er bange, men osse meget nysgerrige...

For ca to år siden prøvede jeg svampene første gang. jeg havde aftalt med en kammerat at vi skulle prøve det sammen når det blev sommer, men så lang tid kunne min nysgerrighed ikke vente :lol:

1. gang: Jeg prøvede nogle gange i min vinterferie hvor jeg øgede dosen hver gang og jeg prøvede indtil jeg fik en virkning ud af det. Den aften hvor jeg fik en virkning havde jeg osse røget en del skunk, der er iøvrigt en triprapport om det, men jeg skriver lige oplevelsen igen herinde.
Opdager først at min synsopfattelse ændres. Tager jeg min hånd væk fra ansigtet bliver den ufatteligt lille og når jeg bevæger den op mod ansigtet igen bliver den kæmpestor og nærmest springer ud i ansigtet på mig. Hva' fuck sker der her tænker jeg medens jeg ligger på min seng og prøver at se fjernsyn. Jeg tænker at jeg er en kæmpespasser at tage svampe alene første gang jeg overhovedet skal prøve og jeg er generelt bange for de forandringer der sker omkring mig. Streger begynder at komme ud fra fjernsynet og danner nærmest et mønster, what the fuck er det nogle indianere jeg kan høre sidde og synge i baggrunden? Kigger mig lidt fortumlet omkring og da jeg ser hen på mit klædeskab står døren og åbner og lukker af sig selv og den siger osse denne der velkendte knirkende lyd. Jeg prøver at slappe af, men det er svært og jeg er meget nervøs selvom det hele egentlig i bund og grund er meget stille og roligt... Jeg kan ikke lade være med at tænke på de skrækhistorier om folk der har begået selvmord under påvirkning af svampe og de folk som har haft slået andre mennesker ihjel og dagen efter ikke kunnet huske noget af det. Tænk nu hvis du ligepludselig ikke ved hvad du foretager dig Morten, tænk hvad du måske kan finde på. Nå, men jeg foretog mig ikke andet den aften end at være forvirret og nervøs selvom der jo ikke skete noget.

2. gang: det er endelig blevet sommer og jeg har købt nogle svampe igen så mig og ham min kammerat kunne få prøvet det sammen. Nå, er imidlertid så oppe i Ølstykke for at se nogle gamle venner og her overvinder nysgerrigheden mig igen. Mig og mine kammerater har kørt rundt i en bil og røget nogle fede det meste af aftenen og da klokken er ca. tolv om natten kommer jeg i tanker om at jeg jo havde nogle svampe i lommen (Kun ca et g). Spørger mine kammerater om vi skal prøve at spise dem og det siger de ja til (ingen af dem havde nogensinde prøvet det før). Deler det op i tre portioner og siger til dem at jeg ikke regner med at nogle af os vil få en virkning ud af det. Jeg æder min portion og begge mine kammerater glor på mig og siger at jeg er fucked up. Så spørger jeg så om de da ikke ville have deres portioner aligevel og de sidder lidt og glor på det. Det vil de så ikke da det endelig kom til stykket og jeg æder så den ene af mine kammeraters portioner og det sidste gemmer jeg. Den ene kammerat smutter hjem til sig selv og mig og min anden kammerat smutter hjem til ham og får fråderen på (romkugler og pita m. fyld). Der er gået noget tid så jeg regner ikke med at svampene ville komme til at virke. Mig og min kammerat ligger så og glor film og ligepludselig opdager jeg at jeg ligger og tripper og jeg får et kæmpechok da jeg opdager dette. Jeg bliver hyllet lidt ud af den og går ned for at brække mig, pitabrødet kommer og romkuglerne men intet svampemateriale at se blandt alt det der flyver rundt nede i kummen. Dette her trip var rimligt kraftigt sammenlignet med første gang jeg prøvede det, væggene i værelset så ud som om de stod og rystede, øjenene i musikvideoen var uhyggelige ligeså var alle de lyde omkring mig som nærmest kom boblende ind i ørene på mig alle steder fra. Min kammerat var faldet i søvn og jeg prøvede på det samme men det var en umulighed. Hver gang jeg fik beroliget mig selv nok til at jeg kunne lukke øjnene, vågnede jeg med et sæt igen p.g.a der begyndte at foregå de mærkeligste ting inde i hovedet på mig. En karusel snurrede rundt derinde samtidigt med at firkantede billeder rullede ind på lystavlen både fra siderne og oppe og nedefra, ved godt at det lyder forvirrende og det var det osse, specielt når man ikke har prøvet så noget før og at det hele kom så uventet. Jeg var med på alle de billeder jeg så og jeg så ret syret ud på allesammen, samtidigt med at der spillede musik til karusellen der snurrede rundt og det blev heletiden skiftevis højere og lavere (musikken), kort sagt en stor fest inde i mit hoved. Men jeg var hverken forberedt på denne fest eller klar til oplevelsen så det hele skræmte mig bare og jeg var træt og ville sove, men måtte vente helt til det blev lyst inden at jeg kunne falde i søvn.

