Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 09:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hvad er nogle af de sjoveste/fedeste ting i har lavet mens i har trippet?
Er der nogle steder hvor der er ekstremt fedt at trippe, eller nogle ideer til ting man kan lave mens man tripper, i stedet for bare at sidde uden og lave noget specielt?
Muugor

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
At score damer på svampe må klart være det fedeste jeg nogensinde har lavet. Det føles virkelig som om man passer sammen på helt andre planer end det fysiske! Det er en fuldstændig vidunderlig oplevelse - jeg har aldrig prøvet noget lignende!!!

Medlem

Geografisk sted: DK
¨Noget af det fedeste ved at trippe om det så er svampe eller kiks eller cola er at være i godt selvskab, at være sammen med sine venner, til fest eller privat....
På mdma er det sindsygt fedt at bare snakke og ha det fedt med nogen man holder af.....
Men det er også lidt forskelligt fra stof til stof synes jeg, på svampe er jeg absolut ikke særlig social, men derfor er det sæføli stadig fedt at være i godt selvskab....

Insane psychedelia user!

På svampe er det rigtigt fedt at ha et sted hvor man bare kan slå sig løs uden at bekymre sig om forældre, naboer, forbipasserende, pansere eller noget....men hvor man bare kan løbe rundt udenfor og være åndsvag [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Men også klart at høre musik og snakke med folk!!! det er virkelig opperen!!
At gå en tur og se på månen skulle også være pænt grønt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Aurion>> Prøv med rimeligt fucking vildt!! Jeg sværger, det var ligesom om en 3d-tunnel dannedes, en på mange kilometer, op til månen. Og derinde, var en stor hvid glødende sol-dims.

Okay, jeg vrøvler [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Keep trippin',
Tias.

Junior medlem

Geografisk sted: Cph
Gå en lang tur i skoven hvor man kan tillade sig at opføre heeeelt som man har lyst til!! Det skal siges at hvis du ryger , så kan man lave nogle ret grinern lysshow med en prince [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] , hvis man, selvfølgelig, er pårvirket nok [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Mars
Leg med slim (kan fås i BR ret billigt)
Spis sushi
Tag ud at bade (om sommeren)
Find en muggen kælder at udforske.

/Lyn

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Tramp!? Det er sq da ok! Men lysshow på diskoteker kan være overvældende...men ret fede hvis man kan overkomme dem!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har faktisk overvejet at spise sushi på trip... tror det ku' være spændende.

Insane psychedelia user!

Hmmm, fredelige omgivelser hvor man kan tænke over tingene......

Insane psychedelia user!

Købe tøj..

Bare husk bon'en, nå man engang er "kleen" igen, kan det godt være man får brug for dem! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

de fedeste trips man efter min mening kan ende på er dem hvor man tåger rundt udenfor og er ¨på eventyr - der sker altid et eller andet totalt fucking pænt sindsygt - altså, der var engang hvor mig og en kammie - efter at have delt en 3-400 shrooms i the væltede rundt på denne her mystisk sti som ligger nede ved folkskolen i ambient woods - så var der de her køer/pantere som var efter os - køerne var der godt nok - men vi var sikre på at det var pantere der var sluppet ud fra et eller andet sted så vi stjal nogle cykler og kørte totalt galt i en skov i den anden ende af byen - se det var skægt - men et trip skal helst presse din sans for virkeligheden så meget at du tror du er captain insano - ihvertfald efter min mening that is...

jeg skal squ helst sige at jeg er totalt brændt af/ved at blive sindssyg/oversmadret etc etc etc nogle gange på en tripaften før at mit trip er som det skal være *gg*

Medlem

Fedeste trip ever, var mit aMT smadder trip, som jeg har beskrevet under kombinationer...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Flensborg
Sad/hang/hoppede engang 2 timer i et fodboldnet på svampe (ikke nettet, mig) Hæ...

Ellers ja, slim, stjernekastere, hånddukker LEGETØJ... En cykkeltur, maling....

Der er så mange ting i skoven...

Hygge.... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Det fedeste må sq være at tænde sin joint efter at have brugt 1½ time på at rulle den fordi man er så voldfucked at man ikke mærke sine fingre rigtigt og ens syn har det som ens fingre.
åd engang min. 15 g Cubensis Gold og det gjorde min makker også, da vi så skulde mixe den sidste fed hen på morgnen, to det 1 time at mixe en ½ time hvor vi forsøgte at rulle og tilsidst måtte give op (inden mixet ville lande på gulvet. og så kravlede vi rundt på gulvet i en ½ time for at finde en chilum. Som vi til sidst fandt på sin plads sammen med det andet ryge udstyr.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

By the way Muugor Don't try that at home!
15 g Cubensis Gold er ikke en dosis for børn
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

MVH
Piercer

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Er det ikke? Jeg har ellers lige droppet 10g Cubensis, og så spæder jeg op til 5 senere!

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]