nu har jeg langt om længe fået taget mig sammen til at bestille et growkit, og krydser finger for det ik bliver snuppet i tolden :p
men det er jo den optimale mulighed for at komme i gang med at være selvforsynende, hvis jeg får taget et print. Så jeg har kigget lidt rundt, for at finde ud af hvad der vil være en fornuftig måde at starte på.
Har fundet nogle propagators på udenlandske sider, og det virker som den nemme løsning. Jeg ville gerne prøve finde nogle danske forhandlere istedet, men aner ik hvor eller hvad jeg skal søge på (det er et "minidrivhus" i stil med
det her. Har ledt på nettet, og været hos den lokale blomsterhandler og byggemarked, men de havde ikke nogen med varmeelement/termostat. Vil vel også være et godt sted at passe sine cacti i starten?!?
Men hvis der er nogen der er faldet over den slags er links velkommen
En anden mulighed vil vel være at købe et brugt akvarie med varmelement på dba (kan findes rimelig billigt), men jeg aner ik hvad størrelsesforholdet er i forhold til literstørrelsen. Så hvis jeg sq finde så'n et, er der så nogen der har et godt bud på hvor mange liter jeg skal gå efter?!?
grunden til at jeg gerne vil ha noget med varmekontrol er at det generalt er rimelig koldt i det hus jeg bor i, så det er lidt et must...