3. Gang: skulle endelig trippe med min kammerat, men havde overhovedet ikke lyst grundet de tidligere oplevelser, vi havde dog aftalt dette længe og han insisterede så vi fik købt nogle svampe og planlagt en dag og hvad der skulle foregå. Da dagen kom fandt vi posen med svampe frem, den var skrumpet en hel del og vi fandt ud af at hans noget letsindige mor havde været i posen. Nå men vi splitter det hele i to portioner, æder hver vores og tager i biffen for at se MIIB. Ingen af os bemærker noget særligt under filmen, men da den er slut og vi kommer ud kan jeg godt se at det hele ser lidt skævt ud som hvis man har briller på. Min kammerat kan dog intet mærke og min effekt var osse ganske svag så vi smutter ind på staden og får fat i nogle flere svampe og jeg køber lidt færdigrullede joints til mig selv (min kammerat ryger aldrig). Nå, vi guffer begge nogle flere svampe, jeg guffede ikke så mange da jeg egentlig slet ikke havde lyst, men min kammerat kaster dem i hovedet på sig selv og efter noget tid hvor vi har siddet oppe på bakken ved søen, og jeg har fået røget mig nogle joints begynder min kammerat at trippe. Han kommer i et ganske godt humør og har et trip over at alt kan være ligemeget. Han kunne ligge sig ned i søen for at drukne og det ville være lige meget, han sidder virkeligt og morer sig over hvor ligegyldigt alt i verden er, og jeg bliver på et tidspunkt lidt nervøs for om han kunne finde på et eller andet helt fucked up. I denne periode havde han nogle problemer med sin kæreste og regel nummer et ved indtagelse af psychedelika er netop at man skal have det godt og være stabil i sin tilværelse. Han havde det dog ikke godt før svampene, men fik det godt sammen med dem, og havde på et tidspunkt et CEV hvor han ser sig selv sidde og være nederen, og derefter en venlig hånd række ham nogle svampe og så blev han glad, ret syret. Han fortsatte sit ligegyldighedstrip og han havde nogle flere CEV's dog kun noget han syntes mindede om de mønstrer som winamp kan lave i takt til musikken, jeg spurgte ham på et tidspunkt om han ville have flere svampe, men det kunne være ligemeget for alt var ligegyldigt sagde han, og vi kunne ligeså vel smide alle svampene i søen (tror dog han åd lidt flere aligevel, det gjorde jeg ihvertfald). Herefter begiver vi os hjemad, jeg havde ikke så meget virkning igen men alting nærmest sprang lidt ud i hovedet på en og min kammi morede sig ret meget over at jeg på et tidspunkt drejede hovedet meget langsomt og stirrede meget mærkeligt på en gren med blade som jeg synes så ret spooky ud på den måde den nærmest sprang ud i hovedet på mig! Vi var ikke nået særligt langt væk fra staden igen før vi beslutter os for at købe nogle flere svampe, men vi havde dog ingen penge så vi måtte først finde en hæveautomat. Vi morede os begge to rimligt meget på dette tidspunkt tror dog at han var mest ramt, og vi kom til at gå langt for at finde en hæveautomat da hver eneste automat vi kom forbi var ude af drift. Til sidst havde vi gået helt til nørreport st og endelig var der en automat som virkede. Så begav vi os tilbage mod staden og vi købte nogle hawaiianske svampe og åd en smule af dem (min kammerat åd stadigt flere end mig da jeg stadigt var bange for at trippe). Den virkning jeg havde haft indtil videre havde ikke været at trippe, men bare lidt synsforandringer og lidt humørforandringer. Vi gik så fra staden og hjem til min kammerat som bor på vesterbro (Ja vi fik så sandeligt gået nogle ture den aften). Her sker det så da vi går ned ad vesterbrogade! Pludesligt går jeg ind i et blåt lys og overalt hvor jeg kigger er det i et blåligt skær. Vi kom op i min kammerats lejlighed og her begynder jeg for alvor at trippe. Vinduet stod åben og lydende ude fra gården var uhyggelige så jeg bad min kammerat lukke vinduet og tænde lyset da jeg osse blev mørkeræd af trippet. Hans lillesøster havde sådan et tæppe til at lege med biler på, i ved sådan et med veje og så noget på. Pludseligt medens jeg ligger på en madras og kigger på tæppet, begynder det at slå bølger henover fra det ene hjørne til det andet. Det så skam smukt ud, men jeg tænkte bare ÅH NEJ, og pludseligt farer mit syn ned i vejene på tæppet og jeg kørte bare rundt i de hersens veje, jeg kan se politistationen til højre og brandstationen til venstre og hospitalet osv osv... Jeg bliver meget skræmt over trippet og selvfølgelig var det endnu en gang så dårligt timet at det fanme skulle gå igang nå vi skulle til at i seng. Jeg fik dog ro på og tror jeg faldt i søvn igen efter en times tid.

4. gang: Mig og min kammerat fra tredje gang havde stadig en del hawaiisvampe tilbage og vi var en aften 3 kammerater der skulle i til et eller andet teknohalløj ude på bastionen. Min kammerat ville prøve svampe igen, men ikke alene og han fik så overtalt vores anden kammerat som aldrig havde prøvet det før til at prøve det, for jeg skulle fanme ikke nyde noget (troede jeg da). De to æder så de sidste svampe og vi begiver os ind mod byen. På vej ud til Bastionen kommer vi forbi staden og min kammerater beslutter sig for lige at købe lidt flere svampe. Jeg går bare og drikker mine medbragte øl og er efterhånden ved at være lidt beruset. Mine kammerater begynder så småt at blive mere lalleglade og de ser ud til at have det meget sjovt. Da vi ankommer til bastionen har mine venner rendt rundt og lidt småfjollet i noget tid og i min beruselse siger jeg så "ja okay, så stik mig da nogle svampe" og jeg får en enkelt svamp, men tilgengæld en ordentlig fætter. Nå vi har så siddet udenfor bastionen i noget tid og jeg er osse så småt begyndt at blive lidt fjollet. Jeg opdager at der er en underlig kriller i min krop og selv om jeg sad og grinte og havde det meget sjovt blev denne kriller irriterende og den ville ikke stoppe. Der er virkeligt mange f.skl. mærkelige mennesker rundt omkring og det hele er et lidt fucked sted at sidde og være på svampe synes jeg. Jeg går ud på lokummet og da jeg kommer derud ved jeg ikke hvad jeg gik derud for jeg går lidt rundt og ved ikke hvad jeg skal, kan ikke finde ud af noget og er forvirret over de nye omstændigheder og de mange mennesker og bare omgivelserne generelt. Går om bag en busk og brækker mig med fingeren i halsen, græsset trækker sig mærkeligt sammen og udvider sig igen, og musikken kører løs i baggrunden og jeg føler mig temmeligt malplaceret. Da Jeg kommer hen og sætter mig ved mine kammerater som stadigt havde højt humør, var jeg kommet i en temmelig ubehagelig stemning. En ven som jeg gik i klasse med, som ikke kendte mine andre kammerater, kom forbi og hilste på mig, jeg er på dette tidspunkt meget nervøs og er så småt ved at blive hyllet ud af den. Jeg siger til mine venner at det her er alt for fucked og vi bliver nødt til at smutte herfra. De sidder stadigt og hygger sig og smågriner og kan ikke rigtigt forstå mig, de siger at jeg bare skal slappe af, men det kan jeg ikke for jeg følte at jeg befandt mig det værste sted at være, og jeg bliver ved med at insistere på at gå fra stedet, og jeg får dem tilsidst overtalt ved at bilde dem ind at vi bare kunne tage et andet sted hen selvom jeg jo selvfølgelig bare ville hjem. Nå, men vi går fra stedet og jeg er meget højrystet og jeg snakker konstant og meget højrystet og er meget negativ over det hele. På vej ned ad prinsessegade stopper en taxi og passageren ruller vinduet ned for at spørge om vej til bastionen. Dette kan jeg slet ikke fatte, for hva faen har han at gøre der og jeg bliver faktisk enormt sur på passageren over at han vil på bastionen. Jeg råber og skriger ad ham og truer ham med tæsk da mine kammerater tager fat i mig og vælter mig ned i rabatten, de forklarer ham så vejen og han kører videre, sikkert temmeligt chokeret over min opførsel. Jeg bliver ved med at rende rundt og være negativ resten af vejen ned til bussen og jeg er stadigt temmeligt højrystet da vi kommer ind i bussen. Jeg var på intet tidspunkt uklar i hovedet men derimod følte jeg at tingene gik meget hurtigere end normalt deroppe i knolden. Inde i bussen sidder jeg og snakker om hvor fucked up de der svampe er og at alle i bussen så døde ud (på nær mig og mine venner), de havde virkeligt den dersens ligfarve i ansigterne alle de andre passagerer syntes jeg. Pludseligt begynder gnags at spille i radioen, denne der Mr. Swingking, og ligepludseligt får mig og min ene kammerat et ustyrligt grineflip (Han havde aldrig hørt Gnags i før påstod han). Nu var det ligepludesligt anderledes farverne fra bygningerne udenfor bussen syntes meget kraftigere og jeg begyndte at få det rimeligt hyggeligt nu. Min anden kammerat var sur på mig og sad bare og læste i en eller anden bog. Da vi kom hjem til mig satte vi os til at se Bladerunner og den var fanme fed at se på svampe, jeg kunne dog ikke lade være med at kommentere den hele tiden da jeg syntes at jeg fik fat på alle de detaljer der var i den film. Denne gang endte det hele så meget godt, men siden da tog jeg ikke svampe mere indtil her for en uges tid siden ca halvandet år efter.

5. gang og det dejlige gennembrud: havde bestilt mig en growbox over nettet som jeg modtog i starten af december måned, er flyttet fra kbh til aalborg for nyligt og skulle hjem og holde jul i kbh. Svampene var dog først lige begyndt at dukke frem her så jeg kunne desværre ikke få dem med mig. Fik en af mine bofæller til at høste for mig medens jeg var væk og da jeg kom hjem lå der en ganske udmærket portion svampe klar (ca 20-25 g, burde have været 35-40 g ifølge Azarius, men høsten mislykkedes lidt). Besluttede mig for at vente noget tid inden at jeg ville eksperimenter med det da jeg ikke lige er i den bedste periode af mit liv lige nu. Ryger alt for meget hash, har alt for lidt motivation, er arbejdsløs for tiden og iøvrigt var min juleferie noget lort og min forældre skal muligvis skilles nu, så måske ikke så smart et tidspunkt at vælge at eksperimentere med svampe. Efter en uges tid kunne jeg dog ikke vente længere og havde heller ikke røget noget hash i nogle dage havde ingen penge og intet at foretage mig, så jeg tog den beslutning at prøve de hersens svampe igen, og det har jeg i skrivende stund bestemt ikke fortrudt. Jeg fortalte to af mine bofæller at jeg ville prøve at tage lidt af de her svampe og at de gerne lige måtte holde et vågent øje med mig(er tryg blandt disse bofæller og de er begge osse rimeligt erfarne), der var dog ingen af dem som skulle have nogle, hvilket osse var fint nok med mig. Jeg lagde ud med en lille dosis som ikke gav en effekt og derfra åd jeg nogle små doser ca hver time. Dette gjorde naturligvis at overgangen fra den almindelige verden og til svampenes var meget langsom og jeg havde sgu svampe nok, jeg bemærkede først forandringer med synet herefter blev jeg mere skrøbelig i mine følelser, men hver eneste gang jeg havde ubehagelige følelser kunne jeg sagtens slappe af og vende det til positive følelser med tankens kraft. Lå på et tidspunkt i min seng med min dyne over mig, min dyne har nogle blomstrede mønstrer og disse begyndte at trække sig sammen og udvide sig altimens alle bulerne på dynen begyndte at bevæge sig op og ned i forhold til hindanden og min dyne begyndte mere og mere at ligne små frodige bakketoppe, jeg blev lidt nervøs men syntes at det var smukt og kunne sagtens falde til ro og slappe af med effekten. faldt i søvn omkring middagstid dagen efter og vågnede igen lige før midnat og startede med det samme med at æde nogle flere svampe. sådan fortsatte jeg natten igennem og morgenen igennem og sov lidt indimellem i håb om at vågne op i et svampeparadis. Omkring 14-15-tiden havde jeg en rigtig god effekt og var meget begejstret over den tilstand som svampene bragte mig i og samtidigt begejstret over at jeg tilsyneladende kunne håndtere denne tilstand nu. jeg havde ædt rigtig mange svampe iløbet af dagen og følte at jeg nærmest var imun overfor psilocybinen, det virkede da men ikke overvældende. kl. 16 tømte jeg posen med svampe ca. 5-8 g tilbage og ventede spændt på hvad der ville ske. Jeg kom da osse højere op, men ikke så meget som jeg havde regnet med, men jeg befandt mig virkeligt i en fed tilstand. Sad meget oppe hos min ene bofælle som var meget syg (havde 41 i feber) og vi sad og snakkede sammen. Jeg lagde mærke til at alle cellerne i min hånd nærmest åndede som om de trak vejret og jeg forstod pludselig mere end nogensinde før at jeg er en levende organisme og at mit liv og alt liv generelt er så uendeligt fantastisk. Jeg blev lidt trist over at han var syg og havde det ad helveds til, alt imedens jeg havde det for fedt med denne tilstand. Han sov engang imellem og så sad jeg og kiggede på nogle billeder i en bog han havde givet mig som han sagde ville være fed at kigge i medens jeg var på svampe. Det var den osse, der var enormt mange fede billeder i og jeg følte virkeligt at jeg havde indsigt i kunsten og at jeg forstod ideerne bag billederne. Der var osse nogle fede billeder af hinduguder tror jeg nok. Senere lånte jeg lidt penge af ham og tog ind og købte mig noget tjald til lige at spæde oplevelsen lidt op med. Det var intet problem at færdes i offentlighed medens jeg var på svampe det var faktisk tværtimod sjovt. Jeg prøvede at løbe ned til bussen og fuck hvor var det syret at løbe medens jeg var på svampe, det føltes som om at man løb meget hurtigere end man egentlig gjorde. Da jeg kom tilbage igen ventede jeg lidt med at rulle en joint og jeg sad og så lidt fjernsyn og sådan. På et tidspunkt sad jeg fanme og havde en samtale med min egen hånd via tankebølger og jeg vidste da godt at det var noget underligt noget, men det forekom mig nu så naturligt aligevel. Jeg kunne ikke helt forstå hvorfor at jeg skulle have det så fedt denne her gang når jeg havde haft ad helveds til alle de andre gange, men min hånd sagde at det skulle jeg ikke bekymre mig om og at jeg bare skulle nyde at svampene ville vise mig deres gode sider. Så spurgte jeg hånden om alt det hash jeg går og ryger og om det da ikke var lige til at badtrippe over, men min hånd sagde at det skulle jeg ikke tænke over nu for det kan jeg jo ændre fremover, og desuden følte min hånd sig osse lidt medskyldig for den havde jo både hjulpet med at rulle jointsne og føre dem op til munden, fuck hvor weird, men stadig meget grineren. Nå, men på trods af denne samtale blev mig og min hånd enige om at det da var okay lige at rulle noget fed nu hvor jeg havde denne gode oplevelse så det gjorde vi. Da jeg og min hånd røg tjalden var trippet på vej ned, men tjalden fik det lige lidt op igen og lagde en lidt mere psykedelisk effekt over oplevelsen, mest i form af tankevirksomhed, men osse lidt visuelle ændringer. Inden jeg gik i seng den aften bestilte jeg fluks nogle flere svampe over nettet, dennegang truffles (Philosphers Stones) som jeg stadig går og venter på. Kan se at min ordre blev sendt fra holland i onsdags, og jeg går nu og er lidt bange for at den er blevet nakket i tolden, men de skriver ikke noget om at de ikke kan shippe den til danmark så det stoler jeg så på at de godt kan. Så får jeg vel pakken imorgen, mandag for de skriver max 2 eller 3 dage, men her tæller weekenden vel ikke med.

Nå, nu lige lidt om hvad jeg selv konkluderer udfra mine erfaringer:
Man skal være parat til at tage svampe og den bedste måde du ved om du er parat er om du er bange for svampe. Er du bange for dem så lad være med at æde dem for så får du ikke en god oplevelse.
Svampe virker på mig som en booster, forstået såden at den booster alt. Ikke kun lys lyd og farver opleves mere intenst, men det gør dine følelser osse, og din tankevirksomhed ændres osse radikalt. Er du f.eks. bange på svampe så er du ikke bare bange, men du er bange ganget med ti!! Du tænker hurtigere, mere kreativt, kan rumme flere tanker samtidigt og du kommer fanme vidt omkring oppe i dit hoved nå du er på svampe. Jeg føler mig ikke 100% klar ovenihovedet på svampe, men derimod 500% klar i hovedet deraf bevidsthedsudvidelse!!
Nu er der mange unge der hovedløse kaster en forholdsvis stor dose ind i munden første gang de prøver. Lad være med dette da du på ingen måde ved hvad det er der skal til at foregå hvis du aldrig har prøvet det før. Triprapporter er blot et vink om hvad du kan have i vente, men du ved heller ikke hvordan du vil reagerer på det som skal ske. En lille dosis kan osse være en skræmmende oplevelse for en førstegangstripper og man kan altid redosere hvis man føler sig klar på dette.
En meget kendt fact som er lidt dum at skrive, men skriver den lige aligevel. Tænk positive tanker og selvfølgelig kan man ikke lade være med at tænke negative tanker nå man ved dette, men du skal jo ikke kun tænke positivt når du er på svampe. Det skulle du da gerne helst altid gøre :wink:
En stor misforståelse som jeg tit har fået serveret som en fact er at hvis dit trip er for stort og uoverskueligt så bare ryg noget hash for at falde ned. Dette er en meget grov misforståelse da oplevelsen kan gå hen og blive meget mærkelig hvis du blander hash ind i det hele. Gør det kun hvis du har det fint og føler dig fortrolig med begge stoffer. Har derimod læst at masser af sukker og søde ting og sager skulle få dit trip til at falde ned.
Nu er der så mange der snakker om at planlægning og set og setting er Alfa og Omega når man indtager psykedelika og dette kan jeg kun skrive under på, mest det med set og setting.

1: SVAMPE BOOSTER IKKE KUN LYS, LYD OG FARVER, MEN OSSE FØLELSER, TANKEVIRKSOMHED OG SIND!!!

2: MAN MÅ IKKE VÆRE BANGE FOR SVAMPE, MEN MAN SKAL DERIMOD HAVE STOR RESPEKT OVERFOR DEM. DE ER EN GAVE, MEN VI ER IKKE BØRN LÆNGERE, SÅ DET ER ALTSÅ IKKE LEGETØJ DU FÅR!!! MODARBEJD IKKE DIT TRIP, MEN PRØV DERIMOD BARE AT FLYDE MED!!!!!

3: START MED EN LILLE DOSIS OG REDOSER HVIS DU FØLER DIG KLAR PÅ DET!!!

4: HOLD DIG TIL DE POSITIVE TANKER, ALTID!!!

5: HASH GØR DIT TRIP KRAFTIGERE OG MÆRKELIGERE. ER DU FØRSTEGANGSTRIPPER SÅ LAD VÆRE AT RYGE HASH INDEN DU ÆDER SVAMPENE OG VENT HELLERE MED AT BLANDE TIL DU HAR LIDT ERFARING MED SVAMPENE!!! ER DIT TRIP FOR KRAFTIGT SÅ SPIS MASSER AF SUKKER OG SØDE SAGER!!

6: SOM FØRSTEGANGSTRIPPER ER PLANLÆGNING OG SET OG SETTING EN MEGET VIGTIG TING AT HAVE STYR PÅ. SET OG SETTING ER DET VIGTIGSTE, OG SÅ HUSK LIGE AT SLUKKE MOBILTELEFONEN SÅ MOR IKKE LIGEPLUDSELIG RINGER OG ØDELÆGGER DET HELE!!! OG VÆR ABSOLUT IKKE ALENE OM AT TRIPPE HVIS DET ER FØRSTE GANG, SOM JEG VAR!!!!

Jeg ved godt at de fleste af jer kender disse facts alt for godt, men jeg synes virkeligt at det er vigtigt at understrege nogle ting for førstegangstrippere, så de ikke bliver skræmt fra vid og sans som jeg gjorde mine første gange. Og vær lige lidt klogere end jeg var, hvis i da vil have en god oplevelse med skidtet.
Iøvrigt synes jeg at facten om hash og svampe er meget vigtigt at understrege og har ikke hørt eller set denne fact så mange steder, men lært den af bitter erfaring. Der er virkelig forskel på svampe og så svampe+hash!!!
Og husk osse lige at folk reagerer vidt forskelligt på svampe så de her facts gælder sikkert ikke alle, men som førstegangstripper ved du ikke hvordan lige netop du vil reagere på oplevelsen, så spar dig selv for at gøre noget dumt!!

Håber nogle vil læse det for nu har jeg sgu brugt 2-3 timer på at skrive det!!

Og ja, jeg ved godt at min tegnsætning er fucked' og i kan sikkert osse finde en hel del stavefejl, men gider sgu ik' rette mer' i det!

Bonghovedet Out!

Titel:
Dedikeret medlem

har ikke den vilde erfaring med psilocybin og psilocin (svampe generelt!) overhovedet!

Men har et par kammerater der kan styrer det selvom de blander med alt mulig andet stads samtidig... ved godt det ikke er smart for førstegangs udøvere, men tror simpelthen det er så forskellig en oplevelse man kan få ud af det.. altså fra person til person

Men ellers godt beskrevet ;) og håber du har fået brugt dine bad-trips op så der kun er flødeskummet tilbage på kagen

Titel:
Medlem

sorn skrev:
Men har et par kammerater der kan styrer det selvom de blander med alt mulig andet stads samtidig... ved godt det ikke er smart for førstegangs udøvere, men tror simpelthen det er så forskellig en oplevelse man kan få ud af det.. altså fra person til person

Det har du fuldstændig ret i, men man ved jo aldrig hvordan man vil reagere når man ikke har prøvet det. Andre ville have brudt sig om de effekter jeg fik de første gange og det tror jeg osse selv jeg ville idag, men dengang vidste jeg for lidt og var ikke klar til håndtere de situationer som svampene satte mig i.

Titel:
Dedikeret medlem

mere det med du nævnte man skal være 100 gange angageret og lyst til at prøve det, så ved ikke om man kan sige det om det hjælper at læse en "skræmme-kampagne" inden man havde planer for at prøve... Ikke ment på nogen dum måde, selvfølgelig skal man have respekt over for nye stoffer, såvel også psykedeliske.. Men er ikke ligefrem så betrykkende at læse at de 5 gange du har prøvet har du kun opnået 1 straight trip ;) (2 hvis man siger det der endte godt ud også var godt)..

Titel:
Medlem

Det er absolut ikke mine intentioner at skræmme folk fra at prøve svampe, men derimod mere at understrege vigtigheden af at man følger nogle retningslinier (som står skrevet utallige steder), for at sikre at man får en god oplevelse! Man skal under ingen omstændigheder være bange for psilocybin-svampe, og det håber jeg ikke at folk som ikke har prøvet det bliver efter at have læst det jeg har skrevet!

Skrev i starten at jeg gerne ville have noget respons på emnet, men der var nok lidt dumt for der er jo egentlig ikke så meget at sige om det, andet end tillykke med at jeg fik en god oplevelse til sidst... Men folk er da velkommen til at skrive/spørge om noget hvis de skulle have lyst til det!!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Synes faktisk det var et velinformerende indlæg. Træls at du skulle igennem en del badtrips for at komme frem til det sjove. Har aldrig selv eksperimenteret med svampe, eller andre psychedeliske stoffer. På en måde har jeg lyst, og på en måde ikke. Jeg er sq nok alligevel et eller andet sted, ikke sikker på jeg er 100 % klar psykisk til at rejse ind i mig selv, så hellere vente eller lade helt være :wink:

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Det er et rigtigt godt indlæg, du her har skrevet!
En ting som også kan være vigtig at huske er, at man ved store doser kan få lyst til at ligge ned og "give slip" på kroppen. Det oplever jeg hver gang jeg spiser over 15 spids nøgenhat. Derfor er det vigtigt at man er et sted hvor det kan lade sig gøre. Jeg synes personligt at trippet bliver større og dybere af at slukke lyset, putte sig under dynen og lytte til noget godt musik. Kroppen har sine grænser, men slipper man den, er bevidstheden uendelig. :wink:
En anden ting med at give slip på kroppen er at ens evt. frygt for trippet forsvinder. Det er kroppen man bekymrer sig for, og uden den, er man fri til at nyde trippet.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]